Poikani on nyt 4v. ja hänellä on ihmeellisiä allergisia reaktioita. Yksi päivä söi yhden päärynäpepelakun ja joi mansikka fun light mehua hieman niin, naama alko punottaan ihan hirveesti, huulet turpos ja alahuuleen tuli rakkuloita, poskiin tuli näppylöitä. Annoin samantien allergialääkettä eikä helpottanut, lähettiin lääkäriin. Epäili lisäaineita. Kuuri allergialääkettä pari päivää 2x/pv ja kortisonia parin päivän ajan. Sit täs yhtenä aamuna hän pihisti pirkan suklaadonitsin ja sai taas allergiaa. Ottaan tuli vesikellukoita kuin olisi nokkonen pistänyt.. Samanlailla kävi kun koski kylässä marsuun. Kosketusallergiaa ilmeisesti... Ollaan käyty allergiatesteissä oikeen yksityisellä ja allergioita on mm. koiralle, kissalle, hevoselle, heinille, siitepölyille, luonnonkumille, pähkinöille ja mantelille. Itekin olen moniallergikko, mutten tommosta ihottumaa ole ikinä saanut... Onko kellään vastaavaa??? Tai kokemusta...
Allergia lisäaineille???
Tietämätön
1
134
Vastaukset
- No E-codes
En halua olla kettumainen, mutta tiesitkö, että Fun Lightissa on vain vettä ja lisäeineita? Ei siis MITÄÄN syötäväksi kelpaavaa tai edes mitään mansikkaan viittaavaa. Kaikki lisäainemoska pois, aitoa ruokaa ja makua tilalle. Niin moni saa lisäaineista allergioita, että ihmettelen, miksi niitä enää kukaan edes syö, kun on olemassa niin paljon parempiakin vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984