Juuri äsken huomasin eteisen matolla pissaläikän! En yhtään ollut huomannut, eikä edes pyytänyt ulos! (ihan tuoreet pissat oli matolla)
Tätä on välillä ennenkin sattunut muttei koskaan kun oon kotona ollut..On tää ihan lattialle pissaillukkin kun en oo ollut kotona, ja minkäs siinä teet ku ei sitä voi siitä enää kotiin tultuani komentaakaan.. Oon joutunu ottaa matot pois lattioilta ja pissaaminen loppu kunnes laitoin matot uudestaan ja päätin kääriä ne aina kun lähen kotoa. No nyt sitten hetkeen ekat pissat taas lattialle ja vielä kun oon kotona!
Koira on siis leikkaamaton 3,5 vuotias pieni sekarotunen..
Mistä tää voi johtua ja mitä ihmettä tälle teen?
Koira 3,5v pissaa sisälle!!
8
162
Vastaukset
- Ammanda
koira tosiaan on siis narttu
- urpolanperhe
vie eläinlääkäriin urpå
- huijari perhe
- iktyoi
Jos aikuinen, jo sisäsiisteyden oppinut koira tekee tarpeitaan sisälle, se yleensä on reviirin merkkausta. Erittäin yleistä pikkukoirilla, jota paapotaan vähän liikaa. Tietysti pois sulkien terveydelliset syyt, onko tutkittu?
Oleskelet koiran reviirillä, joten saat haistella laumanjohtajan jätöksiä. Jos olet sitä mieltä, että asuntosi on sinun reviiriäsi, kannattaisi tehdä se koiralle erittäin selväksi.
Selkokielellä sama = teillä on johtajuusongelma.
Tarkastelun alle myös koiran päivärytmi, onko riittävästi liikuntaa ja mielenkiintoista tekemistä, ettei turhautuneena protestoi? - kuka on pomo ?
Yrittääköhän koirasi olla nyt talon emäntä -_- Kunnioittaako se sinua laumansa johtajana vai onko se päättänyt alkaa merkeillään valloittamaan kotianne ?
- tutki älä hutki
tulehdus: virtsatien ? Oletko tutkinut korvat; paha korvatulehduskin?
Äkillinen kipu voi aiheuttaa narttukoiran allepissaamisen sisätiloissa.
Uroskoira merkkaa todennäköisemmin kuin jo sisäsiisti narttukoira.- Ammanda
Juu ollaan just kuukaus sitten käyty lääkärissä ja samalla tutkittiin myös korvat..Eikä siis mitään löytynyt
"Erittäin yleistä pikkukoirilla, jota paapotaan vähän liikaa."
Koiraa ei kyllä paapota yhtään, ihan koirana elelee kodissa, ja selvät säännöt myös on. Tuosta johtajuudesta, meillä asuu mun lisäks neljä ihmistä taloudessa joten vaikka minä olisin johtaja sille, niin muut ihmiset tulevat vasta koiran jälkeen(?). Koska itse ainakin teen koiralle selväks että minä määrään ja mua kuunnellaan..
"Tarkastelun alle myös koiran päivärytmi, onko riittävästi liikuntaa ja mielenkiintoista tekemistä, ettei turhautuneena protestoi?"
Koira pääsee kyllä lenkillä 2-3 kertaa päivässä(muuten saa olla pihalla vapaana). Oon tehny sille kaikkea aivoja vaativaa tekemistä.. esim herkkujen etsiminen pyyhkeen sisästä yms.
Tää alkaa turhauttaa kun ei tiedä mitä teen väärin..
- vilin muisto
mites olis juoksuhousut jalkaan? ja perheen päävoisi merkkailla paikkoja omalla hajusteellaan (deodorantti, partavesi, shamppaa. Parikin tippaa riittää keromaan koiralle asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837