Nyt alkaa jo pikkasen hermo pettää

ja syystäkin kun viime vuoden kirjoituksien poistoja seurataan. Onneksi en ole sentään ainoa rekkautunut henkilö vaan meitä on kymmeniä ja jos tarkkoja ollaan, kaikenkaikkiaan tältä palstalta katoaa vuorokaudessa satoja kommentteja, oli ne sitten asiallisia tai ei, eikä niistä missään nimessä voi syyttää ylläpitoa, he kun tekevät vain ja ainoastaan sen mihin heidät on koulutettu: Jos viesti klikataan asiattomaksi se myös poistetaan.

Mutta onneksemme tekniikka sen sijaan kehittyy koko ajan eikä varmaan mene enään montaa kuukautta kun tämä "pahanilmanlintu" saadaan kiinni ja tälläkin keskustelupalstalla voidaan unohtaa se ihmisten epäkypsyys ja sairaanloinen kateus, joka tänä päivänä vaan jatkuu ja jatkuu ja jopa lisääntyy kaiken aikaa, kun enää kukaan ei saa kirjottaa mitään.

27

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkis puhut asiaa !!

Olen pitkälti kanssasi samaa mieltä, mutta ylläpidolla ei todellakaan ole mitään tekoa näiden poistojen kanssa, eikä täältä poistu määrättyjen parin kirjoittajan viestit vaikka mitä p.skaa kirjoittavat, minkäköhän takia :=DDDDDDDDDD
      Testannut olen ! :=DDDDDDDD

• +

No, kukas ne sitten poistaa muu kuin palstan pitäjä?

• ++
        + kirjoitti:

No, kukas ne sitten poistaa muu kuin palstan pitäjä?

:=l mieti sitä siellä yksinkertaisuudessasi

• +
        ++ kirjoitti:

:=l mieti sitä siellä yksinkertaisuudessasi

Eipä kuule idi vois vähempää kiinnostaa!!Ja koska olet niin tyhmä ettet näe ironiaa siellä missä sitä selvästikkin on ei voi kun voivotella tollasta tyhmyyttä.

• Nauraa tärviölle sin
        + kirjoitti:

Eipä kuule idi vois vähempää kiinnostaa!!Ja koska olet niin tyhmä ettet näe ironiaa siellä missä sitä selvästikkin on ei voi kun voivotella tollasta tyhmyyttä.

Ei sinuu auta yhtikäs mittää tuo ihmisten nimittely, mietippä sitäkii minkä kuvan itseistäis annat?

Ei sinuu vois vähmpää kiinnostaa ja silti sie kysyt, voi miten
        ironista :=DDDDDDDDDDDDD
        * No, kukas ne sitten poistaa muu kuin palstan pitäjä?* :=DDDDDDDDDDD

• Kyllä se vain niin menee, puhut mitä tahansa, sen olen jo muutaman viime vuoden aikana huomannut.

Kun joku klikkaa viestin asiattomaksi, niin k.o.viesti poistuu heti kohta, klikkaajan "vallasta" riippuen.

Ja minkälaista valtaa sitten keskustelufoorumeilla voi ihmisillä olla: Sen näkee jokainen tätä palstaa säännöllisesti käyttävä.

• ????????????????????

Noita pöpöjä ei nää kukaan muu kuin sä!Sä oot vainoharhanen sekopää=)!

• ???????????????????? kirjoitti:

Noita pöpöjä ei nää kukaan muu kuin sä!Sä oot vainoharhanen sekopää=)!

Kiitos kovasti, mutta mitä sä mun vainoharhaisuudestani tiedät???

Oletko lukeneut jokaisen alotukseni viimeisten kuukausien aikana ja mitä olet siinä vaiheessa tehnyt, klikannut asiattoman viestin vai unohtanut koko jutun?????

Veikkaanpa että se klikkaus on sun motiivis.

Mutta älä huolehdi. Jo niin monta muutakin kommentoijaa on täältä vääryydellä poistettu ettei minulla ole pinintäkään mahdollisuutta ketään paremmaksi lyödä.

• rauhotu taas vähä
        arkipirulainen kirjoitti:

Oletko lukeneut jokaisen alotukseni viimeisten kuukausien aikana ja mitä olet siinä vaiheessa tehnyt, klikannut asiattoman viestin vai unohtanut koko jutun?????

Mutta älä huolehdi. Jo niin monta muutakin kommentoijaa on täältä vääryydellä poistettu ettei minulla ole pinintäkään mahdollisuutta ketään paremmaksi lyödä.

Meneppäs hatmmi nyt päikyille taas ennen ku rupeet täällä ketää hakkaamaan. Kauniita unosia sulle vaa.

• omia kirjotuksias

Nostapppas sellane meteli ku tahot, omaa tekstiäshän tuo on

# Mutta älä huolehdi. Jo niin monta muutakin kommentoijaa on täältä vääryydellä poistettu ettei minulla ole pinintäkään mahdollisuutta ketään paremmaksi lyödä. ##

Ihan tuosta 2 viestiä ylempää;))

Vedä vaan tosiaan ittes sinne jalkapuuhun ja

#Mulle riittää sekin kun sä itsetunnon ongelmissas killut omassa löyhässä hirressäs ja toivot ettet koskaan olis mitään tollasta kirjottanu, ja voit olla varma siitä että kaikki pysyy täst`edes mun muistissani. ##

• omia tekstejäs

Onks sulta lähtenny loppuki järki vai mitä taas raivoot, yö vaan omia tekstejäs äläkä sotke ketään muuta omiin sotkuihis.
        arkipirulainen
        6.1.2012 11:43
        8
        Sulje

Voi luoja mitä sä taas puhut ja jo tästä voisin nostaa tosiaankin metelin ja siinä samalla vetää sut jalkapuuhun mutta en tosiaankaan viitsi sitä tehdä.

Mulle riittää sekin kun sä itsetunnon ongelmissas killut omassa löyhässä hirressäs ja toivot ettet koskaan olis mitään tollasta kirjottanu, ja voit olla varma siitä että kaikki pysyy täst`edes mun muistissani.

• huh huh taas

Juu, näyttävät olevanki sun tekstejäsi. Etkö osaa lukea, ymmärtää vai etkö muista mitä olet edellisenä päivänä kirjotellut ?
        Aivan turhaa täällä uhkailet ja uhoot muille, tutki omat tekstis ensin ja mölyä sitte vasta,

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      5
      3727
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3370
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3342
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1535
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32