Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla?
Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
Tekeekö hän
30
1701
Vastaukset
- Anonyymi00001
Päinvastoin, hän saa minut rauhoittumaan ja pysähtymään. Hän maadoittaa minut ja juuri sellaista tarvitsen tämän sekopäisen maailman keskellä.
- Anonyymi00006
Kuulostaa oikealta!
- Anonyymi00002
Oo tehnyt hulluksi 5 v sit….
- Anonyymi00003
No miltä se ulkoapäin näyttää 😅 Ja ei en meinaa nyt ulkonäköä vaikka varmaan sekin herättää murria joissain..
- Anonyymi00007
Eihän me palstalaiset voida tietää, miltä se näyttää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän me palstalaiset voida tietää, miltä se näyttää.
Ne ketkä näkee tietää 😉
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne ketkä näkee tietää 😉
Kerro meille muillekin :-D
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne ketkä näkee tietää 😉
Tuli joku etiäinen näky; ainakin naapurin Viljo katsoo mutta naista, nainen näkee hänet kuten aikaisemmin kertoikin. No on siellä toinenkin nainen parvekkeella, varmaan meikkaamassa. Meniköhän lähellekään oikein 🤔- sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro meille muillekin :-D
Jos nyt jätetään nettikäyttäytyminen arvioimatta, sehän tiedetään mitä se on, joskaan ei pahantahtoista SEKÄÄN. Niin ehkä se hulluus näkyy siinä miten itse haluaa olla parhain versio itsestään, yms. ja sitten toki sitä on vaan ihan ehta hullu guguu 😉
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuli joku etiäinen näky; ainakin naapurin Viljo katsoo mutta naista, nainen näkee hänet kuten aikaisemmin kertoikin. No on siellä toinenkin nainen parvekkeella, varmaan meikkaamassa. Meniköhän lähellekään oikein 🤔- sivusta
Ei sinne päinkään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos nyt jätetään nettikäyttäytyminen arvioimatta, sehän tiedetään mitä se on, joskaan ei pahantahtoista SEKÄÄN. Niin ehkä se hulluus näkyy siinä miten itse haluaa olla parhain versio itsestään, yms. ja sitten toki sitä on vaan ihan ehta hullu guguu 😉
Ihminen on aina parhain versio itsestään, aidoimmillaan omana itsenä. Jos joku haluaa pitää hulluna, niin please. Jos ihmisellä on rooleja, usein torutaan, yritä olla oma itsesi. Sitten jos on oma itsensä, voi olla vaikka hullu. Hulluhan on oikeasti ilmaisu, jossa henkilö ei ole totutulla tavalla samanlainen kuin ihmiset yleensä tai keskimäärin ovat.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihminen on aina parhain versio itsestään, aidoimmillaan omana itsenä. Jos joku haluaa pitää hulluna, niin please. Jos ihmisellä on rooleja, usein torutaan, yritä olla oma itsesi. Sitten jos on oma itsensä, voi olla vaikka hullu. Hulluhan on oikeasti ilmaisu, jossa henkilö ei ole totutulla tavalla samanlainen kuin ihmiset yleensä tai keskimäärin ovat.
Olen siinä vaiheessa elämää että ihan vilpittömästi ei kiinnosta mitä kukaan sanoo tai on mieltä. Olen aina ollut oma itseni, joskus vaan epäröivämpi, myönnettäköön se.
Muksusta asti nostattanut kulmakarvoja hyvässä ja pahassa, ja jatkuu edelleen vakavemmissa muodoissa. Joten sanon vaan edelleen, että antaa palaa 😉 - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen siinä vaiheessa elämää että ihan vilpittömästi ei kiinnosta mitä kukaan sanoo tai on mieltä. Olen aina ollut oma itseni, joskus vaan epäröivämpi, myönnettäköön se.
Muksusta asti nostattanut kulmakarvoja hyvässä ja pahassa, ja jatkuu edelleen vakavemmissa muodoissa. Joten sanon vaan edelleen, että antaa palaa 😉Sitten meissä taitaa olla paljon samaa. Olen välillä aikamoinen tykittäjä. Joku voisi huomauttaa; hei missä minun kaverit ovat. Ajattelen jonain päivänä löytäväni "hullun naisen", jonka kanssa elämme hulluina onnellisten tähtitaivaan alla.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Omituista tuo "olla itsensä", kun se vaikuttaa enemmin siltä, että ole sellainen kuin minä tahdon.
- Anonyymi00004
Ei tee. Ei olla tekemisissä.
- Anonyymi00005
Tervetuloa vaan jokapäiväiseen hulluuteeni. Teen parhaani. Hei.
- Anonyymi00008
Miten jokapäiväinen hulluutesi ilmenee ja miten hän sen saa aikaan?
- Anonyymi00009
Sillä tavalla hulluksi nyt; en koskea, en lähellä olla nyt saa.
- Anonyymi00013
Enää ei tee, mutta aikoinaan teki ja kadun etten kysynyt suoraan, että mikä hänen ongelmansa on 😬🤔 ja ongelma oli kyllä minullakin, mutta en nyt aivan senkaltaisia ongelmia kuitenkaan tarkoita 😎
- Anonyymi00018
Jossain määrin tekee. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa tämä, että jätti minut erittäin kiperän asian kanssa painimaan, teenkö niin vai näin.
Päivän parin aikana minun on se päätös tehtävä ilman häntä.
Tilanne on enemmän kuin inhottava. Hän ei ole. - Anonyymi00020
Vie liikaa energiaa. Haluan varmuutta.
- Anonyymi00021
Kirjoitin tarinan, missä syötän hänet kissoilleni, jotka nimesin Alieniksi, Leatherfaceaseksi, Pennywisiksi, Jackiksi, Michaeliksi, Jigsawiksi..
- Anonyymi00022
hän näyttää aika hurjalta :D.
- Anonyymi00023
olen miettinyt että en ehkä ymmärtäisi edes hänen puhetta :D käyttää SLANGI SANASTOA OLEN MAALaistollo
- Anonyymi00024
Just give me a reason
- Anonyymi00025
Ei sentään, mutta ihmettelen miksi tykkää trollailla eri persoonina, erikoinen harrastus.
- Anonyymi00026
Jos ne onkin vaan ihmisen eri puolia tai sitten luulet eri kirjoittajia samaksi
- Anonyymi00028
Aiemmin kyllä,
enkä tarkoita mitenkään huonossa mielessä h*lluutta.
Onnelliseksi, höpsähtäneeksi, h*lluksi......
Sai mulle niin hyvän mielen, olon ja tunteen,
että sen huomasi kaikki muutkin kuinka hän oli hyväksi mulle.
Nyt oon enää surullinen, ja luovuttanut kaiken suhteen. - Anonyymi00030UUSI
Kyllä. Oon hullun rakastunut, en käsitä miten tää tunne voi olla näin vahva 😘 tai käsitänhän mä kumminkin, hän on uniikki ❤️
- Anonyymi00031UUSI
Ei mua pysty tekemään hulluksi sitäkin on jokunen joskus yrittäny taitavat olla varhaistetulla eläkkeellä pysyvästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1035301Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk653944Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699263475- 812526
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n61998- 241949
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois4091874Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.301701Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?471627Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔181571