Jäädyin...keroonko sille?

Punastunut:)

Jooooo no siis mun ihastus tuli mulle juttelee yksis bileis enkä saanu sanaa suustani vaa sopersin jotai ja se sit lähti kun en vastannu oikee kunnol sen kysymyksiinkää tai mitää. Mut en kerral kun nään sen, mitä sanon? En haluu et se luulee et mä en haluis puhuu sille jne mut siis tarkottaako se sitä et sanon sille suoraan et joo sori jäädyin? Ähhhhh kumpa en ois näin ujo:D

6

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4756

Voit ihan hyvin sanoa että jäädyit, mutta älä liikaa ala pahoittelemaan. vähän itsevarmuutta eikäpettymyksen tunnetta kävi mitä tahansa.

• dxyux6

Kerro niin nopeesti ku pystyt, jos menisin itse puhumaan ihastukselleni ja hänen reaktio olisi tuollainen luulisin että hän ei tahdo puhua kanssani :/

• Mr Frasier

Jos jäädyt niin käännä se vitsiksi ja kehuksi heittämällä vitsinä "sori kun jäädyin mutta toi sun kauneus vaikeuttaa kunnolla puhumista". Sovella tota lausetta jotenkin tai improvisoi.

• Shy guy

Olen poika ja mulla on vähän vipinää yhden tytön kanssa, mutta en vain saa sanaa suustani. :(

• kisakireä

Olit siis bileissä? Et selvästikkään ollut juonut tarpeeksi. Jo muutama paukku auttaa merkittävästi tuohon ongelmaan. Ei kuitenkaan kannata juoda liikaa koska puheen pitää olla ymmärrettävää. Ei ole helppoa jutella jos kaikki keskittyminen menee siisen että yrittää kuulostaa selvältä.

• Me tytöt tykätään, kun meitä kehutaan. "nätitsilmätpannaanko?" ei ole silti kovinkaan hohdokas ja naisia kaatava repliikki.

Juurikin bileissä me tytöt ilahdumme, jos mainitset vaikka vaatteista jotain, ei ylitsepursuavaa kiimaista runoa, vaan ohiminnen voit sanoa vaikka että "toi mekko pukee sua" ja hymyilet rehellisesti perään. "Hieno mekko" antaa vähän sellaisen kuvan, että tuijottelet pelkkiä vaatteita, tai yrität tuijottaa niiden läpi.
      Perusrepliikki "mites menee" on rento ja hyvä tapa aloittaa keskustelu. Mieti vaikka etukäteen mitä aiot sanoa, varaudu kysymyksiin. Jos ujostuttaa, vedä henkeä. Pikapuhuminen on nolompaa kuin hitaus.

Tytöt pitävät myös siitä, kun poika osoittaa kiinnostusta. Vaikkapa niinkin arkiseen asiaan kuin harrastukset. "Kuinka monta vuotta olet harrastanut --- ?" "No sä olet sit varmaan hyvä :)" "Ootko koskaan ---?" yms. ovat varmoja tapoja. Johonkin nojailu on hyvä tapa välttää hermostusta. Katso tyttöä aina silmiin! Mikäli ujostuttaa, katso kulmakarvoihin, eroa huomaa, sillä pupillit liikkuvat niin vähän ylöspäin.

Pojalle puhuttaessa katsotaan myös silmiin, hymyillään ja suhtaudutaan rennosti sanomisiin. Ei se ihastukselle puhuminen mikään suoritus ole. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe