Minä puhun asiaa! Jos inhoat TOKIO HOTELia sulla suuri ongelma!!
Jos inhoat TOKIO HOTELia sulla suuri ongelma!!
18
120
Vastaukset
- joku täysjärkinen
Bill on maailman rumin nainen!
- th-fani
Bill on hei maailman sexyin mies!
- Täysjälkinen!
th-fani kirjoitti:
Bill on hei maailman sexyin mies!
Sen kaksoissiskoki o ruma!
- th-fani
Täysjälkinen! kirjoitti:
Se on veli! ja seki o sexxxxyyy!
- i hate u nerd paska
Taas toi helvetin nerd paska trollaamas ne on naisia HELVETTI!!
- i hate u nerd paska
Täysjälkinen! kirjoitti:
jumalauta
- Kurt Joey Cornell
Ei tuo yhtye ole musiikillisestikaan mistään kotoisin. Toki se, että yhtyeen jäsenet näyttävät transseksuaalisilta on myös huono juttu.
- Minä itse
Samaa mieltä. Ei se oo musiikkia,vasn ääntä.
- J
ongelma?!
- US
^ Onneksi en ole ainoa.
- ...
Ei sille mitään voi, jos jokin tietynlainen musiikki ei miellytä, ollaan kaikki erilaisia. Se että pitääkö siitä tehdä iso numero asia erikseen.
- nakertavanäätä
kerros mullekki mitä ongelmallista siinä oon jos ei pidä jostain bändistä? henkilökohtasesti tokiohotelli on täyttä paskaa mut kuitenki...
- AP on trolli
"Jos inhoat TOKIO HOTELia sulla suuri ongelma!!"
Jaa en tiennytkään että ihmisiä voidaan leimata ongelmallisiksi vain jos he eivät pidä TOKIO HOTELista. Ja perustelisitko väitteesi ensikerralla.- toki on jämät
jos et inhoa tokio hotelia sulla on suuri ongelma
- O___o
KAIKILLA ON OMANLAISENSA MAKU!! en kyl itekkään tykkää tokyo hotelssista.... O__o
- Mitä teen???
En ole äynyt Tokiossa, saatika sitten jossain Tokion hotellissa, niin en voi tietää vihaanko sitä vai en, eli minulla ei onneksi ole suurta ongelmaa.
Tosin vihaan murhaajia, minulla siis on suuri ongelma ;(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756