haluaisin sittenkin vielä vauvan, pehmeän suloisen pienen
Olen alkanut tässä miettimään että
19
223
Vastaukset
- puhisija
mä en tälläiseen maailmaan.
- voi ku oiskin ihanaa
Sano, että oot se ketä nyt ajattelen ja vielä sitten se, että haluut sen tuhisijan tällasen toisen tavan pöntön kanssa.
..mut hei, ootko nyt miettiny sitä ihan tarkkaan ja huomioinu senkin, että ne vauvat ei oo aina pehmeitä, suloisia ja erityisesti niitä pieniä. Ne nimittäin kasvaa ja niistäkin tulee aikuisia kans.- edellisen lisähuomio
...mahtais siitä tulla mielenkiintoinen persoona....
- ap
Olen.silti haluisin haaveilla hetkisen ja nuuskuttaa vauvaa : /
- Ois tosi ihanaa
En oo ap, mut haluisin olla se (n) ketä sä ajattelet.
Jos sä oisit se (m) ketä mä ajattelen nyt.
Koska ajattelen myös juuri noin kuin kirjoitit.
Vauvat on ihania, niinku tietysti isommatkin lapset. - voi ku oiksin ihanaa
ap kirjoitti:
Olen.silti haluisin haaveilla hetkisen ja nuuskuttaa vauvaa : /
Höh, eihän vauvaa voi nuuskuttaa vain haveilemalla, kyyl siinä pitää tuhista nenän edessä ihan oikeesti, että saa tuta sen....siis sen vauvan tuoksun
......vai tarkoititko, että tahtoisit vain vauvan, jotta haaveilisit hetken tulevasta vauvamme kanssa nuuskuttaen sitä onnen ja unelman konkretisoitumaa uskomatta, että haaveet kantaa kun vaan haluaa ja jaksaa uskoa hyvään. Minen ainakaan huolisi sellaista miestä lasteni, en siis tämän nyt suunniteltavissa yhdenkään, isäksi, joka ajattelisi sen olevan hetkellisen onnentunteen aikaansaannokseksi. Lapset kun on ja pysyy omina ihanina kullanmuruina kasvaa ne sitten kuinka isoiksi ja kuinka äkkiä tahansa. Kyllä siihen pitää sitoutua loppuiäksi jos sellaiseen "riskinottoon" aikoo.
...veikeetä ois muuten se jos sais kaks kerralla niin olis molempien nenäneteen yhtäaikaa nuuskuteltavaa, ettei tarvii riidellä siitä alkaa kumoi saa hoitaa ja vaihtaa vaippaa tai muuten vaan lullutella vauvantuoksuinen nyytti tai vilperi kainalossa tai vatsansa päällä köllöttelemässä olkapäällee pulauttelusta puhumattakaan. - ap
voi ku oiksin ihanaa kirjoitti:
Höh, eihän vauvaa voi nuuskuttaa vain haveilemalla, kyyl siinä pitää tuhista nenän edessä ihan oikeesti, että saa tuta sen....siis sen vauvan tuoksun
......vai tarkoititko, että tahtoisit vain vauvan, jotta haaveilisit hetken tulevasta vauvamme kanssa nuuskuttaen sitä onnen ja unelman konkretisoitumaa uskomatta, että haaveet kantaa kun vaan haluaa ja jaksaa uskoa hyvään. Minen ainakaan huolisi sellaista miestä lasteni, en siis tämän nyt suunniteltavissa yhdenkään, isäksi, joka ajattelisi sen olevan hetkellisen onnentunteen aikaansaannokseksi. Lapset kun on ja pysyy omina ihanina kullanmuruina kasvaa ne sitten kuinka isoiksi ja kuinka äkkiä tahansa. Kyllä siihen pitää sitoutua loppuiäksi jos sellaiseen "riskinottoon" aikoo.
...veikeetä ois muuten se jos sais kaks kerralla niin olis molempien nenäneteen yhtäaikaa nuuskuteltavaa, ettei tarvii riidellä siitä alkaa kumoi saa hoitaa ja vaihtaa vaippaa tai muuten vaan lullutella vauvantuoksuinen nyytti tai vilperi kainalossa tai vatsansa päällä köllöttelemässä olkapäällee pulauttelusta puhumattakaan.Hyväilisin vauvani päätä ja tuoksuttaisin pehmeää ohimonukkaa... pieni tuhisija sylissä ja olkaa vasten poski
- :)
:)
- vielä?
onko siis jos ennestään sellainen/sellaisia?
