Hakusessa taskuun mahtuva hyvä digikamera hintaluokkaa 400-500 e, Rajalassa myyjä suositteli tätä:
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_S100/
Oon ihan ummikko ja hukassa kameran valinnassa, mahd. hyvä ja kompaktin kokonen tunnelmanikuistaja pitäis saada tuohon hintaan. Onko teillä mielipiteitä tuosta mallista tai vaihtoehtoja.. kiitos etukäteen
Canon powershot S100??
10
561
Vastaukset
- masa34
Toi on tosi hyvä pikku pokkari paras pokkari mitä mulla ollu tähän mennessä suosittelen lämpimästi.
- mökö22
Osta Canon Powershot S95 saa paljon halvemmalla kuvanlaatu ero mitätön S100 verrattuna.
- zwsg
S95 on vanha romu kuka semmoseen ostaa?
- beras
Mulla on molemmat S95 ja S100 kuvia saa molemmilla kätevästi.
- S100
S100 on aivan eri kamera kuin tuo S95 ( vaikkakin se on hyvä) siinä on nopeampi prossu ( full HD ver vain HD), laajakulmaisempi objektiivi 24 ver 28 mm (kino ) ja hämärkuvausominaisuudet paremmmat ( Canonin uusin CMOS sensori ei Sonyn ). Jokaisen oma asia on kannattaako siitä maksaa sitten yli 400 €. S95 on aletuote koska se poistunee markkinoilta aika pian.
- asiantuntija.torvi
S100 ainakin 10 kertaa parempi kuin S95 ja kuvanlaatu ero kuin yölä ja päivällä en ostais edes alle 100 eurolla noin paljon S100 huonompaa kameraa kuten S95.
- bööböö24
Ei kai tuomosta vanhaa S95 enää edes myydä missään korkeintaan antiikki liikkeissä.
- ARSKA17,530
En ymmärrä noi s sarjan kameroita noin surkeet zoomit ja silti malliston kärkipäässä vain g sarja ylempänä s95 vain 3.8 kertanen zoomi ja s100 vain 5 kertanen zoomi.Kun jossain sx220 on 14 kertanen zoomi ja paljon noita halvempi.Eli sen korkeempi ranging mitä surkeempi zoomi ja hinta järkkäri tasoa 1100d halvempi kuin s100 pokkari.Mikä näissä mättää kertokaa nyt ihmeessä tyhmälle.
- lärväq
Katsos kamerassa on muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä zoomi.Ei kameraa pelkän zoomin perusteela arvioida.
- Matti35x
Kuules poju osta joku valokuvaus opas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5827580Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342876Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3892075- 1281283
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911035
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44882