Rakastunut minuun? Minä sinuun
Vieläkö olet
93
3258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei me keskustella, eikä tunnusteta mitään!
- Anonyymi00002
Ei tuosta tunnista keneltä ja kenelle.
- Anonyymi00010
tunnistaap
- Anonyymi00003
Rakastan sua mies aiwan liikaa ! 😖 perkele!
- Anonyymi00004
No, oletko sinä rakastunut minuun ?
- Anonyymi00006
😐ei oo multa 😑
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
😐ei oo multa 😑
No ei sitten ihan varmaan joo 🤭
- Anonyymi00005
Kuka keneen ja miksi jos syitä on vain yksi korvaako se ne yhdeksänkymmentäyhdeksän muuta huonoa puolta tunteiden kanssa on hyvä muistaa ne ei kestä ikuisuutta jos ei niitäkin osaa ylläpitää ajatuksena kuinka saada toinen joka aamu valitsemaan/rakastumaan aina uudelleen pitäs olla melko iso haaste siitä johdannaisena mistä johtuu ripustautuminen pelosta menettää parisuhteissa väittäisin että silloin puuttuu luottamusensimmäinen seurustelusuhde olis päättyny enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tyttöystävä ei olisi ollut riittävän luotettava siitä seurustelusta opittuna ainakin tytöillä ilman elämänkokemusta on raja niin tiukka etteivät osaa edes itse pitää siitä kiinni joillakin on vielä jopa aikuisina pojilla on yleensä ne samat rajat jotka ovat isältään oppineet edellyttäen on ollu isä josta ovat mallin ottaneet munnpoitsu si taas erehtyy narsistin kanssa parisuhteeseen todennäköistä että lopputuloksena on vankeustuomio ja jollain on ainakin yksi tytär vähemmän mistä osaan arvata tai tiedän löi jo tarhassa jotain narsistin kasvattia nyrkillä päähän kun arvosteli hänen ulkonäköään sen narsisti/t osaa arvostella pintaa
- Anonyymi00007
Emmä jaksa lukea näi pitkiä muistovärryssyjä eikä mulla oo aikaakaan. Yrittäjillä on enemmän aikaa lukea kun saavat tukia ja harrastavat.
- Anonyymi00049
Anonyymi00007 kirjoitti:
Emmä jaksa lukea näi pitkiä muistovärryssyjä eikä mulla oo aikaakaan. Yrittäjillä on enemmän aikaa lukea kun saavat tukia ja harrastavat.
Etkö lukenut guben manifeston tapaista esim huikeaan loppukaneettiin asti? Ilmeisesti sinulla ei ole rikollisen miältä sit
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Etkö lukenut guben manifeston tapaista esim huikeaan loppukaneettiin asti? Ilmeisesti sinulla ei ole rikollisen miältä sit
Why mommy have to point
- Anonyymi00008
Siis ihan vtun rakastunut. Ei tätä kestä perunakaan!
- Anonyymi00009
Miltä muulta se tuntuu, kun kestämättömältä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miltä muulta se tuntuu, kun kestämättömältä?
Huijasin. Kestän oikein hyvin, bring it.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nerokasta!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nerokasta!
Joo. Mistä päästäänkin siihen että kuinka paljon se on hyödyttänyt että lyö thymät päät yhteen? Eipä siinä, palstaäijä on tehnyt kattavaa duunia kaikkinensa. Olisin tehnyt samoin eräiden tilanteessa, tai enemmän...
Siitä lisää sitten.. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo. Mistä päästäänkin siihen että kuinka paljon se on hyödyttänyt että lyö thymät päät yhteen? Eipä siinä, palstaäijä on tehnyt kattavaa duunia kaikkinensa. Olisin tehnyt samoin eräiden tilanteessa, tai enemmän...
Siitä lisää sitten..Veikkaan, että enemmän hallaa kuin hyötyä.
- Anonyymi00028
Niin kumpi vai molemmat?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin kumpi vai molemmat?
Nainen on ainakin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00016 kirjoitti:
Veikkaan, että enemmän hallaa kuin hyötyä.
Todella
- Anonyymi00045
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siitä lisää sitten..That’s right. If you hush you wuss
- Anonyymi00046
Anonyymi00016 kirjoitti:
Veikkaan, että enemmän hallaa kuin hyötyä.
Entä sää- voisko susta olla mitään hyötyä
- Anonyymi00048
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nainen on ainakin.
On mitä? Täsmennä ny, vielä ehtii loruilla jupista. Sivusta🤭
- Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Vähän erilaila luin emt
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nainen on kovin rakastunut kuomaseni..
- Anonyymi00091
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et sä noin karmea voi mies olla
Vapaaehtoinen huijari 😤🤬
Ei vittu
Nyt mä kyllä häivyn
Naiselta miehelle .
- Anonyymi00014
Kuka kysyy?
- Anonyymi00015
En ole enää rakastunut, mutta kipinä jäi kytemään.
- Anonyymi00018
Jäin miettimään tuota. Mitä se tarkoittaa, että rakastuminen loppuu? Miltä se tuntuu? Missä se raja kulkee?
En tiedä voisinko sanoa omalla kohdallani noin vaikka tunteet ovat vuosien varrella laantuneet. Kyllä minä edelleen koen silti olevani häneen rakastunut. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jäin miettimään tuota. Mitä se tarkoittaa, että rakastuminen loppuu? Miltä se tuntuu? Missä se raja kulkee?
En tiedä voisinko sanoa omalla kohdallani noin vaikka tunteet ovat vuosien varrella laantuneet. Kyllä minä edelleen koen silti olevani häneen rakastunut.En ole ollenkaan varma et oikea rakkaus lähtee kokonaan pois. Rakkaus tulee pyytämättä eikä se käskemällä lähde mihinkään. Uskon rakkauden voivan haalistua tai muuttua hieman eri tunteeksi, sensijaan en usko et se loppuu yhtäkkiä kuin seinään, tai ehkä sitä ei ole sitten ollutkaan vaan ollut enemmän omaa kuvittelua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole ollenkaan varma et oikea rakkaus lähtee kokonaan pois. Rakkaus tulee pyytämättä eikä se käskemällä lähde mihinkään. Uskon rakkauden voivan haalistua tai muuttua hieman eri tunteeksi, sensijaan en usko et se loppuu yhtäkkiä kuin seinään, tai ehkä sitä ei ole sitten ollutkaan vaan ollut enemmän omaa kuvittelua.
Tuossa puhuttiin nimenomaan rakastumisesta, ei rakkaudesta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tiedä voisinko sanoa omalla kohdallani noin vaikka tunteet ovat vuosien varrella laantuneet. Kyllä minä edelleen koen silti olevani häneen rakastunut.Ei ole enää mielessä 24/7, mutta päivittäin kuitenkin hyvällä ja lämpimästi. Joskus tiiviimmin ajatuksissa ja joskus hieman enemmän taustalla.
- Anonyymi00039
Kipinä joka syttyy aika ajoin. Varsinkin unissa tunteet roihuu ilmiliekeissä.
miehelle - Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole enää mielessä 24/7, mutta päivittäin kuitenkin hyvällä ja lämpimästi. Joskus tiiviimmin ajatuksissa ja joskus hieman enemmän taustalla.
So still tryna seek and destroy man, huh?
- Anonyymi00087
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kipinä joka syttyy aika ajoin. Varsinkin unissa tunteet roihuu ilmiliekeissä.
miehelleUnet ovat kyllä voimakkaiden tunteiden käsittelijöitä.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Unet ovat kyllä voimakkaiden tunteiden käsittelijöitä.
Mies pyörii mielessä ja kai siksi tulee uniinkin.
Olisinpa yhtä rohkea oikeesti kuin unessakin.
n&❤️ - Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mies pyörii mielessä ja kai siksi tulee uniinkin.
Olisinpa yhtä rohkea oikeesti kuin unessakin.
n&❤️Miten rohkeutesi unissa ilmenee?
- Anonyymi00093
Anonyymi00090 kirjoitti:
Miten rohkeutesi unissa ilmenee?
Menen miehen lähelle, halaan miestä ja suutelen. Enkä kysele enkä arkaile.
Ja unessa mies tietenkin vastaa suudelmaan. Jne.
Ja poks, herään kun puristan tyynyä.
- Anonyymi00017
olen huomattavan väsynyt kokoajan hiukset irtoaa päässä aivosumua en jaksa ajatella mitään todellista :( samaan aikaan tahtoisin vielä kerran elämässäni rakastua :( ennen kuin kuolen </3
- Anonyymi00043
Monta kirjoitusta ehit tehdä apsetä monologisetä sitä ennen👍
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Monta kirjoitusta ehit tehdä apsetä monologisetä sitä ennen👍
Pälväriä vissiin jo pukkaa merkkinä
- Anonyymi00020
Ai että oonko 😘❤️💯👩❤️👩
- Anonyymi00022
Rakastan niin paljon... Haluaisin että olisimme pari.
- Anonyymi00023
Kyllä meistä tuleekin pari, muru.
Mieheltä naiselle - Anonyymi00057
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä meistä tuleekin pari, muru.
Mieheltä naiselleKoska olen taas Murusi? ❤️
- Anonyymi00063
Anonyymi00057 kirjoitti:
Koska olen taas Murusi? ❤️
Oot hyvän aikaa ollut mun muru😘
Mieheltä naiselle
- Anonyymi00024
En ole enää aikoihin tiennyt mitä hän ajattelee rakkaudesta, tai onko se ollut kuopattuna ja hylättynä kauemmin kuin arvaankaan? Hän on siitä huolimatta vieraillut ajatuksissani usein ja tiedän rakkauden osaavan maastoutua ja nousta kuin rynnäkköön oikean hetken koittaessa. Hän on ehdottomasti se fyysinen kimmoke joka saisi sydämeni tuntemaan enemmän kuin kukaan koskaan, mutta ymmärrän myös elämän ja rakkauden rajallisuuden, ihmiset on tehty toisin tai unelmat ja haaveet syntyvät sekä kuolevat kuin tähdenlennot aikanaan. Joskus kuitenkin kun on varma tunteistaan, haluaa uskoa ja toivoa ettei kaikki ole ollut vain unelmia ja satutarinoiden kaltaisia onnellisia loppuja, vaan kuin ajan ja ikuisuuden soveltamia parin rakentamiskokeiluja, jotka päättyvät jotenkin onnellisesti tulokseen jossa toisiaan syvästi rakastavat ihmiset toteavat sen toisilleen, ja suutelevat siihen kokonaisen ihmiselämän kaipuun tuskaansa.
https://www.youtube.com/watch?v=p0TmpHQPX6s&list=RDp0TmpHQPX6s&start_radio=1 - Anonyymi00025
Tietenkin olen. Ei ne tunteet niin helposti katoa.
- Anonyymi00026
Kyllä sua rakastetaan, niin maissa, miten taivaissa. Mitäpä lomiltansa stressaamaan.
Jaksuhali.
https://m.youtube.com/watch?v=2HBfAKXsxZU - Anonyymi00027
K ❤️ T
- Anonyymi00029
Totisesti ja pitkäkestoisesti, vaikket varmaan uskokaan. Siks pistän aina niitä viestei 💚
- Anonyymi00030
Ai mitä viestejä 🤔
- Anonyymi00060
Sähköpostejako 🤔😘
- Anonyymi00031
🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi00041
Ruususereminoa alkanut?
- Anonyymi00051
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00033
Ei kyllä tunnu siltä.
- Anonyymi00037
En, ole kiinnostunut lehmistä, N,
- Anonyymi00040
But i buy the suit and all man
- Anonyymi00038
On niitä tunteita edelleen.
- Anonyymi00047
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00055
tavallaan
- Anonyymi00056
🥰😘 tavallaan on ihan ok.
- Anonyymi00058
Olen vieläkin.
- Anonyymi00059
Tulen varmaan aina rakastamaan. Haluaisin että annettaisiin toisillemme jotkut lahjat.
- Anonyymi00061
En ikinä en koskaan en nyt
- Anonyymi00062
Voidaan tarkastella asiaa lähietäisyydeltä jo sovittuna ajankohtana
- Anonyymi00066
vaikea sanoa kun en tiedä mistään mitään mulle palstalla EI OLE IHMISTÄ
- Anonyymi00067
Olen-->👩
- Anonyymi00068
Ap siis ??? ?
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ap siis ??? ?
Olen. Rakastunut. Naiseen. - Ei ap
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Olen. Rakastunut. Naiseen. - Ei ap
Eikö aika moni suomalainen näytä tuolta. Mutta hienoa sinulle.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Eikö aika moni suomalainen näytä tuolta. Mutta hienoa sinulle.
Eikö kaikki suomalaiset sovi ap:n kysymykseen minuun ja sinuun? Ei kovin yksilöivää sekään.
- Anonyymi00069
Kyllä voit ketä vain ei minua. Tärkeintä että saat mitä halyat.
- Anonyymi00070
meno suht jucci
- Anonyymi00074
Vaikea kysymys, jonka vastaus odottaa ilmaantumistaan, kun sitä kuitenkin rakastuu toivoen ettei vaan löytäisi toisesta sitä kaikkea mitä itse pitää itse sisällään kuten pelkuruutta, heikkoutta, laiskuutta, epärehellisyyttä, kompromisseja ja tyhmyyttä. Ehjyys viehättää, se miten emotionaalinen paketti on kasassa omaa hajanaisuutta korostaen. Ilman tätä omaa puutteellisuuttaan ei kai edes rakastuisi mutta tuo sama toisessa näyttää vain oman ongelmani kopiolta. Loukkaukselta.
- Anonyymi00076
Nyt on kyllä aika raju setti 😬
Uskallanko kysyä tarkennusta noihin, epärehellisyys, kompromissi ja heikkous osioihin? - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Nyt on kyllä aika raju setti 😬
Uskallanko kysyä tarkennusta noihin, epärehellisyys, kompromissi ja heikkous osioihin?Tai kyllähän minä tiedän, vaikka en tarkkaan kaikkea.
Mikä on miehisyyden mitta, mikä on miehen tehtävä naisen rinnalla, mikä on se miehen kuva, jota voi katsoa ylöspäin?
Näihin sanoihin ja tunnelmiin. - Anonyymi00081
Tämä sai mut surulliseksi, vähän suuttimssnkin, mutta en menettänyt yöuniani sentään.
Jos nyt jotain positiivista tästä kaivaa on se, että näet nuo asiat itsessäsi ja uskoisin sinun pyrkivän pois niistä. Niinhän ihmiset monesti toimii, kun huomaa itsessään piirteitä tai toimintatapoja, jotka aiheuttavat ehkä jopa häpeää. Isoin ja vaikein asia on jo takana eli asian tunnustaminen itselleen.
Kysymys onkin, että aiotko jatkaa tuolla tiellä vai olla jatkossa se ihminen, ketä muutkin voivat arvostaa suoraselkäisyydessään ja katsoa ylöspäin, arvostaen? Kun on arvostuksen arvoinen, suoraselkäinen, toimii rehellisesti ja oikein, ei ole syytä tuntea pelkoa ja heikkoutta. Kaikki lähtee sisältä päin!
- Anonyymi00075
Juu u
- Anonyymi00080
- Anonyymi00078
Kiaan juu
- Anonyymi00079
Usko jo en ole tuollaiseen ilkeään ja paskaiseen naiseen rakastunut olet niin tyhmäkin
- Anonyymi00082
Syö ite!
- Anonyymi00083
Varmaan Jaana?
- Anonyymi00084
Olen alkanut vakuutella itseäni että näkisin tämän jo menetettynä tilaisuutena, siirtää sinut pois päiväjärjestyksestä mennäkseni eteenpäin. Se että olen saanut järkeni takaisin niinkin täydellisesti on oikeastaan surunkin aihe sillä intohimostaan ei pitäisi koskaan parantua. Unohdin sanat, joilla kertoa. Tiesin ne kerran mutta nyt olen unohtanut ne, ja nyt puhun ilman niitä.
- Anonyymi00092
Me ollaan päätetty parantua 💔❤️🩹
Sinä ja minä.. haluat aina kulkea vahvana
Eteenpäin mies teet sen nytkin taas 🤩
Tuet päätöstä tavallani . Kiitos.
Naiselta miehelle sivusta.
- Anonyymi00085
Voi kuule!
- Anonyymi00086
En usko että olen. En tahdokaan. Mutta mitä minussa on, mistä olen niin täysin tietämätön ja mitä hän vaatii minua tietämään. Hänellä on nauru joka herättää kuolleista. Sille oli tilaa minussa. Tiesin sen kuten kuuluu, mutta omituisesti etukäteen. Huomaan silti yhä haluavani jotain. Jatkan siis sen odottamista mihin en enää usko. Se on minua vahvempi. Vahvempi kuin mikään ajatus. Näille eristäytyneille rakkauden maille eksynyttä on vaikea seurata sen joka pitää jostain kiinni.
- Anonyymi00089
Olen, 11 kk.
Kyllä, unelmoin sinusta joka yö ja aina kun oon kaljalla Makungan ja Osaman kaa.
- Anonyymi00094
Martti hassinen vie nuorilta rahat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873647
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1881436- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.322999- 45907
- 96879
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os79874Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852