Minne olisi hyvä lähteä huhtikuun alussa matkalle? Toiveena olisi joku eksoottisempi paikka kauempana kuten Sri lanka,Vietnam,Thaimaa jne.. Eli ei mitään canarian saaria tai turkkia. Matkatoimistojen sivuilla kun tuntuvat vaan noiden kohteiden matkat loppuvan maaliskuun loppuun. Meitä olisi matkaan lähdössä kaksi aikuista ja loma aika olisi 2 viikkoa.Eli onko ehdotuksia?
Minne lomalle huhtikuun alussa?
5
250
Vastaukset
- Myös kauas lämpöön
Ei ole vastausta sinulle, mutta sama pohdinta päällä. Joskin ajankohta on maaliskuu. Olemme (2 aikuista) olleet: Australia, Meksiko, Thaimaa, Malesia... Normaalien Egyptien yms. lisäksi. Nyt yritämme miettiä uutta kohdetta.
Thaimaa oli todella hyvä, parempi meidän mielestämme kokonaisuudessaan kuin mitä oli Meksiko. Malesia (Langawi) oli huonompi kuin Thaimaa (muslimimaa, paikalliset eivät olleet niin kivoja kuin taikuissa).
Aikaerorasitus vaivaa, siksi ei kiinnostaisi mennä minnekään Australiaan uudelleen. Malesia on muslimimaa eikä yhdellä saarella jaksa kahta viikkoa olla. Sri Lanka on meilläkin kokeilematta, samoin Goa.
Jos ette ole olleet Thaimaassa, voin suositella. Sieltä löytyy monenlaisia paikkoja, rauhallisia ja vähemmän rauhallisia. On luontoa ja ihanaa merta. Voi olla, että mekin päädymme sinne uudelleen.- Myös kauas lämpöön
Sori, oli tarkoitus sanoa, että Malediivit on muslimimaa eikä yhdellä saarella jaksa olla kahta viikkoa. Malediivit on kallis, jos haluaa sellaisen matkan, jossa kävisi useilla saarilla.
- jorke75
Mauritius on hieno paikka ystäväliset ihmiset ja hienija rantoja. Tuntee hotellissa itsensä melkein kunkuksi on palvelu sen mukaista. Välillä vähän tuntuu että vähenpikin riittäisi mainiosti. Itse en malediiveista kanssa oiken välitä alkaa aika äkkiä tylsistymään kun kiertää saakelin samaa saarta 2viikkoa
- No tietysti:
Pariisi!
- gaad
sulle riittää ypäjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206