Tarkoitus olisi aloittaa green screen kuvaukset. Osaisiko joku kädestä pitäen neuvoa hyvän kameran ja chroma keyerin valinnassa?
Ideana olisi saada kuvattua nopealla tempolla ihmisiä erilaisissa taustakuvissa sekä erilaisissa valaistustilanteissa (valot kuumavaloja. joissa käytetään värikalvoja.)
Soveltuuko esim. Primatte tähän jos halutaan automatisoida nopeasti niin automasking kuin mahdolliset vihervuodot.
Kumpikohan sopisi kameraksii paremmin Canon 5D vai 7D, joku muu. Onko mpx:llä merkitystä kun kuvataan RAW -muodossa ja kun kuvaa halutaan tarkastella sekä säätää reaaliajassa tietokoneelta. Kiitos
GREEN SCREEN KAMERA
green screen
2
204
Vastaukset
- chroma key?
Ihanko totta?
RAW -stillkuvia kuumavaloilla, värikalvoilla ja vihreällä taustalla ja chroma key reaaliajassa säädettynä?- green screen
ihan totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351