Hyvä rantalomakohde huhti-toukokuulle?

Ksdjsd

Tarkoitus olisi lähteä huhti-toukokuussa rantalomalle. Mitä kohdetta suosittelisitte? Olen lähdössä sinne yhdessä poikaystäväni kanssa. Aurinkoa ja lämpöä pitäisi olla sekä tietysti hiekkarantoja. Ja semmoinen paikka, missä voi meressä uida ilman pelkoa haista :) Ja mieluiten paikka, jossa ei olisi kuitenkaan kauheasti lapsia (ainakaan hotellissa), mutta toisaalta ei myöskään mikään nuorison biletyspaikka. En erityisemmin pidä mistää basaareista vaan tykkään shoppailla kaupoissa, joissa kiinteät hinnat eikä kukaan huutele kaduilla ostamaan mitään tuotteita.

Mutta siis lähinnä tärkeintä, että olisi rantoja ja hotellissa myös uimaranta. Tarkoitus lähteä rantalomalle eikä kuitenkaan niinkään millekään shoppailulomalle :)

Mitä matkajärjestäjää suosittelette ja mitä maita/kohteita?

5

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maijastiina

      Annoit Melkoiset haasteet rantalomalle. Basaarit ja hihasta vetävät kauppiaat ovat kaikkien aurinkorantojen perusjuttu, ei siellä mitään supermarketteja ole. Ajankohtasi on sellainen, ettei Italian Cattolica tai Rimini ole avannut vielä rantojaan, siellä ei olisi riesaksi asti tyrkyttäjiä, basaaareja kylläkin-ihan kivoja.Barcelonassa on ihana ranta, kun viitsii ajaa bussilla 10min, mutta sekin aukeaa vasta toukokuussa muistaakseni, on makeita butiikkeja, basaareja ja supermercadoja. Selvitä. Rhodos on täynnä lapsia. Pohjois-Afrikan maat on pois pelistä, Tunisiassa esim hienot rannat, mutta kauppiaat oli mahdottomia. Ei sulle kyllä montaa vaihtoehtoa jää noilla argumenteilla, Korfu vois olla hyvä toukokuussa, millainen lienee Kreikan poliittinen tilanne silloin. Paras keino googleta esim ebookersilta, siellä on melkein päivittäin tosi hyviä tarjouksia- ehkä Alaniassakin paistaisi jo toukokuussa affa. Itse menen matkailumessuille tammikuussa, sieltä olen bongannut edullisia matkoja jo pari kertaa, sitäpaitsi, siellä on perusteellinen info. Kysellä voi niin paljon kun ehtii ...

    • travelbag

      Kreikan poliittinen tilanne ei vaikuta turistilomaan, saaret pysyy sellaisenaan kuin mita ne olivat vuosi sitten. Uida toki voi jo toukokuussa Kreetalla. Se on iso saari, ja vaihtoehtoja missa oleskella riittaa. Korfun saari sensijaan sijaitsee pohjois Kreikassa, joten en sita erityisemmin suosittele nain aikaisin kevaalla.

      Mikset ajattele Lansi-Afrikkaa ? Marokko tarjoaa lampiman ilmaston, toukokuussa ja huhtikuussa ei liian lamminta, rantoja paljon mista valita.

      Vaan naita turistikauppiaita on joka puolella, minne tahansa matkaatkin.

    • Välimeri viileä

      Miten olisi Eilat Israelissa? Jordania?

    • auli rhodokselta

      Rhodos on ihan hyva paikka. Olen asunut taalla 20 vuotta ja taalta loydat myos hotelleja rannan tuntumasta. Jos asut keskustassa sinulla on helppo myos tehda omia retkia ; laivalla symille, bussilla lindokselle tai iltaisin seurata myos paikallisten elamaa tai valita mieluinen ravintola . vaihto-ehtoja monia . vanha-kaupunkikin on kiva ilta-aikaan, Rhodoksella on erikseen tarkoitettuja hotelleita lapsiperheille, Kaikki hotellit eivat olee taynna lapsia, kuten joku sulle vastasi, Kevaisin on kaunista ja yleensa et meneta lomaasi vesisateessa. Taalla uidaan ympari vuoden. vertaile hotelleita ja tutustu matkaoppaaseen ja kysy matkatoimistosta mika sopiva hotelli . Oma mielipiteeni on keskusta kevaalla kun ei ole viela niin paljon turisteja. Esim, faliraki hiljainen.

    • hermannikala

      Minkälainen on Rhodoksen lämpötila touko/kesäkuussa? Mihin asti mittari kohoaa ja mihin laskee? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe