Tiiättekö mitään nettisivua, josta löytyis ilmatteeks pelejä, jotka on maksullisina android marketissa? :D Sivun pitäs olla kans luotettava.
- JA LAITTAKAA NIITÄ LINKKEJÄ, JOS ETTE TIIÄ NII TURHA TÄNNE TULLA RUIKUTTAMAAN!:p
Ilmaisia maksullisia pelejä androidiin?
7
1855
Vastaukset
- fdhj3845hh66
www.ootgayjaköyhä.com/häivyvittuun
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- Corporal Obvious
Sitten samat idiootit tulevat valittamaan kun kaikki pelikehittäjät lopettavat pelien tekemisen Androidille ja tekevät hienoja pelejä vain iPhonelle kun siellä niistä sentään saa rahaa.
Jotenkin jännä ilmiö että koodaajat ei viitsi raataa 16h joka ikinen päivä sen takia että eivät saisi yhtään rahaa. - LaplandRocks
Www.4shared.com toimii aina, saa minecraftin ja pocket editionin siitä.
- Aptoide
Aptoide sen voi lataa netist ei tuu yhtää viruksii ja sielt voi myös lataa modeja peleihi mut kaikki pelit ei toimi
- Leevi-kopposela
Lataa aptoide se on luottettava sovellus kanataa ladata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399