Minne lomalle huhtikuun alussa?

Kauas lämpöön!

Minne olisi hyvä lähteä huhtikuun alussa matkalle? Toiveena olisi joku eksoottisempi paikka kauempana kuten Sri lanka,Vietnam,Thaimaa jne.. Eli ei mitään canarian saaria tai turkkia. Matkatoimistojen sivuilla kun tuntuvat vaan noiden kohteiden matkat loppuvan maaliskuun loppuun. Meitä olisi matkaan lähdössä kaksi aikuista ja loma aika olisi 2 viikkoa.Eli onko ehdotuksia?

5

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kauas lämpöön

Ei ole vastausta sinulle, mutta sama pohdinta päällä. Joskin ajankohta on maaliskuu. Olemme (2 aikuista) olleet: Australia, Meksiko, Thaimaa, Malesia... Normaalien Egyptien yms. lisäksi. Nyt yritämme miettiä uutta kohdetta.

Thaimaa oli todella hyvä, parempi meidän mielestämme kokonaisuudessaan kuin mitä oli Meksiko. Malesia (Langawi) oli huonompi kuin Thaimaa (muslimimaa, paikalliset eivät olleet niin kivoja kuin taikuissa).

Aikaerorasitus vaivaa, siksi ei kiinnostaisi mennä minnekään Australiaan uudelleen. Malesia on muslimimaa eikä yhdellä saarella jaksa kahta viikkoa olla. Sri Lanka on meilläkin kokeilematta, samoin Goa.

Jos ette ole olleet Thaimaassa, voin suositella. Sieltä löytyy monenlaisia paikkoja, rauhallisia ja vähemmän rauhallisia. On luontoa ja ihanaa merta. Voi olla, että mekin päädymme sinne uudelleen.

• Myös kauas lämpöön

Sori, oli tarkoitus sanoa, että Malediivit on muslimimaa eikä yhdellä saarella jaksa olla kahta viikkoa. Malediivit on kallis, jos haluaa sellaisen matkan, jossa kävisi useilla saarilla.

• jorke75

Mauritius on hieno paikka ystäväliset ihmiset ja hienija rantoja. Tuntee hotellissa itsensä melkein kunkuksi on palvelu sen mukaista. Välillä vähän tuntuu että vähenpikin riittäisi mainiosti. Itse en malediiveista kanssa oiken välitä alkaa aika äkkiä tylsistymään kun kiertää saakelin samaa saarta 2viikkoa

• No tietysti:

Pariisi!

• gaad

sulle riittää ypäjä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe