Olen alkanut tässä miettimään että

tuhisijan :)

haluaisin sittenkin vielä vauvan, pehmeän suloisen pienen

19

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhisija

      mä en tälläiseen maailmaan.

    • voi ku oiskin ihanaa

      Sano, että oot se ketä nyt ajattelen ja vielä sitten se, että haluut sen tuhisijan tällasen toisen tavan pöntön kanssa.

      ..mut hei, ootko nyt miettiny sitä ihan tarkkaan ja huomioinu senkin, että ne vauvat ei oo aina pehmeitä, suloisia ja erityisesti niitä pieniä. Ne nimittäin kasvaa ja niistäkin tulee aikuisia kans.

      • edellisen lisähuomio

        ...mahtais siitä tulla mielenkiintoinen persoona....


      • ap

        Olen.silti haluisin haaveilla hetkisen ja nuuskuttaa vauvaa : /


      • Ois tosi ihanaa

        En oo ap, mut haluisin olla se (n) ketä sä ajattelet.
        Jos sä oisit se (m) ketä mä ajattelen nyt.
        Koska ajattelen myös juuri noin kuin kirjoitit.
        Vauvat on ihania, niinku tietysti isommatkin lapset.


      • voi ku oiksin ihanaa
        ap kirjoitti:

        Olen.silti haluisin haaveilla hetkisen ja nuuskuttaa vauvaa : /

        Höh, eihän vauvaa voi nuuskuttaa vain haveilemalla, kyyl siinä pitää tuhista nenän edessä ihan oikeesti, että saa tuta sen....siis sen vauvan tuoksun

        ......vai tarkoititko, että tahtoisit vain vauvan, jotta haaveilisit hetken tulevasta vauvamme kanssa nuuskuttaen sitä onnen ja unelman konkretisoitumaa uskomatta, että haaveet kantaa kun vaan haluaa ja jaksaa uskoa hyvään. Minen ainakaan huolisi sellaista miestä lasteni, en siis tämän nyt suunniteltavissa yhdenkään, isäksi, joka ajattelisi sen olevan hetkellisen onnentunteen aikaansaannokseksi. Lapset kun on ja pysyy omina ihanina kullanmuruina kasvaa ne sitten kuinka isoiksi ja kuinka äkkiä tahansa. Kyllä siihen pitää sitoutua loppuiäksi jos sellaiseen "riskinottoon" aikoo.

        ...veikeetä ois muuten se jos sais kaks kerralla niin olis molempien nenäneteen yhtäaikaa nuuskuteltavaa, ettei tarvii riidellä siitä alkaa kumoi saa hoitaa ja vaihtaa vaippaa tai muuten vaan lullutella vauvantuoksuinen nyytti tai vilperi kainalossa tai vatsansa päällä köllöttelemässä olkapäällee pulauttelusta puhumattakaan.


      • ap
        voi ku oiksin ihanaa kirjoitti:

        Höh, eihän vauvaa voi nuuskuttaa vain haveilemalla, kyyl siinä pitää tuhista nenän edessä ihan oikeesti, että saa tuta sen....siis sen vauvan tuoksun

        ......vai tarkoititko, että tahtoisit vain vauvan, jotta haaveilisit hetken tulevasta vauvamme kanssa nuuskuttaen sitä onnen ja unelman konkretisoitumaa uskomatta, että haaveet kantaa kun vaan haluaa ja jaksaa uskoa hyvään. Minen ainakaan huolisi sellaista miestä lasteni, en siis tämän nyt suunniteltavissa yhdenkään, isäksi, joka ajattelisi sen olevan hetkellisen onnentunteen aikaansaannokseksi. Lapset kun on ja pysyy omina ihanina kullanmuruina kasvaa ne sitten kuinka isoiksi ja kuinka äkkiä tahansa. Kyllä siihen pitää sitoutua loppuiäksi jos sellaiseen "riskinottoon" aikoo.

        ...veikeetä ois muuten se jos sais kaks kerralla niin olis molempien nenäneteen yhtäaikaa nuuskuteltavaa, ettei tarvii riidellä siitä alkaa kumoi saa hoitaa ja vaihtaa vaippaa tai muuten vaan lullutella vauvantuoksuinen nyytti tai vilperi kainalossa tai vatsansa päällä köllöttelemässä olkapäällee pulauttelusta puhumattakaan.

