Kannattaaako marsuja ostaa eläinkaupasta?
Auttakaaa äkkii on kiire
7
108
Vastaukset
Miksi ei?Itse ostin pari viikkoa sitten,ja tyytyväinen olen
- 11+3
No päätös on sinun! Tietysti kasvattaja on aina parempi, usein silloin lemmikki on jo käsitelty jne. Älä kiirehdi vaan katso kaikki paikat mutta suosittelisin itse kasvattajaa! (usein kasvattajilta saa nuoremman marsun kuin eläinkaupoista)
- Kauppaa suositteleb
Kasvattajalta saa ehkä käsitellyn muttei välttämättä nuorempaa...
Kun itse ostin eläinkaupasta omani niin ei ollut valittamista.
Osta hyvästä eläinkaupasta. Suosittelisin onnenlemmikkiä, faunatar on ihan jees, mutta sieltä ostin aikanani hamsterin jolla oli syöpä. Tai en tiedä oliko syöpä, mutta ei se terve ollut ;(
Itse katselen myyjiä kun tulen kauppaan. Esim. faunattaressa seisoo vaan tiskin takana ja lukee lehteä. Mutta sitten joissain eläinkaupoissa myyjä tulee tervehtimään ja juttelemaan. Yhdessä eläinkaupassa kun olin pikkutyttönen näytettiin miten marsun kynnet leikataan. Pisteet siitä :)- Kasvattaja parempi
Itse en mieluusti ostaisi eläinkaupasta, koska niissä on yleensä ylihintaisia, käsittelemättömiä eläimiä joista osa kantaa sienitautia :S Liian monta inhottavaa kokemusta kuulleena olen päättänyt etten ota eläintä eläinkaupasta vaan hyvältä kasvattajalta, toki poikkeuksen voin tehdä jos kasvattajia ei ole lähellä ja eläinkaupan eläimet ovat terveitä, hyväluonteisia, käsiteltyjä ja elävät hyvissä oloissa.
- ^
Tosin vaikka viesti onkin vanha, ihmettelen miksi ihmeessä on kiire? Eikö eläimen pitäisi olla tarkkaan harkittu ostos?
- Eläinkauppaa suosiva
Minä olen ostanut marsuni hyvästä eläinkaupasta. Marsuilla oli seurana toinen marsu, tilaa oli runsaasi,marsut olivat vain vähän päälle luovutusiän ja kaikki muukin oli hyvin en jaksa vaan alkaa tekee luottelosta pitkää. Ne oli myös käsitelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944