Tästä lähtien kävelen pää pystyssä, rinta rottingilla ja peppua keikutellen ja hiukset hulmuten ja syvältä sydämestä tuleva ihastuneen kumpuava hymy kasvoilla.
En anna päästää ikävää ja kaipuuta niskanpäälle.
Vaikka onkin kova ikävä.
Muista miehistä en välitä
17
290
Vastaukset
- go girl!
noin se täytyy tehdä. hyvä!
- "peppua keikuttaen"
Miehen kirjoittama selvästi.
- ap
Ei ole miehen kirjoittama,nainen olen :)
- jaa jaa
kukas se ap on ?
- ap
Nainen, joka on silti epätietoinen ja ymmällään kaikesta ja haluaa siksi saada siitä asiasta selvyyden,vaikka se olisi kuinka vaikeaa.
- jaa jaa
oliko Hänellä musta takki ??koska näit hänet viimeksi??
- --valheus
jopa alkaa nopeesti mieli ja kieli mmuuttamaan..
- ap
Kyllä minä voin silti kävellä pää pystyssä,iloisin mielin ja mielessä toivo paremmasta, asiaan liittyen, siltikin vaikka olen ymmälläni ja epätietoinen....tämä asia on vähän hankala.
Luulisin nähneeni hänet jokunen kuukausi sitten, mutta en ole siitä varma.
Takista en osaa sanoa...- voi parka
Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo
- ap
voi parka kirjoitti:
Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo
En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.
Että huh huh vain itsellesi. - el kjkih
ap kirjoitti:
En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.
Että huh huh vain itsellesi.meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin
- ap
el kjkih kirjoitti:
meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin
Kuule ihan miten vain...
Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa. - fuulaat
ap kirjoitti:
Kuule ihan miten vain...
Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa.minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat
- ap eiolesitkaikkihyv
fuulaat kirjoitti:
minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat
Minäpä luulen nyt että sinä luulet tietäväsi nyt sellaisesta asiasta mistä et tiedä yhtään mitään. :)
Mutta kiitos kuitenkin diagnoosistasi, hehehe :D
Sähän olet oikea nero kun pysyt sanomaan tollasta näiden perusteella.
Kävellä pää pystyssä, iloisin mielin, toivo paremmasta, ymmällään ja epätietoisena. Menipäs vaikeaksi. Juuri tämän takia me miehet ei tajuta teitä naisia. Arrgh, miten voi olla noin ristiriitaista informaatiota :)
- 1.v
no eiks se ole niin,että me miehet on tehty yhellä napilla käytettäviksi ja naisilla on kokonainen ohjauskeskus joka on täynnä nappuloita ja valoja,mutta käyttöohjekirja on hukassa.
- ei unohduksissa
Sulle sjm eli aloittajalle. Ikävä minullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745