...
SuomiPop on paska
10
528
Vastaukset
- huonoi ovat
Ei noi Leena Ryynäsen asemat ole sen parempia. Tosin yle apinoi sbs kanavia. Kumpaakin yhdistää se että, näinnäisiin kuuntelija tutkimuksiin vedoten soitetaan ihan muuta musiikkia ja tehdään ihan erilaista radiota kuin mitä kuuntelijat haluaisi kuunnella. Samoin noi Metroradion kanavat on kansaenvälisen ketjun omistuksessa.
- vuodelta Papu
Kuka on Leena Ryynänen?
- .....
vuodelta Papu kirjoitti:
Kuka on Leena Ryynänen?
nykyisin Puntila - SBS Finlandin tj.
- äölkjhgfds111
..... kirjoitti:
No mitä vittua sä sitten puhut väärillä nimillä, pölvästi!
- ............
äölkjhgfds111 kirjoitti:
No mitä vittua sä sitten puhut väärillä nimillä, pölvästi!
en kirjottanut kylläkään tuota 18.06 viestiä
- massikka.
..... kirjoitti:
Mut hei,ei se nimen vaihtaminen tee mitään, sama juttu kun radio aseman uudistukset nimen vaihtamisineen sama paska nimi vaan eri. Ei tässä mitään. Ei turhia murheita. Mulle ihan sama onko punnola vai mannola.
- Stig
Niin on samat levyt pyörii päivästä toiseen, ärsyttää onneksi voin vaihtaa parempaan kanavaan.
- Kävelykeppitantta
SuomiPop teki Kaija koosta miljonäärin. Kookoon määkimistä saa kuulla muutaman kerran tunnissa. Teosto kiittää.
- totuuuusz
Kaija Koon biisit alkoivat soida kaupallisilla radiokanavilla ja Radio Suomessa jo vuonna 1993 Kuka keksi rakkauden -hitin julkaisun jälkeen, joten hän on saanut tekijänoikeuskorvauksia jo paljon aikaisemmin kuin Nelosella oli edes radiokanavia.
- Anonyymi
Niin on samaa musaa monesti päivässä vaihdoin kanavaa Yle x siellä biisit vaihtuu ja hyvä kanava muutenki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984