20+6=26

26

kirjoittaakohan/aloittaakohan uusia keskusteluja tälle palstalle joillain muullakin nimimerkillä semmoinen keskustelija kuin Reijo R. ?

15

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R Rejjo

Ainahan nuo tekopyhät niin on tehny kiusauksissaan.... nytkö vasta huomasit !

• Reijo R

Ensinnäkin en ole tekopyhä, olen syntinen mies! Tarvitsen Jumalan armoa päivittäin.

En kirjoita kiusatakseni ketään, mutta jotkut kiusaantuu. Tiedän mistä se johtuu, mutta en sano sitä nyt tässä.

Toiseksi en kirjoittele tänne muutakuin minulle rakkaille kokkolalaisille ja niille jotka tätä palstaa lukevat. Olen naamasta tunnettu henkilö ja tavattavissa milloin vain naamakaista keskustelua varten.

Kolmanneksi kirjoitan aina omalla nimelläni.

Neljänneksi minut löytää Facbookista www.facbook.com/ReijoR

Tervetuloa kaveriksi :)

• Reijo R
        Reijo R kirjoitti:

Ensinnäkin en ole tekopyhä, olen syntinen mies! Tarvitsen Jumalan armoa päivittäin.

En kirjoita kiusatakseni ketään, mutta jotkut kiusaantuu. Tiedän mistä se johtuu, mutta en sano sitä nyt tässä.

Toiseksi en kirjoittele tänne muutakuin minulle rakkaille kokkolalaisille ja niille jotka tätä palstaa lukevat. Olen naamasta tunnettu henkilö ja tavattavissa milloin vain naamakaista keskustelua varten.

Kolmanneksi kirjoitan aina omalla nimelläni.

Neljänneksi minut löytää Facbookista www.facbook.com/ReijoR

Tervetuloa kaveriksi :)

Olen myös tekopyhä siionisti ja kylvän provosoivaa kauhua eri palstojen
        aihealueilla tavoitteenani aiheuttaa sekasortoa ja hysteriaa keskustelijoiden
        aivokuoren sisäosissa. MINÄ OLEN JUMALA !

Pelätkää minua >8¤(

• Reijo R
        Reijo R kirjoitti:

Olen myös tekopyhä siionisti ja kylvän provosoivaa kauhua eri palstojen
        aihealueilla tavoitteenani aiheuttaa sekasortoa ja hysteriaa keskustelijoiden
        aivokuoren sisäosissa. MINÄ OLEN JUMALA !

Pelätkää minua >8¤(

Vauvva :)

• Eikö mtn muuta..

Siinäpä sulla on loppu elämäks miettimistä,hoh-hoijaa

• KaatajaPastori

Reijo pistää nyt vaan nukkumaaan.Olethan sinä jo täällä päivystänytkin :)

• tosiäiti kokkola
        KaatajaPastori kirjoitti:

Reijo pistää nyt vaan nukkumaaan.Olethan sinä jo täällä päivystänytkin :)

Täällä ei tarvita mitään hihhuli reijoja menköön pas'ka uskovaisten
        osastolle provoilemaan,,, uskovais viha vain yltyy kokkolassa ja
        väkivalta alkaa kukoistamaan,,, saatanan siionistit helevettiin.

• Reijo R
        tosiäiti kokkola kirjoitti:

Täällä ei tarvita mitään hihhuli reijoja menköön pas'ka uskovaisten
        osastolle provoilemaan,,, uskovais viha vain yltyy kokkolassa ja
        väkivalta alkaa kukoistamaan,,, saatanan siionistit helevettiin.

Tosiäidille tiedoksi että asia on juuri toisinpäin. Minulle on tullut PALJON uusia ystäviä täältä Kokkola palstalata ja Kokkolan kadulta. En ole huomannut, että viha mitenkään olisi yltymäänpäin,- päinvastoin. Eihän tosiäitikään vissiin minua vihaa, vaan Jeesusta! Ja jos minua, niin se on ok, sihen on visiin jokin syy, mutta rakasta kuitenkin Jeesusta, sillä hän on merkittävä persoona sinun tulevaisuudessasi!

Päivystys johtuu sitä, että monet Kokkolalaiset haluaa puhua ja purkaa sydäntään näissä asioissa. Mutta kohta pidän mediapaaston, ja mua ei vähään aikaan näy. :)

• tsiisus horo

Se o uskovaisten "Reijo Kalevi Rahkola"

• Reijo R

Tämä oli jo miltei herja ;) Siunausta sinulle ! :)

...ikään en ole vastustanut mitään ... paitti syntiä! :)

• Valereijo

Meitä on monenlaisia ja se taitaa olla ihan hyvä asia.
      Kaikkihan me uskomme johonkin, koska emme ymmärrä mitä varten me olemme tällä pienellä planeetalla ja kierrämme maailman kaikkeutta suurella nopeudella.
      Reijo yrittää jokus lisätä vauhtia harrikalla, mutta sen kyytiin pääsee vain oma vaimo.
      Jeesustelut eivät ketään järkevää vahingoita, koska maapallo on jo tipahtanut avaruuteen jossa se ajelehtii omalla radallaan, joskus kyllä vähän ihmetyttää, että ehtiikö Jeesus hypätä jossakin pysäkillä mukaan.
      Ihmisen hyveet muodostuvat teoista eikä uskonnoista, jos päämääränä on ihmisten hyvinvointi, niin silloin siihen menoon sopivat niin uskovaiset kuin myös ei uskovaiset.

• Reijo R

AAMEN! :)

• ...................
        Reijo R kirjoitti:

Et sitten lopettanut isoilla kirjaimilla kirjoitettujen sanojen ammentamista. Selevä!

• Satan
        Reijo R kirjoitti:

I`m w f y.

• man grandpa
        Reijo R kirjoitti:

It just says believers AA MEN.

I have had enough sun in the sky.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe