Nikko the Panther vai joku muu

Rc-89

Olen viimeksi ajanut rc-autoa joskus 90-luvun alussa tuolloin muotia olivat nikon Turbo panther ja jotkut Tamiya aa-akuilla toimivat laitteet. Niitä akkuja piti ladatu puolivuorrokautta, että pystyi ajamaan maksimissaan 30min.
Myöhemmin kuvioihin tuli joillekkin niitä isoilla litteillä akuilla varustettuja autoja Big Bear ym, mutta nekin vaikuttivat aika tuhnuilta kun vertaa 2010-luvun peleihin.

Nyt omille lapsille alkaa valjeta tuo rc-autojen hienous. Ajattelin, että kesäksi voisi ostaa jonkun "hyvän" rc-auton esim Nikko the Pantherin (onko hyvä) Tarkoitus ajaa mökillä soratiettä ja hiekalla kotona asfaltillakin.

Suositelkaa jotain sähkökäyttöistä autosettiä maksimihinta on 200e.

Haen sellaista vanhaa turbo panther mallista, mutta nopeaa ja kestävää autoa. nykyisin kait se on se the Panther.

Kestääkö vielä se akun lataaminen yön yli? Ja onko niitä vielä eri akkukokoja siis sitä paljonko niissä on virtaa. Muistan kun yksi kaveri osti aikoinaan jonkun taisi olla Tamiyan hopeanvärisen akun maksoi jotain 500 mk.

Mitä muita merkkejä on haluan nopean ja maastossa pelaavan toki sellainen Big Bear tyylinenkin käy!

24

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rc

      Osta kyosho fazer EP cobra. Hinta on kyoshon nettikaupassa 206 euroa tai kyosho mini inferno t6 hintaa on sillä 167 euroa, mutta esim ideaparkissa on kyoshon myymälä ja sieltä voi saada vähän halvemmalla. Huippunopeus cobrassa on n. 50 kmh, mutta mini infernosta en tiedä, mutta kyoshon nettisivuilla on videoita cobrasta ja mini infernosta ja muistakin malleista. Akku ja laturi on kyllä ostettava erikseen. Käy kattoon kyoshon nettisivuilta ja sieltä löytyy paljon muitakin autoja.

    • aefeagsagee

      Kyoshoa en suosittele mistään hinnasta. Kokoajan joku paikka hajalla yms. 3 autoa olen omistanut, joista yksi kyosho, joka on kaikista ehdottomasti huonoin. Nikosta en sano mitään, mutta niihin ei mitään varaosia ole ikinä saanutkaan.

      Katseleppa esim. hobbylinnan sivuja tai Racing Factory.
      Sieltä esim. Traxxas Slash, LRP blast

      Tuossa nopeasti katottuna joku. Kaikki tulee mukana ja viritellä voi mielensä mukaan. Tosin suosittelen sitten siirtymään toiseen autoon, jos tuota tulee tarvetta enemmänkin viritellä.
      http://www.hobbylinna.com/blast-24ghz-p-23293.html

      • PEKKA POUTA

        EN PUHUIS ETTEI KYOSHO KESTÄ. MULLA ON TOI KOBRA OLLU N. VUODEN EIKÄ MITÄÄN VIKAA. SUOSITTELEN............................NIKKO "MADE IN CHINA" EI KANNATA


    • rc

      Mulla on ollu kyoshon auto 2 vuotta ja yks osa on vaan hajonnu. Ei ne kyoshot oo mitään huonoja autoja.

      • älä osta kyoshoo

        Jaa ei huonoja. Noi kyoshot on aivan surkeita roskia. Mulla on ollu toi kobra ja kyllä on huono ollu, aina joku osa rikki ja muutenki kallis. samalla hinnalla saa acme werewolf. Kulkee paremmin ku esim. Hpi tai toi kyosho inferno ve


    • lolzz

      Itellä on Kyosho Lazer zx-5. Todella kestävä auto! Vakiona maksaa sen 200e mutta on kyllä sen arvoinen! Itse olen vaihtanut autoon rajulla kädellä viri osaa. Harjatontekniikka, Li-Po akku, diffien ulostulo, kumit vanteet, iskunvaimentajat iskunvaimennin torni, kori muuta pientä sälää ja pieniä omia patentteja.

      Lazer on mukava siksi, että sen kori suojaa todella hyvin, kun vielä tekee omatekemaän lumi suojan muovista taakse, niin ei lennä lumet koppaan.

      Pari asiaa jotka on mennyt rikki:
      -Diffit kuluneet, ei saa metallisina.
      -Ala tukivarsi
      -Vanteet, ei sisällä kumin ja vaanteen sisällä vaahtomuovia; hypyissä kaikki iskut tulevat vanteille; rikkoutuvat.

      Muuta ei ole mennyt ja ollut rajussa käytössä 14v pojalla. BäckFlipit vedetty=))

      Huippunopeus on tällä hetkellä n.70 km/h vakio välityksillä.

      Eli en voi muuta kuin suositella.

      Mitään nikkoja ei todellakaan kannata hankkia-.- "Iskunvaimentimina" toimii muovi putki, jossa jousi, Kyosholla öljy iskarit palautusjousi.

      Nikot ovat vain yksinkertaisesti muovisia möykkyjä, varaosia ei saa mistään.

      Kyoshon vakio radiossa on myös säätö auton nopeudelle.

