Vai miksi katosit. Luulin että voitaisiin olla edes ystäviä, mutta sinun hiljaisuuteesi on viesti jostain, vaan mistä? Voiko ihminen unohtaa toisen kokonaan ja kadota?
Pelkäätkö minua?
66
1804
Vastaukset
- minä en pelkää
Katosiko hän irl? Jos katosi täällä, niin ehkäpä hän olikin joku muu.
- sairasta
...oletko itäsuomalainen lähellä 60 oleva ukkomies jolla narsistinen persoonallisuus... jk ap irl on hyvinkin tuon ihmisen tyyppivika...samoin olemattomien suhteiden perään haikailu...
- hartiakipuinen
No voi tietenkin kadota,ainakin täältä palstalta.Eihän täällä voi mitään ystävyyttä solmia,kun täällä ei jaksa olla.
- henkisesti loppu
Katosin,koska en jaksa mitään vit-tuilua sinulta,enkä keltään muultakaan.
- A
mä mitään sulle vi......ut sen teit kyllä sä jos et enään muista ja taisin itse kadotakin kun en siedä tekojasi, mutta muuttuahan aina voit ja nöyrästi kertoa totuudet kaikesta
- menikö m vai n:lle?
vastaan kuitenkin,että minä pelkään enemmän itseäni ja haluaisin kyllä olla erään(m) kanssa enemmän kun ystävä,mutta jos ei muuta haluaisi, niin kyllä minulle ystävyyskin hänen kanssa riittäisi.
- näin...
luulisin.pois täältä ja pian.
http://youtu.be/DjPj_bawNYk- joskus kadonnutkin
Voisitkohan ilmestyä tohon pihalleni? Löytäisin sut kyllä ennen aamunkoittoa.
- myöskin
joskus kadonnutkin kirjoitti:
Voisitkohan ilmestyä tohon pihalleni? Löytäisin sut kyllä ennen aamunkoittoa.
olen mies...jota tuo kappale kuvaa,"osu ja uppos" kuten varmaan monia meistä?
harmi kun olis ollut kokonainen tuo live versio.tällä asenteella eteenpäin.en etsi enää,löytäjä saa pitää.oikeestaan parempi,niin ei tarvitse tietää kuin omat tunteensa ja silloin kaikki on selvempää.
- Siinä se
Tämä palsta ei vaan enää yksinkertaisesti paljoa kiinnosta.
Useimmiten vastakkaisen sukupuolen kanssa voit olla ystävä vain ainoastaan, jos sinulla on itselläsi vastakkainen sukupuoli tyttö/poika-kaverina. Tietenkin gay/lesbo-miehillä tämä on toisinperin, mutta ymmärtänette sen. Sovitaanks näin pojat. Varmistan nyt että olen hetero, ettei mene taas ihan "hervottomaksi" nää kiinnostuksen osapuolet.
No kuitenkin, jos olet hyvä ystävä jonkin sellaisen ihmisen kanssa, joka voisi ehkä mahdollisesti seksuaalisesti kiihottaa sua jossain määrin, niin se on satavarma, että se tilanne tulee jossain vaiheessa vastaan. Tämän tajuaa myös mahdollinen "uusi" osapuoli. Siinä hetkessä kun hän alkaa seurustelemaan toisen kanssa, niin on aika vähissä ne parisuhteet, jotka kestävät ulkopuolisia vastakkaisen sukupuolen ystävyyssuhteita. Eli älä unta nää, jos näin rehellisiä ollaan. Hiljaisuus voi kieliä siitä, että vastakkainen osapuoli on löytänyt sen seksuaalisen rakkautensa kohteen tai se, että sinä et kiinnosta häntä seksuaalisesti. Ystävyys vaatii vapautta, mutta parisuhde sitoutumista. Nämä eivät aina kohtaa- karhunpentu_xxx
Marjalanporolle: Olen mies ja paras ystäväni on nainen, kaiken lisäksi kuuma tapaus, tosi kuuma.)
Mutta arvostan ystävyyttämme niin paljon etten aio sössiä sitä millään ihmissuhdehäröilyillä. - ystävyys kunniaan
karhunpentu_xxx kirjoitti:
Marjalanporolle: Olen mies ja paras ystäväni on nainen, kaiken lisäksi kuuma tapaus, tosi kuuma.)
