Muista miehistä en välitä

Silti jalat maassa

Tästä lähtien kävelen pää pystyssä, rinta rottingilla ja peppua keikutellen ja hiukset hulmuten ja syvältä sydämestä tuleva ihastuneen kumpuava hymy kasvoilla.
En anna päästää ikävää ja kaipuuta niskanpäälle.

Vaikka onkin kova ikävä.

17

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • go girl!

      noin se täytyy tehdä. hyvä!

    • "peppua keikuttaen"

      Miehen kirjoittama selvästi.

    • ap

      Ei ole miehen kirjoittama,nainen olen :)

      • jaa jaa

        kukas se ap on ?


    • ap

      Nainen, joka on silti epätietoinen ja ymmällään kaikesta ja haluaa siksi saada siitä asiasta selvyyden,vaikka se olisi kuinka vaikeaa.

      • jaa jaa

        oliko Hänellä musta takki ??koska näit hänet viimeksi??


      • --valheus

        jopa alkaa nopeesti mieli ja kieli mmuuttamaan..


    • ap

      Kyllä minä voin silti kävellä pää pystyssä,iloisin mielin ja mielessä toivo paremmasta, asiaan liittyen, siltikin vaikka olen ymmälläni ja epätietoinen....tämä asia on vähän hankala.

      Luulisin nähneeni hänet jokunen kuukausi sitten, mutta en ole siitä varma.
      Takista en osaa sanoa...

      • voi parka

        Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo


      • ap
        voi parka kirjoitti:

        Tulitko ikävä-palstalle sen takia, ketä et ole kuukausiin nähnyt, siis kuukausiin ? ? Tuskin muutakaan yhteyttä ollut..huh huh ja haloo

        En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.

        Että huh huh vain itsellesi.


      • el kjkih
        ap kirjoitti:

        En tullut sen takia, olen ollut täällä kauemmin ja ikävääni olen potenut sitäkin kauemmin ennenkuin tänne tulin.

        Että huh huh vain itsellesi.

        meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin


      • ap
        el kjkih kirjoitti:

        meinaatko oikeesti elää elämäsi kaivaten jotain, jota et tod.näk. ikinä edes saa ? Huh huh sanon minäkin

        Kuule ihan miten vain...
        Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa.


      • fuulaat
        ap kirjoitti:

        Kuule ihan miten vain...
        Kai minä nyt kaivata saan häntä vaikken häntä saisikaan, mutta en laita ikävän ja kaipauksen takia elämääni pilalle ja mytylleen, elän elämääni, iloitsen jokaisesta pienestäkin hetkestä, päivä kerrallaan eteenpäin iloisin mielin kohti uusia ja mielenkiintoisia asioita.... Ei maailma kaadu murheisiin..niistä saa vain uutta voimaa jatkaa.

        minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat


      • ap eiolesitkaikkihyv
        fuulaat kirjoitti:

        minäpä luulen , etsä vedät vaa jotain -muka huoletonta- roolia..noin ahkerasti kirjoittelet ja vastailet . ei sul ole todellakaan hyvin asiat

        Minäpä luulen nyt että sinä luulet tietäväsi nyt sellaisesta asiasta mistä et tiedä yhtään mitään. :)
        Mutta kiitos kuitenkin diagnoosistasi, hehehe :D
        Sähän olet oikea nero kun pysyt sanomaan tollasta näiden perusteella.


    • Kävellä pää pystyssä, iloisin mielin, toivo paremmasta, ymmällään ja epätietoisena. Menipäs vaikeaksi. Juuri tämän takia me miehet ei tajuta teitä naisia. Arrgh, miten voi olla noin ristiriitaista informaatiota :)

      • 1.v

        no eiks se ole niin,että me miehet on tehty yhellä napilla käytettäviksi ja naisilla on kokonainen ohjauskeskus joka on täynnä nappuloita ja valoja,mutta käyttöohjekirja on hukassa.


    • ei unohduksissa

      Sulle sjm eli aloittajalle. Ikävä minullakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe