Phuket

*Ekaa kertaa confort

Olemme tulossa Phuketista Helsinkiin confort- luokassa, onko Phuketin päässä lento-asemalla jotain palveluja confort luokassa olioille vai vaan nämä penkkitilaltaa paremmat paikat koneessa.

5

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä confort

opettele nyt COMFORT

• Comfort

No anteeksi kirjoitusvirhe, mutta ymmärrät varmaan silti kysymyksen.

• hopethishelpsyou

Lentoyhtiö olisi tietysti hyvä mainita, vaikka vaihtoehtoja ei liiemmin ole.

Lentoyhtiöillä on omat käytäntönsä palveluidensa tarjoamisesta.
      Tuo comfort -luokka vastaa käsittääkseni lomalennoilla Finnairin reittilentojen business -luokkaa.

Finnairin sivuilta löytyy suoraan näin:

"Finnair Plus Platinum-, Gold- ja Silver-jäsenillä sekä bisnesluokan matkustajilla, joiden lipussa on AY-tunnus on käytettävissään omat odotus- eli loungetilat Helsinki-Vantaan lentoasemalla sekä kaikissa Finnairin ulkomaan reittikohteissa. Finnair Plus Platinum-, Gold- ja Silver-jäsenet voivat käyttää lounge-palveluja myös kaikissa Finnairin oneclass-kohteissa."

"Bisnesluokan matkustajat ovat tervetulleita bisnesluokan loungetiloihin lähtiessään samana päivänä kansainväliselle oneworld-lennolle."

Ensinäkin Phuketin kenttä on pääasiassa turistikenttä. Siellä on ilmeisesti Thain ja priority passin lounget. Thai ei kuulu oneworldiin ja priority on käsittääkseni jokin yksityinen firma, johon sisäänpääsy hankitaan toisin keinoin.

Minun mielestäni tuo comfort -luokka tarkoittaa juuri suurempaa jalkatilaa, ehkä jotain lisäruokaa tai viihdettä.

Jos kyseessä olisi normaali reittilento, niin tilanne olisi toki toinen.

• molemmilla lentänyt

Comfort luokka EI vastaa business luokkaa muuten kuin että istuin on business luokan istuin. Palvelujen ero on huomattava.

• Olennaisin

Olennaisin ero itse Phuketin kentällä on comfort-luokalle varattu erillinen check-in -tiski. Eli matkalaukut saa ruumaan ilman isompia odotteluja.

Mihinkään loungeihin ei comfort-lipulla pääse, ei Helsingissä eikä Phuketissa.
      (ja nämä vastaukset siis olettaen että tarkoitat finnairin comfort-luokkaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe