Hei! Haussa rentoa matkaseuraa 33v. naiselle, joka tykkää hiihtää mutsikkaa ja laskee. Alpeille tai pohjoiseen.. joku levin kylpylähotelli olis kiva tms. Lomaa helmikuun alusta. Ilmoittele itsestäsi pian, jos mukavaa ja rentoa seuraa vailla! T. loman tarpeessa.
Hiihtoseuraa helmikuussa
5
331
Vastaukset
- Mukavaa matkaa
Moikka! Tässä olisi 33v mies jota kanssa kiinnostais hiihto ja laskettelu,tuo levi olis varmasti ihan kiva kohde sekä nuo alpitkin vois ollla. Olen luotettava se rentoa matkaseuraa. Ilmoittele jos kiinnostuit mulle kävis kanssa tuo helmikuu hyvin töiden puolesta.
- ap.
Moi! Sun meiliosoite? :)
- Lappiin lumille
Heps,
Täällä olis hyvää ja hauskaa seuraa oleva jamppa, jolla vapaata Helmikuun alussa. Etenkin Levi kiinnostais rinteineen, latuineen ja muine aktiiviteetteineen. Viestiä voi laittaa osoitteeseen: [email protected] - Skimbapoju
Taisin myöhästyä...
Eikä mulla taida olla edes talvilomaa, mutta vaikka pääsiäisenä sitten tms. pohjoseen tekis mieli lähteä seura vaan puuttuu.
Olen siis 38 v. mies ja pääasiassa tykkään laskea mäkeä, mutta murtsikatkin on tutut ja käytetty jo tänä talvena.
Eli jos kiinnostaa niin tiputahan mailia [email protected] mistä päin neiti on lähdössä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954