Olisi suunnitelma lähteä tämän talven aikaan alpeille viikoksi tai kahdeksi. Kohde voisi olla vaikka Zillertalin laakso Itävallassa. Siellä on useita keskuksia pienellä alueella mm Kaltenbach, Zell im Ziller, Mayrhofen ja Hintertux. Enemmän tietoja netistä osoitteessa zillertal.at. Olen käynyt siellä aiemmin sekä kesällä että talvella. Muukin kohde voi tulla kyseeseen.
Pääasia reissulla on laskettelu ja melko vauhdikaskin sellainen. Vauhtia siis vain rinteessä. Välillä toki pitää pysähtyä katselemaan alppimaisemia; niihin olen vähän koukussa. Olen n 50 v mieshenkilö Itä-Suomesta ja naimisissa laskettelua harrastamattoman mutta muuten mukavan naishenkilön kanssa.
Jos tuntuisi että yhteinen reissu olisi mahdollinen niin lähetätkö viestiä osoitteeseen: [email protected]. Toteutus olisi omatoimisesti pienellä budjetilla. Lennot ja majoitus netistä niinkuin ennenkin olen toiminut.
Kaveri laskettelureissulle
alppifan
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184