Hurghada?

annakatri

Olen nyt tämän päivän lueskellut kaikkea mahdollista Egyptistä matkailijoiden kertomana. Aika paljon negatiivista kerrotaan Hurghadasta.
Jotenkin jo pelottaa etukäteen, tuliko tehtyä huono valinta. Matka on jo varattu ja maksettu. -Ei kai auta kuin lähteä rohkeasti matkaan ja jättää liiemmat ennakkoluulot kotiin.

Onko positiivisia kokemuksia Egyptin matkoilta?

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurghada20112012

      Ei ole huono valinta! Juuri tulin viime viikolla pois Hurghadasta, ja oli aivan täydellinen loma minulle. Toki katukauppiaat ja muut turistikohteissa työskentelevät miehet saattavat aluksi pistää päätä vähän pyörälle, mutta kyllä se siitä. Turisteja on suhteellisen vähän, joten teistä kyllä huolehditaan. On vartijaa ja turistipoliisia ja paikalliset auttavat mielellään myös! Ihanaa lomaa sinulle :)

      • kuulolla ollaan

        JUU, itse olin myöskin varannut matkan egyptiin - mutta vaihdoin matkan muuhun kohteeseen, vatsatautien takia lähinnä. Paljon kuulee negatiivistä kohteesta mm. hyvin saastuneista joista. Monet matkalaiset, jopa koko pussilastillinen joutunut ryöstetyksi. HUOM. puhun nyt täysin kuulopuheita, mitä kirjoitellaan.
        Mutta kuten totesin, lukemisteni jälkeen katsoin parhaaksi pysyä pois, hallinto maassa taitaa olla vielä melkoisen sekavalla tolalla. Mutta, kokeile ja kerro miten matka meni. Lämmintähän sielä piisaa.


      • all in
        kuulolla ollaan kirjoitti:

        JUU, itse olin myöskin varannut matkan egyptiin - mutta vaihdoin matkan muuhun kohteeseen, vatsatautien takia lähinnä. Paljon kuulee negatiivistä kohteesta mm. hyvin saastuneista joista. Monet matkalaiset, jopa koko pussilastillinen joutunut ryöstetyksi. HUOM. puhun nyt täysin kuulopuheita, mitä kirjoitellaan.
        Mutta kuten totesin, lukemisteni jälkeen katsoin parhaaksi pysyä pois, hallinto maassa taitaa olla vielä melkoisen sekavalla tolalla. Mutta, kokeile ja kerro miten matka meni. Lämmintähän sielä piisaa.

        Aurinkomatkana varmasti hyvä. Vatsataudit (50% mahdollisuus) ja määrätyt riskit esim. lähteä vuokra-autolla liikkumaan , on suuret.
        Monet viettääkin lomastaan suuren osan nauttien hotellien palveluista ja auringosta.


    • peach71

      ;) rohkeasti matkaan vain meitähän on moneen junaan!
      Antinaalia vain heti kun vähänkin alkaa vatsassa tuntua!
      En nyt viitsi kirjoitella sitten niitä negatiivisia juttuja kun positiivisiä toivoit;)
      Aurinkoa oi aurinko, ihan paras juttu!
      Snorkaaminen ja korallit upeat värikkäät kalat ym.
      Siinä ne sitten oikeastaan olikin, mutta oikein hyvää matkaa ja lomaa tuohan hyviä kokemuksia ja muuta asenteita!
      (lomalla 6/2011)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe