Tästä lähtien kävelen pää pystyssä, rinta rottingilla ja peppua keikutellen ja hiukset hulmuten ja syvältä sydämestä tuleva ihastuneen kumpuava hymy kasvoilla.
En anna päästää ikävää ja kaipuuta niskanpäälle.
Vaikka onkin kova ikävä.
Muista miehistä en välitä
17
342
Vastaukset
- go girl!
noin se täytyy tehdä. hyvä!
- "peppua keikuttaen"
Miehen kirjoittama selvästi.
- ap
Ei ole miehen kirjoittama,nainen olen :)
- jaa jaa
kukas se ap on ?
- ap
Nainen, joka on silti epätietoinen ja ymmällään kaikesta ja haluaa siksi saada siitä asiasta selvyyden,vaikka se olisi kuinka vaikeaa.
- jaa jaa
oliko Hänellä musta takki ??koska näit hänet viimeksi??
- --valheus
jopa alkaa nopeesti mieli ja kieli mmuuttamaan..
- ap
Kyllä minä voin silti kävellä pää pystyssä,iloisin mielin ja mielessä toivo paremmasta, asiaan liittyen, siltikin vaikka olen ymmälläni ja epätietoinen....tämä asia on vähän hankala.
Luulisin nähneeni hänet jokunen kuukausi sitten, mutta en ole siitä varma.
Takista en osaa sanoa...- voi parka
Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo
- ap
voi parka kirjoitti:
Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo
En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.
Että huh huh vain itsellesi. - el kjkih
ap kirjoitti:
En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.
Että huh huh vain itsellesi.meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin
- ap
el kjkih kirjoitti:
meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin
Kuule ihan miten vain...
Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa. - fuulaat
ap kirjoitti:
Kuule ihan miten vain...
Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa.minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat
- ap eiolesitkaikkihyv
fuulaat kirjoitti:
minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat
Minäpä luulen nyt että sinä luulet tietäväsi nyt sellaisesta asiasta mistä et tiedä yhtään mitään. :)
Mutta kiitos kuitenkin diagnoosistasi, hehehe :D
Sähän olet oikea nero kun pysyt sanomaan tollasta näiden perusteella.
Kävellä pää pystyssä, iloisin mielin, toivo paremmasta, ymmällään ja epätietoisena. Menipäs vaikeaksi. Juuri tämän takia me miehet ei tajuta teitä naisia. Arrgh, miten voi olla noin ristiriitaista informaatiota :)
- 1.v
no eiks se ole niin,että me miehet on tehty yhellä napilla käytettäviksi ja naisilla on kokonainen ohjauskeskus joka on täynnä nappuloita ja valoja,mutta käyttöohjekirja on hukassa.
- ei unohduksissa
Sulle sjm eli aloittajalle. Ikävä minullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592