mulla on kavereita, mutta uudet kamut ois myös tervetulleita (: mesessä voisi jutella, ehkä myöhemmin fb ja irl (:
ketkä olisi mukana tällaisessa hankkeessa? mietin et luultavasti ihan hyvä idea, kun jotkut ovat kertoneet ihan kivojakin kokemuksia siitä kuinka ovat tavanneet parhaat kaverinsa netissä (:
onko täällä ihmisiä, jotka ovat vailla uusia kavereita?
20
131
Vastaukset
- jorma pervers
Mä oon vailla kamuja, sposti on [email protected]
- heii(:
Saanko kysyy minkä ikänen oot? :)
- hyvä idea?
17 :)
- qqqqwww
eikö ketää kiinnosta?
Kaikki kirjoittamaan osoitteeseen [email protected] :) Olen itse - 97 syntynyt tyttö, joka juttelis mielellään kaikkien mukavien tyyppien kanssa :)
Voidaan vaihtaa meset ja fabot, pistä vaan viestiä!- 16+13=29
otherdancee missä asut?
Asun Tampereel :)
- 16+13=29
no haista paska.
- 16+13=29
otherdancee kirjoitti:
... ja sun ongelmas oli?
Sinä ja sun hiivasieni ongelmas
- served
16+13=29 kirjoitti:
Sinä ja sun hiivasieni ongelmas
servattua
Mitä syytä sulla on vittuilla, kun kerroin missä asun? :D
- 16+13=29
Minä en kirjottanu noita nyt minä ihka aito 16 13=29 vittuilen sulle.
Sitä että mä tuun sprayaamaan sun talos täyteen kirkkoveneitä! - served
16+13=29 kirjoitti:
Sitä että mä tuun sprayaamaan sun talos täyteen kirkkoveneitä!lisää servausta
16+13=29 kirjoitti:
Sitä että mä tuun sprayaamaan sun talos täyteen kirkkoveneitä!katsokaas mikä järjen jättiläinen meillä on täällä >__________>
- 16+13=29
otherdancee kirjoitti:
katsokaas mikä järjen jättiläinen meillä on täällä >__________>
Mää vai?
Kiiiiiitos ihq
Mene kulta pieni nukkumaan. :)
- 16+13=29
En mene oon pahis ja valvon koko yön.
Menisit ite etkä olis kännykällä salaa peiton alla netissä aika pahis
Hyvä idea! :) Antaisiks vaik sun mesen nii voisin lisätä sut? :P
- hyvä idea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa43128Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92148Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101106Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129996Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36783
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675