- ap
On. siksi ikävä : /
Onko sinulla? - ainakaan vielä
ap kirjoitti:
On. siksi ikävä : /
Onko sinulla?ei minulla.
- nyytti..
Pieni mustatukkainen nyytti olisi ihana.. Varmasti tulisi hyvä luontoinen jos mä sen kasvattaisin yksin
- :DDD
Katselin juuri tuolla vau.fi osoitteessa näitä laskureita:
ELI: Ovulaatio laskuriin kun laitoin että viimeiset kuukautiset 4.12.2011 ja kierron pituudeksi 28 päivää oli vastaus seuraavanlainen:
Hedelmälliset päiväsi ovat:
15.12.2011 - 20.12.2011
Ovulaatiopäivä:
18.12.2011
Laskettu aika:
09.09.2012
JA laskettuaika laskurissa tuli seuraavat tiedot:
OLET TÄNÄÄN: 4 viikkoa ja 2 päivää raskaana.
(Sunnuntaisin alkaa aina uusi raskausviikko)
-Huomenna olet 4 3
-torstaina 4 4
-perjantaina 4 5
-lauantaina 4 6
-ja sunnuntaina 5 0 kun alkaa uusi viikko.
-maanantaina 5 1
-tiistaina 5 2
JNE...
Hedelmöitys tapahtui noin:
18.12.2011
Sydän alkaa lyödä:
12.1.2012
Alkio alkaa liikkua:
5.2.2012
Alkiosta tulee sikiö:
12.2.2012
Kaikki sisäelimet muodostuneet:
12.2.2012
Keskenmenon riski pienenee:
26.2.2012
Ultraääni:
26.2.2012
Pahoinvointi vähenee:
4.3.2012
Sukupuoli mahdollista selvittää (ei näy vielä ultrassa):
11.3.2012
Sikiö nielee ja pissaa:
25.3.2012
Sikiön liikkeet tuntuvat:
8.4.2012
Sikiölle kehittyy unirytmi:
22.4.2012
Sikiö alkaa kuulla:
13.5.2012
90% mahdollisuus selvitä jos lapsi syntyy:
10.6.2012
Monet sikiöt asettuvat pää alaspäin:
15.7.2012
Äitiysloma alkaa:
5.8.2012
Laskettu aika:
9.9.2012
Jos tuo laskettuaika heittää vähintään viikolla (selviää ultrassa) muutetaan/merkataan papereihisi sitten uusi laskettuaika. - heh heh
Vauva hänen kanssa. Mites päästäis siihen pisteeseen. Tulisi siitä varmasti kaunis ja hyväluonteinen jos äitiinsä tulee....mut jos isäänsä...
- jätit kesken
niin entäs jos isäänsä? ; D
- ed.
jätit kesken kirjoitti:
niin entäs jos isäänsä? ; D
Jaahas vaikea tapaus
- heh..
ed. kirjoitti:
Jaahas vaikea tapaus
no sen kyllä uskon ;)
No näemmä se voi olla ikävä tollastakin. Sitä pientä suloisen haurasta lapsosta, jonka pää mahtuu melkein kämmenelle. Vastasyntyneen silmien ensimmäistä avautumista ja ihmettelyä missä ollaan. Isän välitöntä kiintymystä ja todellisen rakkauden syntymistä. Ilon kyyneleitä ja jotain niin suuren kokemista, rakastaman naisen kanssa. Se hetki on kuin taikaa. Vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. Isolle miehelle tulee tippa linssiin jo pelkästään ajatellessa. Siinä tilanteessa tuntee koskettavansa sitä elämän tarkoitusta hetken.
- honey bear
Minä tahtoisin useampia, jos niitä minulle joskus vielä suodaan :) Joo, ei tässä enää kovin kauan voi odotella Pyhän Hengen kosketusta, kun muuten menee luukut kiinni.. Eilen se taas todettiin, että vanhuus tulee vääjäämättä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777