Haluasin siis ostaa bootsit jotka maksavat 590e. Tiedän hyvin, että ne ovat todella kalliit, mutta silti. Miten saisin kerättyä rahat niihin? Olen siis 12-vuotias.. Helppiä?
Tarvitsen rahaa..
Randomi.
6
266
Vastaukset
- 17v poika
Kysy ensin itteltäs että mitä helvettiä teet niillä vuoden/kahden jälkeen kun ne eivät edes mahdu sinulle..
- Randomi.
Oikeestaan mun jalka ei oo kasvanu nyt pariin vuoteen :) ihan 40kokoo on.
- 17v poika
No ihans ma. Itelläni on 1000e butsit,ne on komeet.
- ...
Pyydä rippilahjaksi.
- nykyajan pullamössöt
mene töihin. pummi.
- 17v poika
Okei kusetin oon 14 lälläslää sai ne bootsit 11veenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882