Kuinka kauan aikaa kuluu Suomen tullista takaisin Suomen tulliin tankkausreissulla miltäkin ylityspaikalta? Vartiuksessa vierailu huoltoasemalla kestää yleensä 45 minuutista tuntiin.
Matka-aika Venäjän puolella
11
495
Vastaukset
- Tatiana Horovitch
Oman aikansa se tasan tarkkaan vie. Joskus enemmän, joskus vähemmän.
Vieläkö lie siellä se neljän tunnin sääntö tankkaajille? Eli jos on lyhyemmän aikaa, niin sitten maristaan tai peräti sakotetaan.
Tankkausreissut pitää ottaa viihteenä ja unohtaa kiireet. Muuten tulee tressiä. Katselee vaikka dievuskoita muutaman tunnin, ennenkuin tulee takaisin. - just tullut
Hiljasta oli niinkuin normaali arkipäivänä.
- faqfaq
Vaalimaalla kesti lähes 10tuntia ees takainen tankkausreissu, ei kannata ei"!
- lumiska
Viime kiireisinä päivinä eivät todellakaan ole ehtineet käyntiaikoja mittailla, kiitettävän ripeätä on touhu ollut ainakin täällä Vyartsilassa.
- perteke
lappeenrannasta lappeenrantaan rättijärven kautta 2h 35min
- Matkailija484848
Vartiuksessa olen tankkausreissulla käynyt yli kymmenen kertaa viimeisen vuoden aikana eikä ole sakotettu. Eräs tuttu on käynyt siellä tankilla lähes joka viikko viimeisen kolmen vuoden ajan eikä ole kertaakaan tullut sakkoa.
Suomen tullista Venäjälle ja takaisin olen päässyt parhaimmillaan puoleen tuntiin. - mnjb7869
kouvolasta käyn torfyanovkas tankkaamas menee yllensä 4 tuntii koko reissulla.
faqfaq käyny ruuhka-aikana tankkaamas! - Lyttä
Kajaani - Vartius (Lyttä) - Kajaani kesällä alle 4 tuntia ja talvella hieman päälle, matkaa 125 km suuntaansa
- tsakot
kajaani-lyttä-kajaani n.45-50 kertaa vuosi.2010 yhdet sakot. aikaa menee saman verran kuin edellisellä.
- da
vaalimaalla meni 50min Suomen tullin liikennevaloista takaisin suomen puolelle. Kerkesi siinä käydä tankilla ja kahdessa kaupassa sekä rahanvaihdossa.
- 2+4
Nyt kuluneella viikolla meni n.tunti. Pitää muistaa aikaero 2.tuntia EU-venäjä. Käyn aina Unirem-asemalla Karhubaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079