Tiiättekö mitään nettisivua, josta löytyis ilmatteeks pelejä, jotka on maksullisina android marketissa? :D Sivun pitäs olla kans luotettava.
- JA LAITTAKAA NIITÄ LINKKEJÄ, JOS ETTE TIIÄ NII TURHA TÄNNE TULLA RUIKUTTAMAAN!:p
Ilmaisia maksullisia pelejä androidiin?
7
1968
Vastaukset
- fdhj3845hh66
www.ootgayjaköyhä.com/häivyvittuun
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- Corporal Obvious
Sitten samat idiootit tulevat valittamaan kun kaikki pelikehittäjät lopettavat pelien tekemisen Androidille ja tekevät hienoja pelejä vain iPhonelle kun siellä niistä sentään saa rahaa.
Jotenkin jännä ilmiö että koodaajat ei viitsi raataa 16h joka ikinen päivä sen takia että eivät saisi yhtään rahaa. - LaplandRocks
Www.4shared.com toimii aina, saa minecraftin ja pocket editionin siitä.
- Aptoide
Aptoide sen voi lataa netist ei tuu yhtää viruksii ja sielt voi myös lataa modeja peleihi mut kaikki pelit ei toimi
- Leevi-kopposela
Lataa aptoide se on luottettava sovellus kanataa ladata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892