Koneena ei ihan tuore PC johon uudelleenasennettuna XP sp3.
Asensin Gimpin. Harmillisesti se kaatuu aina, kun yrittää asettaa kuvasuhdetta crop-työkaluun tai valintatyökaluun. Olipa pieni tai iso kuva auki, aina sama juttu.
Olisiko ideoita, mitä kokeilla? Tai miten voisi selvittää, mikä kaatumisen aiheuttaa?
Gimp kaatuu
4
119
Vastaukset
- B, niinku beta
Parissa ohjelmassa on tullut vastaan, että jos rajatessa vedät valinnan kuvan "yli" kuvan rajojen ns. taustaan, niin ohjelma kippaa tai raapii päätään järjettömän ajan verraten kuva-alueelle osuvaan valintaan.
Lopuksi: Ilmaiset ohjelmat pysyvät parempina vain, jos ne saavat rehellistä palautetta käyttäjiltään. Tämä on väärä paikka, jos ohjelman tekijä ei palautteesta täällä halua puhua. Auta heitä, joilta olet ilmaisen ohjelman saanut ja raportoi ongelmat heille suoraan. - joiojojki
Oletko varma, ettet ladannut testiversiota?
Voit myös kokeilla aikaisempaa versiota. - viimeisin
http://downloads.sourceforge.net/gimp-win/gimp-2.6.11-i686-setup-1.exe
tämä ilmeisesti viimeisin GIMP win xp sp2 ja myöhemmille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683169
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566