    • rr-cc

      kyosho on suositeltava. ostin sieltä mad force kruiser ve:en joskus kolme vuotta sitte ja hyvin on kestäny paitsi ku ajoin suoraan akseli eellä kiveen niin akseli poikki.sitten kun mentiin ostaa uutta osaa.siitä oli irronnu yks metalli osa niin myyjä sanoo -ei tää kuulu tähän autoo mut kuulu sit ku kotona korjattiin. Voin kertoo hyvät ja huonot puolet
      kulkee 40 k/h vai oliko se k\h.
      iso koko
      hyvä radioohjain y.m
      Sitten huonot
      -hinta (500€).
      -2 akkua tarvii vähintään, koska autoon menee 2 (n.50 kpl)
      -heiverö koppa
      Siinä jutut

      • kujis3

        Terve
        Poika sai joululahjaksi Mad Force Kruiserin - akkuversion.
        Voiko / kestääkö talvi käyttöä , lunta
        Mistään en meinaa löytää tietoa tästä talvikäytöstä.
        Youtube pätkät polttis koneella olevia

        kujis


      • Mielenvikast läpandeerus
        kujis3 kirjoitti:

        Terve
        Poika sai joululahjaksi Mad Force Kruiserin - akkuversion.
        Voiko / kestääkö talvi käyttöä , lunta
        Mistään en meinaa löytää tietoa tästä talvikäytöstä.
        Youtube pätkät polttis koneella olevia

        kujis

        Suojata liittimet jollain sähköteipillä,Noparin kääritty muovipussiin siinäpä ne nyt pitäs kestää:)


    • joku muu joku muu

      Joku muu.. Eli Kyosho!

    • jumbo norsu

      ostakaa kyosho.fi stä fatzen ep cobra se ei maksa ku 212e älä osta mini infernoa seon ihan paska

    • emppu epätoivoinen

      onko kyosho lazer zx-5 rds t4:ljällä ja kyosho fazer ep kobra kt-200:lla suuria eroja ja mistä saisi ostettua halvalla? niin ja mitä muuta siihen tarvii lisäksi kuin akun ja laturin?entä mitkä ovata niiden vakio huippu nopeudet????? kiitti jos vastaatte

    • SANDE555

      mä oon myymäs kyosho fazer ep kobraa. latelkaa sähköpostii [email protected]. Myynnissä olisi n. vuoden vanha kyosho kobra. Auton kori on hyvässä kunnossa, samoin myös ohjain. moottori ja nopeudensäädin maksoi yht. 100e.
      autossa on etu iskunvaimennin torni katkennut. muuten auto on ihan käyttö valmis. renkaat hieman sileähköt. moottorin tuuletin tulee mukaan ja on jo kiinni. Siihen tulee mukaan iskunvaimentimien öljyä puoli pulloa,rocket pack 8.4V 4500 NiMh-akku, pikalaturi ja auton ja nopeudensäätimen ohjekirja. autoon ei tule mukaan taka siipeä.

      UUTENA 300e.AUTO ON NELIVETO. PISTÄKÄÄ TARJOUKSIA. SAA TINKIÄ JOS OSAA....

      Tästä suht edullisesti toimiva auto. Etuiskunvaimennintorni on muutaman euron.
      ohjaimessa olevat paristot ovat puolillaan. TARJOTKAA

      HINTA:150e

    • moikka

      moi kuinka kovaa kulkee,sande

      • SANDE555

        kyl se semmoset 40km/h. kiinnostaako.


      • moikka
        SANDE555 kirjoitti:

        kyl se semmoset 40km/h. kiinnostaako.

        sori hirveesti mut oston nettimarkkina.comista kyosho lazerin oisin ostanu ehkä tuon jos en ois sitä löytäny mutta onnea myyntiin!t.moikka


    • kyosho10

      onko kyosho mini inferno kyvä kanataako ostaa

      • kyosho 10

        kunpi on parenpi kyosho mini inverno vai kyosho inferno ve


    • no tietenkin

      no kyoshjo inferno ve tietenkin kulkee 4s lipoilla yli 90 km/h
      ja mini inferno nippa nappa 30km/h

      • teme 353

        Tietenkin kyosho mini inferno! Itellä on. Se on selkee ja helppo. Ei mitään nikkoo ei kestä mitään ei saa vara osii iha pefast!! Mini inferno maksaa 200e akun ja laturin kaa kärkkäiselt!! Kannataa.


      • mini inferno

        moro sun nippa nappa 30km/h mun mini inferno menee 125km/h ..mmm...... kunpi on parempi mun mini inferno vai toisun mini inferno mistä sä höpiset


      • muhhuhuh
        mini inferno kirjoitti:

        moro sun nippa nappa 30km/h mun mini inferno menee 125km/h ..mmm...... kunpi on parempi mun mini inferno vai toisun mini inferno mistä sä höpiset

        nyt muuutens sitte laitat videota siitä..haluan nähdä että osaaatko kytkeä siinä virrat päälle...mmm... vakiona n.30..kyllähän sää oot voinu virrittäää sitä mutta haluan nähä sen ko ajat silllä 125 kmh seinään..PS. meinasin kuolla nauruun kun näin sun viestis


    • jokurandom3
    • Oma valinta

      Joo kyshot on ihan hyviä mutta niissä on hieman kalliimmat varaosat.
      Sitten on tää traxxas bandit joka on myös ihan kelpo peli mutta tuo bandit on sitten takavetoinen.
      -(http://www.modelsport.co.uk/index.php?product_id=33020)
      Ja kannattaa valita merkki myös sen mukaan jos lähellä on joku RC liike josta saa varaosia siihen autoon niin silloin sais varaosat aina heti eikä niitä tarvitse sitten odotella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      754
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe