Hei! Haussa rentoa matkaseuraa 33v. naiselle, joka tykkää hiihtää mutsikkaa ja laskee. Alpeille tai pohjoiseen.. joku levin kylpylähotelli olis kiva tms. Lomaa helmikuun alusta. Ilmoittele itsestäsi pian, jos mukavaa ja rentoa seuraa vailla! T. loman tarpeessa.
Hiihtoseuraa helmikuussa
5
332
Vastaukset
- Mukavaa matkaa
Moikka! Tässä olisi 33v mies jota kanssa kiinnostais hiihto ja laskettelu,tuo levi olis varmasti ihan kiva kohde sekä nuo alpitkin vois ollla. Olen luotettava se rentoa matkaseuraa. Ilmoittele jos kiinnostuit mulle kävis kanssa tuo helmikuu hyvin töiden puolesta.
- ap.
Moi! Sun meiliosoite? :)
- Lappiin lumille
Heps,
Täällä olis hyvää ja hauskaa seuraa oleva jamppa, jolla vapaata Helmikuun alussa. Etenkin Levi kiinnostais rinteineen, latuineen ja muine aktiiviteetteineen. Viestiä voi laittaa osoitteeseen: [email protected] - Skimbapoju
Taisin myöhästyä...
Eikä mulla taida olla edes talvilomaa, mutta vaikka pääsiäisenä sitten tms. pohjoseen tekis mieli lähteä seura vaan puuttuu.
Olen siis 38 v. mies ja pääasiassa tykkään laskea mäkeä, mutta murtsikatkin on tutut ja käytetty jo tänä talvena.
Eli jos kiinnostaa niin tiputahan mailia [email protected] mistä päin neiti on lähdössä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018654- 605581
- 245197
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni355084Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384921Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774819- 624363
- 434027
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on463308- 452999