Minulla on avi tiedosto. ja kun klikkaan siitä ominaisuudet ja sieltä tiedot, niin en pysty kirjoittamaan media kenttään mitään osallistuvia esiintyjiä tai tyyliä, kuten mp3 tiedostossa voi tehdä. Siispä mikä neuvoksi?
sisältöä
6
75
Vastaukset
- 4+3
windowsissa näiden tietojen lisääminen/muokkaaminen on joidenkin tiedostomuotojen kohdalla estetty. unohda koko asia.
- Miese Entrollaa
Joo ei niitä voi muuttaa, vaikka seiskassa onkin joku systeemi niitten editointiin. Enny muista missä.
kvg
- win arvuuttelija
Mp3:ssa tiedot kirjoitetaan tageina itse tiedostoon, en ole kuullut että avi-tiedostoissa olisi tällaista., vaan veikkaan että windows media playerin kautta säilyttää tietoja, jos ne on siellä kirjastossa ja tiedot on täydennetty
- vaikkapa
Käytä resurssienhallintaa merkintöihisi http://climsy.com/djpc42kJ1b.jpg .
- Tag-editori
Noita Tag-editoreja voi yrittää hakea tältä suomalaiselta nettisivulta.
$-merkillä varustetut maksavat muut ovat ilmaisia ohjelmia.
Pääosa ohjelmista näyttää olevan mp3-editoreita.
http://www.download.fi/haku/tulokset.cfm?q=tag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182176
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561854- 1781493
- 821483
- 211459
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091417Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011051Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34995- 349884