Kevät tulee..

painija suolahdesta

Kohta on taas kevät ja kasvillisuus herää henkiin.Niin kuin monet niin myös minä alan heräämään ja kiihottumaan juuri kevään korvilla.Äänekoskella on onneksi meitä homoseksuaaleja paljon.Mieleeni tuli että jos järjestäisi kevät kokouksen.Niin ja tietysti siis heteromiehetkin ovat tervetulleita.Paikaksi voisi sopia hotellihirvi.Jatkot olisi suolahdessa eräässä omakotitalossa jossa voitaisiin lähemmin tutustua uusiin "alokkaisiin".

21

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Proeliator Jiu-Jitsu

Kiinnostusta löytyy.

• Matti_Turpeinen2

Jo perinteeksi muodostunut gay-ilta järjestetään nykyisin Killingissä, Konginkankaalla. Jatkot on aina Nestelintulahden lähistöllä.
      Saaminen on sata varmaa, jos osaa sanastoa. "Katiskan katsominen" tarkoittaa perseseksiä sylikkäin -asennossa saunan lauteilla.
      Muuta ei oikeasti tarvitse edes tietää, muut oppii kun tutustuu paremmin alueen gaypiireihin, jotka ovat ikävä kyllä suppeita,
      mutta sitäkin riettaampia. Vanhoja lesborouvia ei ole lainkaan. Pelkästään miehiä.

Tervetuloa huomenna klo 18:00 alkaen ravintola Killinkiin. Kysy tiskiltä Esaa ja Jukkaa, niin opastavat sinut oikeaan pöytään.

• ovanen

Olin kerran tällaisessa iltamassa mukana. Olen vanhan liiton pitkäaikainen homomies. Tulin kaapista hyvin nuorena, jo 12 vuotiaana. Olen kokenut kaikenlaista, mutta tämä Killingin Gay-ilta oli ainutlaatuista. Katsoin vierestä kun miestä läpsittiin kovaa sandaalilla kiveksille. Ne muuttuivat mustiksi. Lopulta mies laittoi mustuneet kiveksensä jääpaloja täynnä olleeseen astiaan. Meno vain hurjeni. Tummelista ei ollut tietoakaan. Kauheita karjahduksia pääsi ilmoille kun ilta alkoi muuttumaan lopulta yöksi. Teimme metsän siimeksessä asioita, joita yhdenkään pojan vanhemmat eivät uskoisi edes painajaisissaan näkevän poikansa tekevän.

• Anonyymi

Oliko ne niitä vanhan kalpion sandaaleita joissa pohjassa oli sellainen hunajakennokuvio ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ne niitä vanhan kalpion sandaaleita joissa pohjassa oli sellainen hunajakennokuvio ?

Sun äitis kuva

• Savusauna112

Konginkankaan kohtuukäyttäjät -paidasta tunnistaa tämän joukkion. Minä toimin päämiehen asemassa tässä köörissä. Tänään klo 20:00 kohtaaminen Killingissä. Lintulahden Nesteen lähdellä jatkot.

• kannattaisuskoa

Ei voi muuta sanoa, kuin sodomansynti. Jos osaat lukea, niin iso kirja kerttoo jotta maaliman loppu on lähellä.

• Anonyymi

Tänään on taas savusauna päällä.

T. Matti

• Anonyymi

Lämpiääkö sauna Liisalle?

• Anonyymi

Hirvi ois hyvä ..Vanhana eläimiinsekaantujana minulla onkin jo Hirveä ikävä....ainut vaan että kaaduin tuossa vanhan tähtikadun kohdalla istualleen ja häntäluu murtui niin terveyskeskus lääkäri käski pistää lasta pyllyyn.

• Anonyymi

MINÄKIN HALUAN SAADA MUNAA
      T. KAITSU

• Anonyymi

Miksei ylläpito poista tällaisia sairaita tekstejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ylläpito poista tällaisia sairaita tekstejä?

Rasisti. Miehistä tykkäävät on iha tasavertaisis..Kokeile enne ku tuomitset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasisti. Miehistä tykkäävät on iha tasavertaisis..Kokeile enne ku tuomitset.

Piilopuppeli kilahti

• Anonyymi

Tilaa Thaimaasta sellainen ladyboy niin pääset tuskasta.

• Anonyymi

Ei edes rahasta sulle onneton

• Anonyymi

Minä muistan 5 vuotta sitten ritakankaalla oltiin ja siirryytin räihä se on .olen karavaanari.

• Anonyymi

Jännää ihanko totta

• Anonyymi

Kaikenlaisia hulluja tänne kirjoittelee pervesti ajatuksiaan. Mene hullujenhuoneeseen, sinne kuulut. Häivy koskipalstoilta, tai hyppää kaivoon.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      149
      6401
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3816
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2991
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2780
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2776
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2126
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1958
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1888
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1686
    10. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      35
      1660
    Aihe