on taas täällä.lukemassa homojen,lespiksien,vihreitten ja myös sos.dem.meinasi unohtua, rus.per. nuolijat ja kaikki muut epänormaalit ,voin ottaa heti kantaa asiaan jotta saadaan keskustelu aikaan,aloita temari vai niin paljon russia tulee että ei kerkeä
l,tolstoi
9
144
Vastaukset
- Gruppenfuhrer
Hyvä! Temaria vituttaa!
- temari.,,
Tänään on ollut paljon korkeampaan kulttuuriin kuuluvia kirjoitustehtäviä, ettei ole ehtinyt tänne "rahvaan" palstoille.
"Gruppenfuhrerille" sanoisin ettei temaria v....tuta mikään. Kun itse tulet näille kymmenille, niin kaikki alkaa olemaan hauskaa, oli homma mikä tahansa.
V...tutukset on v..tutettu jo aikanaan työelämässä ollessa. Nyt nautitaan tästä ansaitusta eläkkeestä, mikä onkin "ruhtinaallinen". Viimeiset vuodet tuli taisteltua ja käräjät käytyä. - temar1
temari.,, kirjoitti:
Tänään on ollut paljon korkeampaan kulttuuriin kuuluvia kirjoitustehtäviä, ettei ole ehtinyt tänne "rahvaan" palstoille.
"Gruppenfuhrerille" sanoisin ettei temaria v....tuta mikään. Kun itse tulet näille kymmenille, niin kaikki alkaa olemaan hauskaa, oli homma mikä tahansa.
V...tutukset on v..tutettu jo aikanaan työelämässä ollessa. Nyt nautitaan tästä ansaitusta eläkkeestä, mikä onkin "ruhtinaallinen". Viimeiset vuodet tuli taisteltua ja käräjät käytyä.Kiitos "temari.,," kuka lienetkään.
Tekstipohja on minun ja allekirjoitan itse asiankin pääpiirteittäin, mutta noita v-alkuisia sanoja pyrin välttämään. Ne eivät kuulu minun sanavarastooni.
Hyvät jatkot, jatka valitsemallasi tiellä.
- Mielikuvitusta lisää
Yst. huom. asap. tämä pers. nuol. toiv. ja var. its. aik. terap. & pyyd. lääk. taut., kiitos.
Unohdinko jotain?- l,tolstoi
joo unohdit pilkut eli, noin tommoinen
,
- Ktrhkgfsfjkgda
Sinä herra leijona, olet ainoa järkevä ihminen aadolfin, hakkaraisen ja halla-Ahon kanssa.
- oikein stara lev
joo,vanha viesti ja ei varmasti ole stara tolstoin kirjoittamaa,kaverini temari varmaan tunnistaa minun tekstin,vaikka alennun monenlaiseen kirjoitteluun mutta joku roti pitää olla
oikein stara lev kirjoitti:
joo,vanha viesti ja ei varmasti ole stara tolstoin kirjoittamaa,kaverini temari varmaan tunnistaa minun tekstin,vaikka alennun monenlaiseen kirjoitteluun mutta joku roti pitää olla
nyt on vanhan tolstoin nimimerkki lev.tolstoi
- Tolstoille
lev.tolstoi kirjoitti:
nyt on vanhan tolstoin nimimerkki lev.tolstoi
Hyvä että olet takasin. Tiedän miten nimimerkki väärennetään mutta hauskempaa on lukea juttujasi joten nimimerkki saa olla rauhassa. T: ven ukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060