Mulla on nyt kaksi käyttölinjaista malia, ja nyt tarjottiin tervua sijoitukseen.... Haluisin kovasti, mutta haluaisin lähinnä vain agility koiraksi, onko se ok?
3x belgi???
10
160
Vastaukset
- fargo
Mullakin on kotona kaksi belgiä ja vielä eläkeläinen, kohta 14 v,kaverin luona viettämässä eläkepäiviä.
Tuo vanhempi,näyttelylinjainen tervu- uros,harrastaa pelkästään agilityä ja tuo nuorempi,käyttölinjainen tervu,agilityä ja tokoa.
Kyllä se mun mielestä on ihan ok,että pelkästään agilitykoiraksi tulisi. Mitäs mieltä kasvattaja on? - jhiji
No, sille oli lähinnä tärkeintä, että koira saa kodin...
Mutta kun tämäkin käyttis narttu tuotais ulkomailta, nii haluisin jotain harrastaa - fargo
Mielenkiintoista. Suomessahan ei kovin paljon olekkaan käyttölinjaisia tervuja.
Mitäs harrastat noitten käyttömalien kanssa? - jhiji
Toisen kanssa IPOa ja vesipelastusta, ja nuoremman kanssa IPOa ja vähän agilityä... Kalenteri on kutakuinkin täynnä
- fargo
Ja tän uusimman kanssa sitten luonnollisesti vähän kaikkea...Kyllä se kalenteri venyyyyy
- jhiji
mmm.... niihän se kai, mutta pelkään ettei aikaa oo kun pari kertaa viikos agilityy, vähän tokoa himas ja sit lenkkeilyy. Pelkään että tän tervun harrastaminen jää vähäseks...
- fargo
Kyllähän se tosiasiassa niin on,että IPO vie kyllä toisi paljon aikaa kun siinä on tottis,jälki ja sitten ne puruhommat. Ja kahen kanssa vielä!
Jäljen osaltahan se normitalvena helpottaa kun ei voi treenata. Ja vepekin on talvella pois kuvioista.
Itellä kanssa allakka aika täynnä vaikka nuo harrastukset ei noitten kanssa ton kummempia ookkaan. On kuitenkin valmennuksia,epiksiä,3-4 kertaa viikossa treenaan ja kisakautena kisat päälle.
Mieti sitten vielä otatko sen tervun jos epäilet,ettei aika riitä sille. On se pentua kohtaan aika tylyä jos ei sen kanssa sitten paljon mitään jouda tekemään. Ja tiiä minkälainen aktivisti se pentu on. Pistää pian paikat remontiin jos ei oo tekemistä. Ainakin toi oma käyttis on aika toimelias ja en vois kuvitellakkaan sitä sohvaperunana. - jhiji
Näin se on, oot oikeessa! Se pentuvaan on tosi IHANA... mutta ehkä tyydyn harkitsemaan sitten agility ja toko koiraksi kelpietä tai näin...
Toisaalta aattelin, että kai se tervuki mahtuis jengiin, mutta kotona olo jäis vähiin, mutta rakastan kummiskin belgejä, että en vois sit taas ehk kuvitellä muuta rotua meille. vaikeeta vaikeeta, vielä 3 pv aikaa päättää - Daisy♥
Mul on kotona 2malia joo. Jos mulle ny tervua tarjottaisiin niin ottaisin!
- fargo
Mä oon kuullu myös semmosen väittämän,että belgi on onnellisin ainoana koirana.
Tiiä sitten onko perää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391