ikävöin

kaipaava

ikävä on heti kova,kun ovi sulkeutuu perääsi,tekisi mieli laittaa viestiä,ei millään malttaisi odottaa edes paria päivää,josko soittaisit tai tulisit.Ei ikävä tunne ikää minä 50 ikävöin ja kaipaan ,kuin teinityttö.Yritän olla ajattelematta ja keksiä tekemistä,miten se sekoittaakaan ajatukset ja valvottaa yöt.

15

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ropeloissa

      sulla taitaa olla varattu mies haavissa. Otan osaa!

    • kaipaava

      ei omien sanojensa mukaan ole varattu,laitoit nyt kyllä minut ajattelemaan,olenko sinisilmäinen ja ihastumisen tunteen vallassa,etten näe totuutta.Enhän uskalla kiintyä keheenkään jos en uskalla luottaa sanaan,ku kertoo olevansa eronnut.

      • erotut helposti

        Etkö vois laittaa pilkun ja pisteen jälkeen välejä, kun tuntuu että yhtenä ryöppynä kaikki lauseet. Katso muilta vaikka mallia, miten välit laitetaan.


      • eikö se ole hyvä?
        erotut helposti kirjoitti:

        Etkö vois laittaa pilkun ja pisteen jälkeen välejä, kun tuntuu että yhtenä ryöppynä kaikki lauseet. Katso muilta vaikka mallia, miten välit laitetaan.

        Miksi hän ei saa erottua?


      • rautalangasta vääns
        eikö se ole hyvä? kirjoitti:

        Miksi hän ei saa erottua?

        Ei ole hyvä lukea tekstiä jossa kirjaimet on liian lähellä.

        Ei ole kysymys siitä miksi ei saa erottua, vaan siitä että joku kirjoittaa väärin ja jonka huomaa helposti, koska se erottuu silmään.

        ATK - tunnilla jo opetetaan miten välit kirjoitetaan..


      • mutu
        rautalangasta vääns kirjoitti:

        Ei ole hyvä lukea tekstiä jossa kirjaimet on liian lähellä.

        Ei ole kysymys siitä miksi ei saa erottua, vaan siitä että joku kirjoittaa väärin ja jonka huomaa helposti, koska se erottuu silmään.

        ATK - tunnilla jo opetetaan miten välit kirjoitetaan..

        sä e vissiin ole eläissäs n.ussinu ku pilkkua


      • 9j9
        mutu kirjoitti:

        sä e vissiin ole eläissäs n.ussinu ku pilkkua

        Tämä asia ei liity nussimiseen. Ei kannata sotkea tähän sellaista mikä ei tähän liity..
        Olen kokajan ja väliajan edelleen SITÄ MIELTÄ ,että väleillä ON väliä..


      • ikävä
        9j9 kirjoitti:

        Tämä asia ei liity nussimiseen. Ei kannata sotkea tähän sellaista mikä ei tähän liity..
        Olen kokajan ja väliajan edelleen SITÄ MIELTÄ ,että väleillä ON väliä..

        ihminen


      • eikö se ole hyvä
        mutu kirjoitti:

        sä e vissiin ole eläissäs n.ussinu ku pilkkua

        Ok, mutta ei itsekkin laitan pilkun minne sattuu. Aloitan lauseet mistä sattuu. Joten munkin tekstejä voisi luulla hänen kirjoittamikseen.:)


      • meni jo..
        eikö se ole hyvä kirjoitti:

        Ok, mutta ei itsekkin laitan pilkun minne sattuu. Aloitan lauseet mistä sattuu. Joten munkin tekstejä voisi luulla hänen kirjoittamikseen.:)

        Nyt on kyse väleistä..


    • No eiköhän tuossa iässä jo halua sitä omaa elämäänsä. Hieno homma, että sulla on ystävä, joka käy kylässä ja tykkää sinusta naisena. Seksi ja läheisyys on hienoja asioita ja niitä on ihan turhaa hajoittaa "sitomisella". Tietenkin sitä kaipaa sydänystävää, sitoutumista ja elämänkumppania, mutta maailma on nykyään niin vaikea elää. Nauti hetkestä ja muista ystävistä/kavereista.

      • my life is the best

        eiköhän kaikki täysikäset halua elää " omaa elämäänsä " Ei kai sitä nyt naapurin elämää eletä ?


      • Jotkut kummasti
        my life is the best kirjoitti:

        eiköhän kaikki täysikäset halua elää " omaa elämäänsä " Ei kai sitä nyt naapurin elämää eletä ?

        vaan voi elää välillä sitäkin naapurin elämää, hih


      • vai..
        Jotkut kummasti kirjoitti:

        vaan voi elää välillä sitäkin naapurin elämää, hih

        .....emäntää , heh


    • kerrohhan

      Millä tavalla ne elää sitä naapurin elämää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe