Imetysvaateideoita!

lljll

Millaisilla ratkaisuilla olette mahdollistaneet kätevän imetyksen (myös ihmisten ilmoilla) jos ei kalliit imetyspuserot nappaa?

Itseltä löytyy seuraavanlaisia yhdistelmiä:
* Pari avara-kaula-aukkoista tunikaa tai kietaisumallista puseroa alle rinnan alta leikattu halpis-toppi -> rinta esiin halpistopin alta ja tunikan/puseron kaula-aukosta (toppi jää rinnan päälle vähän näkösuojaksi
* Avaria toppeja yhdistettyinä rinnan alle ulottuviin neuletakkeihin / kietaisuboleroihin
* Tietysti topit ja hupparit/neuletakit (harso suojaksi, kun harrastan pitkiä toppeja niin en viitsi rullata sitä kainaloihin saadakseni rinnan alakautta esille
* Pari puseroa joissa on kaula-aukossa nappilista ( leikattu halpistoppi alle)

Jonkun H&M:n imetyspaidan tilasin, vai oliko lie Elloksen, mutta ei mulla ainakaan ole tissit kyljissä...

5

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölkjölkjökj

Mä käytin ihan "tavallisia" paitoja, mutta laitoin alle H&M:n (tai vastaavan halvan) naruolkaimisen topin. Sen sai venytettyä rinnan alle kivasti, kun ei erityisemmin huvittanut sitä raitaista löllömahaa paljastella. ;)

• fisutt

Ihan sama taktiikka oli minullakin. Pitkähiainen paita ylös ja topin reuna alas niin väliin ei jää muuta paljasta kuin rinta, jonka vauva tietysti päällä peittää. Ei tarvinnut ostaa ensimmäistäkään paitaa tai toppia imetyksen takia.

• jhgfdfghjk

Mä olen pitänyt masutuubia ja siinä sit mitä vaan puseroa, ei maha vilku, kun imettää. Ja tosiaan venyvät kaula-aukot ovat hyviä :)

• paitaaaa

Masutuubi tavallisen paidan alla minullakin. ja lisäksi olen löytänyt 4kpl boobin paitoja kirppiksiltä.

• Matilda

Mä käytin imettäessä tuubitoppia alla, ja siinä päällä vähän löysempää toppia jonka sitten nostin ylös. Eli vähän sama periaate kuin tuo masutuubi-viritys :)

Toimii käytännössä samalla tavalla kuin esim. Boobin topit, paljon halvempaa vain :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2826
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe