Tutuksi on tulleet tietty vinkkarin after ski ja Rinteessä Tuikut ja Sivakka, mutta kaipaisin pikkuisen vinkkejä iltaelämään liittyen.
On tullut tietty käytyä katsomassa bändejä Hullu-poro areenalla ja sitten aika monesti on tullut lähdettyä ihqun karaokesta liikkeelle, sieltä areenalle ja sitten levitunturiin tanssimaan niin ylä- kuin alakertaankin.
Kiinnostaisi kuitenkin näin sinkkuvuosien uudelleen alettua myös paikat joissa on hyvää meinikiä ja iloisia ihmisiä enemmänkin!
Vinkkejä peliin!
Levin ravintolat?
42v - sinkku....
4
465
Vastaukset
- 23v - sinkku
piazza on iltaelämän ykkönen...
- Pub menoa
Panimo Pubissa on joskus villi meno...
- Tyhjätasku!
Mites nämä julkimot? Mistä baarista yleensä löytää julkkismimmin iskettäväksi Leviltä?
- mkjiuy
Hölmölä,uusi pubi,erikoinen sisustus voi istua vaikka linja-autossa tai saunan lauteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848