        Hyväilisin vauvani päätä ja tuoksuttaisin pehmeää ohimonukkaa... pieni tuhisija sylissä ja olkaa vasten poski


    • :)

      :)

    • vielä?

      onko siis jos ennestään sellainen/sellaisia?

      • ap

        On. siksi ikävä : /

        Onko sinulla?


      • ainakaan vielä
        ap kirjoitti:

        On. siksi ikävä : /

        Onko sinulla?

        ei minulla.


    • nyytti..

      Pieni mustatukkainen nyytti olisi ihana.. Varmasti tulisi hyvä luontoinen jos mä sen kasvattaisin yksin

    • :DDD

      Katselin juuri tuolla vau.fi osoitteessa näitä laskureita:

      ELI: Ovulaatio laskuriin kun laitoin että viimeiset kuukautiset 4.12.2011 ja kierron pituudeksi 28 päivää oli vastaus seuraavanlainen:

      Hedelmälliset päiväsi ovat:
      15.12.2011 - 20.12.2011
      Ovulaatiopäivä:
      18.12.2011
      Laskettu aika:
      09.09.2012

      JA laskettuaika laskurissa tuli seuraavat tiedot:

      OLET TÄNÄÄN: 4 viikkoa ja 2 päivää raskaana.
      (Sunnuntaisin alkaa aina uusi raskausviikko)

      -Huomenna olet 4 3
      -torstaina 4 4
      -perjantaina 4 5
      -lauantaina 4 6
      -ja sunnuntaina 5 0 kun alkaa uusi viikko.
      -maanantaina 5 1
      -tiistaina 5 2
      JNE...

      Hedelmöitys tapahtui noin:
      18.12.2011
      Sydän alkaa lyödä:
      12.1.2012
      Alkio alkaa liikkua:
      5.2.2012
      Alkiosta tulee sikiö:
      12.2.2012
      Kaikki sisäelimet muodostuneet:
      12.2.2012
      Keskenmenon riski pienenee:
      26.2.2012
      Ultraääni:
      26.2.2012
      Pahoinvointi vähenee:
      4.3.2012
      Sukupuoli mahdollista selvittää (ei näy vielä ultrassa):
      11.3.2012
      Sikiö nielee ja pissaa:
      25.3.2012
      Sikiön liikkeet tuntuvat:
      8.4.2012
      Sikiölle kehittyy unirytmi:
      22.4.2012
      Sikiö alkaa kuulla:
      13.5.2012
      90% mahdollisuus selvitä jos lapsi syntyy:
      10.6.2012
      Monet sikiöt asettuvat pää alaspäin:
      15.7.2012
      Äitiysloma alkaa:
      5.8.2012
      Laskettu aika:
      9.9.2012

      Jos tuo laskettuaika heittää vähintään viikolla (selviää ultrassa) muutetaan/merkataan papereihisi sitten uusi laskettuaika.

    • heh heh

      Vauva hänen kanssa. Mites päästäis siihen pisteeseen. Tulisi siitä varmasti kaunis ja hyväluonteinen jos äitiinsä tulee....mut jos isäänsä...

      • jätit kesken

        niin entäs jos isäänsä? ; D


      • ed.
        jätit kesken kirjoitti:

        niin entäs jos isäänsä? ; D

        Jaahas vaikea tapaus


      • heh..
        ed. kirjoitti:

        Jaahas vaikea tapaus

        no sen kyllä uskon ;)


    • No näemmä se voi olla ikävä tollastakin. Sitä pientä suloisen haurasta lapsosta, jonka pää mahtuu melkein kämmenelle. Vastasyntyneen silmien ensimmäistä avautumista ja ihmettelyä missä ollaan. Isän välitöntä kiintymystä ja todellisen rakkauden syntymistä. Ilon kyyneleitä ja jotain niin suuren kokemista, rakastaman naisen kanssa. Se hetki on kuin taikaa. Vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. Isolle miehelle tulee tippa linssiin jo pelkästään ajatellessa. Siinä tilanteessa tuntee koskettavansa sitä elämän tarkoitusta hetken.

    • honey bear

      Minä tahtoisin useampia, jos niitä minulle joskus vielä suodaan :) Joo, ei tässä enää kovin kauan voi odotella Pyhän Hengen kosketusta, kun muuten menee luukut kiinni.. Eilen se taas todettiin, että vanhuus tulee vääjäämättä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe