Tiiättekö mitään nettisivua, josta löytyis ilmatteeks pelejä, jotka on maksullisina android marketissa? :D Sivun pitäs olla kans luotettava.
- JA LAITTAKAA NIITÄ LINKKEJÄ, JOS ETTE TIIÄ NII TURHA TÄNNE TULLA RUIKUTTAMAAN!:p
Ilmaisia maksullisia pelejä androidiin?
7
1950
Vastaukset
- fdhj3845hh66
www.ootgayjaköyhä.com/häivyvittuun
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- IHMINE
Ilmaisia android pelejä saa ainaki mobile9:stä ja bestandroiddownloads.com:ista oon itekki ladannu
- Corporal Obvious
Sitten samat idiootit tulevat valittamaan kun kaikki pelikehittäjät lopettavat pelien tekemisen Androidille ja tekevät hienoja pelejä vain iPhonelle kun siellä niistä sentään saa rahaa.
Jotenkin jännä ilmiö että koodaajat ei viitsi raataa 16h joka ikinen päivä sen takia että eivät saisi yhtään rahaa. - LaplandRocks
Www.4shared.com toimii aina, saa minecraftin ja pocket editionin siitä.
- Aptoide
Aptoide sen voi lataa netist ei tuu yhtää viruksii ja sielt voi myös lataa modeja peleihi mut kaikki pelit ei toimi
- Leevi-kopposela
Lataa aptoide se on luottettava sovellus kanataa ladata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391