Otsikko ampuu vähän yli, mutta mua rassaa nämä gay-curious -tyypit, jotka keinoja kaihtamatta selvittävät, mitä suuntautumista joku edustaa. Kaiken lisäksi nämä samat tyypit tulevat iholle ja killittävät silmät suurena kuin olisivat valmiita enempäänkin, mutta mitä nää tällaiset tyypit oikein hakee? Testaavatko omaa viehätysvoimaansa? Eikö riitä, että miesten kanssa on vientiä? Miks joku olis kiinnostunut iskemään lesboa, jos on itse täys hetero, tai kiinnostunut ylipäänsä jonkun gay-identiteetistä, jos aihe ei kosketa itseä millään tavalla. Vai voiks joku oikeasti olla niin lukossa, ettei pysty näkemään itseään? Kertokaa joku, jolla on enemmän pelisilmää.
^^¨^^ tietämättään
8
685
Vastaukset
- 333__
En tiedä, mutta minusta on lohdullista, että muutkin ovat jatkuvasti tällaisissa tilanteissa. Oikeastaan nuo heteronaiset ovat ainoita, jotka minusta kiinnostuvat. Luulisin, että lesbon iskeminen on vain jännittävää. En keksi muutakaan selitystä.
- ap
Ihan v-n itsekästä sellainen on, jos ei muuta. V-n heterot!
- f4ck
naisilla on vähän taipumus testata omia mahdollisuuksiaan, näin tekee lesbot ja näin tekee heterot. Ei toki kaikki, mut ku täällki on valiteltu ku lesbot ei pysy parisuhteessa ni se johtuu siit ett nää yksilöt haluaa lisää kokeilla. Naiset vielä on niin suhteellisen helppoja, vähänki on rohkee ja saa sanoja suustaan ni kaikki niellään ja sehän sitte hivelee. Ehkä toiset tekee sitä siks ett voi, toiset siks ett ne todistaa sillä itelleen jotai ja jotkut vaan ku ovat itekki sokaistuneet sille ettei niitä kaikkia naisia tarvi koittaa iskee.
Hetskumimmit elää sille ett miehet näkee ne ja vie ne naimisiin ja sitten saa sen perheen. Sitten ne kohtaa lesbon, niiden aivot sanoo ett toi ei voi siittää mut se jahtaa hänen kaltaisiaan eli naisia, jolloin joidenkin heteromimmien aivoissa napsahtaa ett sittehän hänen on saatava tonki huomio, oltava haluttava sen lesbonki silmissä.
Mitä niistä välittämää, jos sä lankeet sellaiseen ja se onki sille vain joku kokeilu ni onha se ikävää. Mut et täs maailmas mikää ole sata varmaa eikä kukaa voi luvata täydellisyyttä. Koita vaa nauttii ja ottaa rennosti, kyl se joskus sitte asiat menee niinku pitää kun ei ala turhan katkeraksi eikä negatiiviseksi.
Jos vituttaa ni se on ok, sen voi purkaa pois ja sitte jatkaa taas kevein sydämin. - khaotiikkaa..
Kysyt siis, voiko joku olla lesbo tiedostamatta itse sitä? Mieti alkoholistia: viina viettelee ja tyyppi tekee mitä vain naukun eteen. Mutta auta armias, jos joku sanoo hänelle, että hän on alkoholisti... Kaaos on valmis.
- f4ck
mä en ihan ymmärrä sun vertausta. Voiksä vähän aukaista tota ajattelua.
- ed.
f4ck kirjoitti:
mä en ihan ymmärrä sun vertausta. Voiksä vähän aukaista tota ajattelua.
rinnastan esimerkissä ainoastaan sen kieltämisen logiikan, mikä voi molemmissa tapauksissa olla yhtäläinen. Itsensä kohtaamisen vaikeutta, ju nou. Olishan niitä esimerkkejä vaikka kuinka enkä siis tiedä, mitä ap oikeastaan kysyi, mutta tää tuli mieleen.
- sama ed.
ed. kirjoitti:
rinnastan esimerkissä ainoastaan sen kieltämisen logiikan, mikä voi molemmissa tapauksissa olla yhtäläinen. Itsensä kohtaamisen vaikeutta, ju nou. Olishan niitä esimerkkejä vaikka kuinka enkä siis tiedä, mitä ap oikeastaan kysyi, mutta tää tuli mieleen.
ja täsmennyksenä vielä, että olin itse päälle parikymppisenä "gay-curious" ja käyttäydyin härskisti..mutta kun kysyttiin, otin pulttia ja loukkaannuin, että joku luuli lesboksi. Parikymmentä vuotta meni ennen kuin olen ihan sinut ja tyytyväinen itseeni.
- ap.
Kiitos vastauksista. Hyvä, että muillakin on vastaavia kokemuksia, kun alkoi jo epäilyttää, että onko mulla päässä vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753