Mutta arvostan ystävyyttämme niin paljon etten aio sössiä sitä millään ihmissuhdehäröilyillä.Hyvä ! Ystävyys usein kestävämpää kuin ns. suhde. Mulla samoin yhden herran kanssa :)
- ei ymmärrys riitä
Viisaita kirjoittelet siitä ystävyyssuhteista ja parisuhteen erosta näin minäkin asjan näen vaan ei tämä ex kumppanini sitä pystynyt ymmärtämään tai ei tahtonut yritti painostaa minua hyväksymään ja se sit johti eroon .Nyt kunpakin tahoillaan harmittelee tilannetta mutta ei mitää joustoja tähän tule puolin ja eikä toisin se on vain jatkettava elämäänsä kai ajan kanssa kaikki unohtuu tai ei tunnu missään.Itse en kykene kyllä ymmärtämään tätä minusta tämä on vain todella tyhmää.Tai ehkä en vain ollut hänelle mitenkään tärkeä
- KadonnutNainen
Lupasinhan kadota, etpä tuota kieltänytkään katoamasta. Jos olet yhteyksissä tännepäin irl, niin olisin ihan mielelläni vielä tekemisissä. Eihän sinua voi unohtaa, elämä olisikin helpompaa jos vaan unohtaisi...
- joku.
Kuka sinulta on kadonnut? Kerro jotain.
- KadonnutNainen
joku. kirjoitti:
Kuka sinulta on kadonnut? Kerro jotain.
Viestissäni irl lupasin kadota, jos hän niin haluaa...
- joku.
KadonnutNainen kirjoitti:
Viestissäni irl lupasin kadota, jos hän niin haluaa...
Milloin sen viestin lähetit? Mitä vastasi?
- KadonnutNainen
joku. kirjoitti:
Milloin sen viestin lähetit? Mitä vastasi?
Laitoin viestin muistaakseni Marraskuussa viime vuoden puolella - kyllä itse tietää viestinsä sisällön. Olin kyllä kiitollinen, että tällä kertaa hän edes vastasi jotain, vaikkei vastauksesta ilmennyt juuta eikä jaata.
- LKJHGFDSWERTYUIO
LUPASIN MITÄ LUPASIN EI SE NIIN HELPPOA OLE TIEDÄT SEN VARMAAN ITSEKIN .
- harran
Katosin, kun piti rassata "kaveriani". Se kun ei suostu yhteistyöhön kanssani.
Ja tänään olin sen kanssa lopen uupunut. Käytin melkein koko päivän, että yhteistyö pelaisi. Pyysin myös muita apua siihen.
Aamulla join vain kupin kahvia ja pari leipäpalaa. Ja siitä se alkoi.
Sitten jo meinasin puhelinkuumana soittaa poliisille ja nostaa kunnianloukkaussyytteen.
Olen aivan kuitti. Henkisesti loppuunuupunut.
Miten saan kaverini myötämieliseksi. Aina vain Ei, ei.
Heittääkö koko "kaveri"suhde roskiin?
Mitä tehdä?- No huh!
Kaveri?
Pikkuveli??
Poliisille? Kunnianloukkaussyyte?
- 1+8
Kysymys:
1. mitä teet, jos näet,että vanhanaikaisen puhelimen johto on melkein poikki?
2. mitä teet, jos näet, että talo palaa? - näin on
Sinua en tunne, mutta itse pelkään stalkkereita ym, jotka on joskus ruvenneet ahdistelemaan minua. ja narsisteistakaan en tykkää ja sitten en tykkää jos mies on hidas älyämään asoita, että joka asia pitää selittää juurtajaksain se olisi väsyttävää jatkuessaan ja aiheuttasi henkistä väsymistä..eli kaikkea mitä pelkään välttelen sitä..niin pääsen helpommalla ja se on myös intellektuelllia..
- näin on
tismalleen
- 17+3
eli olet narsisti joka pelkää kaikkea eikä siedä mitään, hyvä kun tajusit, nyt ei kun terapiaan
- bobtail5
Miksi et itse ota siihen toiseen osapuoleen yhteyttä? Tosin itse samassa tilanteessa, kaverikorttia väläytetty, mutta olen sen verran rikki vielä etten ihan kykene vielä olemaan hänen kanssaan tekemisissä.
- ei uskalla enää
Mulla on myös sama juttu, ei enää uskalla oikein herättää huomiota. Jos vaikka toivotat samalla nimimerkillä yötä usein, joku alkaa matkimaan tuota nimerkkiä, tai saat ikäviä kommentteja. Tai sitten kukaan ei vastaa mitään:) Mutta ei viitsi pelkän tuntemattoman ilkeilyn takia mitään laitella.
- Miksi vastaisi
Jos kommunikoit täällä, ei minuakaan kiinnosta. Hiljaisuus on rauhoittavaa ja ymmärtäminen ei ole mahdollista ilman katsekontaktia.
- en kumpaakaan
Suuri väärinkäsitys, toivottavasti opin tästä jotain.
- eller hur
Pelkään joskus mörköjä joskus sotia, joskus en mitään.
Mikä sinussa pelottaisi? - jää hyvästi
Pelkään itseäni, en halua enää ajatella sinua turhaan. Et pystynyt olemaan rehellinen, siis parempi että ei enää olla missään tekemisissä. Arvostan rehellisyyttä, koska olen itse sellainen, sanon mitä tarkoitan, enkä esitä mitään muuta, koska loppujen lopuksi se kostautuu etkä voi koskaan olla oikeesti onnellinen, tulet sen kyllä huomaamaan ennemmin tai myöhemmin, mutta osansa olet itse valinnut, elä siinä sitten.
- onhan niitä pelkoja
Itse en ole kadonnut mihinkään, mutta pelkään suunnattomasti, että hän vielä katoaa.
- .....
En pelkää, ei vain kiinnosta.
- +2
Seijako se siellä.
- N
+2 kirjoitti:
Seijako se siellä.
Mistä olet Seijan kyselijä.
- ....
Jos ei kiinnosta, niin vittuuko sitten vikiset! aammuuu vaan sinne!
- .....
.... kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, niin vittuuko sitten vikiset! aammuuu vaan sinne!
Enimmäkseen minä olen hiljaa, ap se syytä juuri siihen kyselikin... Sattuko noin pahasti, kun aloit ulista...
- varmaankin
molempia ;)
- whysobasement
MK yritin sinuun yhteyttä ottaa mutta et vastannut. mielessä pyörii että en ihan kokonaan haluaisi kadota. juttu ei sellaisenaan toiminut mutta eihän sitä tiedä... tai sitten jossittelen turhia ja et halua minusta kuullakkaan. ihan pelkkä kaveri en pystyisi oleen, jotain vähän enemmän...
- ihanvaantiedoksi
Katsokaa tämä blogi http://mielenkiemurat.blogspot.com/
- Sekäettä
En tiedä mistä tunteista nyt puhutaan.... Mutta ajattelen niin, että katoaminen on aina merkki jostain. Tunteet ovat väljähtyneet ja toinen ei halua enää mitään, Katoaa vain pois, ettei loukkaisi sinua ja suojelee osaltaan itseään epämieluiselta tehtävältä ottaa asia puheeksi. Voi olla myös niin, että tunteita on niin paljon, että on otettava etäisyyttä ja harkinta aikaa. Voi olla mahdolista, että esteenä pyörivät vanhat menneisyyden tapahtumat, jokin elämäntilanteessa ei tee asioita kovin helpoksi jatkaa. Ajoitukset eivät kohtaa. Itseään haluaa suojella suuremmalta kivulta jos ei saa suhteelta mitä hakee. Varsinaiset temppuilijat jotka paatuneesti tulevat ja menevät ovat sairaita ihmisiä tunnepuolella.
Ajattelen, että ns. ystävinä kuitenkin kannattaisi välit pitää. Edes joskus soittaa, vietitellä. Ei yksikään ihminen eksy tiellemme vailla tarkoitusta. Pienelläkin hetkellä yhdessä on jokin oma tehtävänsä...opetuksensa, jälkensä...pieninä hetkinä ne hiipivät mielleen ja asioiden tarkoitus paljastuu. Mitä opimmekaan toisiltamme. - k-tukka
kadonnut tai sitten ottanut miettimiseen aikaa... ehkä omaan elämään...
- yksi idiootti
Samaistun niin hyvin tuohon tekstiin.
Itse en saa ikinä mitään aikaan kenenkään kanssa, koska mulla on niin pahat päänsisäiset estot. Juoksen aina pakoon. En osaa edes flirttailla enkä mitään muutakaan. Jokin siinä asiassa, että toinen olisi myös kiinnostunut tuntuu hyvin pelottavalle.
Tietyt huonot kokemukset aiemmasta suhteesta taas tehostavat asiaa. En vain enää koe kelpaavani kellekään omana itsenäni.
Pahaa tekee katsoa onnellisia ihmisiä ja kuulla kysymyksiä siitä, että miksi olet vielä yksin mutta ei sille vaan mahda mitään. Estot kun on päällä niin ei siinä paljoa auta se, että kuinka sieväksi muut sinut näkevät.- ed
Joten mä siis pelkään tuntematonta, koska hitostako mä voin tietää.
Ehkä, miksi vai mitä? Ja olishan se hyvä saada asiat selvitettyä.
Koska tää mitä on niin on jotain ihan paskaa eikä näin voi elää. - tunnisteitako?
ed kirjoitti:
Joten mä siis pelkään tuntematonta, koska hitostako mä voin tietää.
Ehkä, miksi vai mitä? Ja olishan se hyvä saada asiat selvitettyä.
Koska tää mitä on niin on jotain ihan paskaa eikä näin voi elää.Ja oikeasti en mitään uutta tänne aloita niin että turha odottaa sitä. En inhoa, en vihaa ja toivon, ettet itekään tee samoin. Tyhmähän mä oisin jos en ymmärtäisi ja toivon samaa itelleni.
Toki jos vitsinä pidit, niin sitä saat katua. Oikeasti.
Loukattua on turha loukata enää enempää.
- punahilkka-klooni
Sulla on niin suuri suu!
- uniikki
Kukas vetää hatusta..
- hattu-pupu
uniikki kirjoitti:
Kukas vetää hatusta..
Taikuri-Jim!
- jim.
hattu-pupu kirjoitti:
Taikuri-Jim!
Kuka kutsui minua?!
- Puf
Osaan vain yhden tempun ja se on katoamistemppu....;)
- Huf
Juu, pupu pöksyssä. :/
- en luota enää
Lakkasin pitämästä yhteyttä, koska sinulle ei riittänyt pelkkä ystävyys. Tiedät että rajaa ei pidä ylittää, ja minä en halua ylittää. Löysin onnen ja yritit kaikin kainoin terrorisoida sitä vaikka sinulla on kokoajan ollut oma. En enää luota siihen että yhteydenottosi olisivat viattomia, vaikka oletkin esittänyt hyväksyneesi uuden suhteeni.
- >_<
Et vaan ansaitse kaiken tän jälkeen mitään huomiota multa. Unohdetaan koko juttu.
- En pelkää
sinua, enkä ole kadonnut mihinkään. En vain ole uskonut tarpeeksi löytäväni sinut tätä kautta, kun täällä ei saa mitään selkoa. Unohtanut en todellakaan.
- lallalaalaa
.
- mis mä oon
ei näy?
- hhg
Paska on paskaa. Ja se siitä. Itsehän teit valinnan jo kauan sitten.
- swgr
Loppupeleis se oli hän joka lopullisesti katkaisi yhteyden.
- turha
Katoan kun toista ei kiinnosta.
- A
Pelkään sekä sinua että itseäni..sinua kuitenkin enemmän. Valheita olen kuullut enemmän kuin koskaan sinulta. En tiedä mikä on totta ja luulin tosiaankin että ystävyys kanssasi olisi hienoa, mutta siltikin pystyit satuttamaan ystävyydenkin kautta. En unohda sinua koskaan ja en edes haluaisi sinua elämästäni pois. Olenhan sen sinulle usein sanonutkin. Sä et vain tiedä mitä haluat elämältäsi ja odotan sitä. Ota sitten yhteyttä kun ymmärrät mitä haluat.
- Pelkuri
Tykkään susta vieläkin. En vain uskalla. Olen pahoillani. Olet aina sydämessäni. Harmittaa pelkuruuteni.
- A
nyt muistan sanoin kerran sua pelkuriksi..voit siltikin voittaa pelkuruutesi ja uskaltaa ottaa yhteyttä :)
- .höh.
Voisin sanoa täydellisesti samat sanat kuin ap. Surettaa taas.
- ken tulkita vois
Ei ehkä unohtaa voi, mut kadota elämästä kyllä. Näin on käynyt mullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777