Kun hengaan poikien seurassa, saatan joskus heittää läpällä että joo oon yks pojista.onko tää jotenin teistä pojista outoa? Oon muuten ylkonäöltäni tosi tyttömäinen(muitten mukaan kauniskin) ja käyttäydyn naisellisesti, mutta saatan heittää tällasta läppää ja jutella vaikka peleistä jne. Kai tämä on parempi kuin se että istuisin nurkassa hihittämässä muitten tyttöjen kanssa. Nämä tytöt taas katsovat pitkään jos sanon Jotain yllämainittua, eikä tämä mua kauheesti kiinnostakkaan, mutta muuttaako se täysin poikien mielikuvan minusta?
Pojat vastatkaa!
7
122
Vastaukset
- nytdyc
En tiiä mutta itse en uskalla lähestyä tyttöä joka hengailee poikien kaa, tulis mieleen että tytöllä on juttua jonkun kaa niistä. Henkilökohtaisena mielipiteenä haluan ennemminkin tytön joka ei hengaile muiden poikien kanssa.
- Mr Frasier
Ei siinä mitään outoa ole kun äijä porukassa on muutenkin niin outo meininki että ei mitään väliä.
- cvbncb
Mutta aloittaja meinas että koulussa?
cvbncb kirjoitti:
Mutta aloittaja meinas että koulussa?
Eiköhän poikaporukat koulussakin pyöri?
- Adjrkc c
Siiis pääkysymys tässähän oli se että Onko outoa että jos muuten naisellinen tyttö vitsailee olevansa poikamainen
- ryctry
Mielipide kysymys, minusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982