Nolot/hassut tilanteet kun olette kiihottuneet

terminator17

Kertomuksia kehiin! :D Onko seisokki tai kostuminen iskenyt väärään aikaan sinulle tai kaverillesi? Ei trolleja kiitos.

Mä voin vaikka aloittaa. Mulla alkaa aina stondaamaan kun tyttö istuu syliin, melkein poikkeuksetta. Kerran koulussa eräs tyttö tuli syliin istumaan ja mulla oli tietenkin vain ohuet lökärit jalassa. Tytön perse painoi mun munaa ja tietenkin se vielä liikkui siinä. Olin aika kiusaantunut kun piti nousta seisomaan... Sama juttu on tapahtunut pari kertaa uimahallissa. Oltiin porealtaassa parin hyvännäköisen tytön kanssa kun äiti tulee hoputtamaan suihkuun, koska oltiin lähdössä. Mikäs siinä sitten, seisokin kanssa jouduin nousemaan sieltä ammeesta ja kävelemään muna pystyssä suihkutiloihin... Pari miestä katsoi pitkään.

54

14676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehahah

      Ei tuo stondis ole noloa, vaan se että sun äiti tulee hoputtamaan ku oot naisten kaa :DD

      • terminatorg

        Eihän siinä ole mitään noloa :'D enhän mä edes tuntenu niitä tyttöjä


      • ahhahaa

        yep


    • tämmönen mulla

      Mulla kävi kerran semmonen juttu, kun oli tyttöjen kanssa tanssia, niin opettaja valitsi parit ja jouduin tanssimaan todella nätin tytön kanssa. Ensimmäisenä tanssittiin valssia.. Ei ehitty kauaa siinä pyöriä, kun rupes stondaa :D Tyttökin huomas sen ja vähä hymähteli siinä. Olin ihan nolona, kun piti tanssia loppuun asti muna pystyssä! Ja oon sit 14v.

      • Sopuli200

        Olin tyttöystävälläni ekaa kertaa käymässä ja istuttiin sohvalla kattomassa telkkaria. Tietenkin tyttö alko kiusaamaan ja hiplailemaan sisäreittä ja siinä alkaa stondata melkein heti :< Tietenkin tytön vanhemmat tuli kotiin just sillon ja jouduin esittelemään itseni sieltä sohvalta käsin tyyny sylissä.


    • rsjxrkm

      Bussissa on tullut seisokki ja tietenkin oma pysäkki tullu niin pitää nousta ja kävellä ulos.

    • mza.a

      Oon onneks saanu vältettyy noit tilanteit :D Kylhän joillakin alkaa luonto toimii herkemmin ku tyttö istuu syliin :) Se kyl sattuu ku on farkut ja vehje jää reitee vasten..

    • ex-uimari

      tietäisittepä pojat miten vaikeaa oli kun harrasti kilpauintia....jumalauta hyvänäköisiä muijia tiukoissa uima-asuissa hallin täydeltä.

      • Hehe :D


      • Tälläi kävis mulle

        Tietysti tulis seisokki ku pitäis nousta altaasta speedot jalassa


      • Anonyymi

        No siis tää! Itel melkee joka kerta muna kovana siel, speedot jalassa. Voin sanoo et ei iha hirvee kivaa ku puolet hallist vilkuili


    • tyttönen ........

      :D kerran mun isoveli kyyditti mua mopolla ja mopo vähä täris....alko siin vähä kutittaa ja "tuntuu epämukavalt"..siin tilantees olin kyl tosi ilonen et tytön "seisokki" ei näy xDD

      • uuhaah

        Näkyy se tissien suurentumisena


      • Iksuu
        uuhaah kirjoitti:

        Näkyy se tissien suurentumisena

        Nännit, ei tissit.


      • Anonyymi
        Iksuu kirjoitti:

        Nännit, ei tissit.

        Mut sitä ei näe jos et oo alasti varsinki jos on liivit


    • kölli duunari

      Tuli kerran aika nolo tilanne kun kavereiden kans oltiin Abc:n parkkiksella..
      Mietin just yhtä ihanaa blondia jonka hoitelin edellisenä yönä, jonka takia alkoi stondaan. (Oli senverran kuuma pakkaus) No tietenkin siitä meidän eestä käveli semmonen sotanorsu ja kaveri äkkäs pullotuksen housuissani. Oli siinä vähän selittämistä, eivät aluksi uskoneet mutta kun se blondi tuli illemmalla meidän kans hengaileen niin alkoi kavereillakin senverran ahdistamaan housuissa että tulivat porukalla anteeksi pyytämään. Jatkot siitä illasta onkin sitten eri tarina..

      • joopajoo3

        Etkä varmaan ees keksiny päästä tota tarinaas!! ;)


    • evu player

      no kiva

      • Kalle890

        No ei tarvii lukee jos ei kiinnosta!! Saatana mua ärsyttää tollaset tuhkamunat!! Runkkunaama perkele,


    • Wertuers

      Kerran kun yksi kaunis tyttö tuli puhumaan koulussa niin tuli heti seisokki. Se vähän hymyili kyllä ja tervehti kuitenkin kohteliaasti.

    • Oijoijoi

      Se kun yksi ihana tyttö istui syliin leggarit päällä nii 19cm kalu uppoaa hänen perseeseen :D sitte se kysyi että tuntuuko noin hyvältä ja nauroi kivasti. Panimpa jälkeenpäin perseeseen

    • SuomenIsoin

      No kuule toi ei oo mitää >:D Itellä 30cm nahkaremmi alko stondaa ku piti hakee essee. (Ei yhtää noloo)

    • sdfdsf3

      No yhesti oli vähä nolo, ku 8 vitun kuumaa muijaa tuli ottaa poskee samaan aikaan 35cm kalua, niin oli vähä kiusallist xddd koska oon homo.

      • jätkä ei itekkää oo 35cm pitkä


    • Stondisääliö

      Mulla on on alkanut stondaan kaupan kassalla

      • Anonyymi

        Mullakin oli viime viikolla stondis pitkässä kassajonossa. Näkyi adidaksen housujen läpi melko hyvin, kun kalulla pituutta lähes 20cm. Oon nyt siin iäs et alkaa stondailee joka paikassa.


    • AikasNolo

      Mulla kävi jokunen vuosi sitten naapureiden saunassa kesällä aika nolot..
      Asuttiin vielä silloin maalla ja naapureilla oli rantasauna, mihin mullakin oli kesällä naapurin kakarana avoin kutsu voimassa. Naapurit ovat tällainen uusioperhe ja tää miehen tytär oli varsinkin just kesäaikaan aika usein siellä käymässä. Murrosikäisiä tietysti kumpikin, tää mimmi vuoden vanhempi.
      Yks iltapäivä olin taas siellä ja perheen isäntä sanoi vaan et mee edeltä saunaan, et he tulevat perässä sitten muu porukka et hän käy sisällä jeesaamassa rouvaansa saunaeväiden laitossa ja pistää likankin sitten matkaan.
      Mä aloittelin saunomisen ja kävin sitten jo ekaa kertaa uimassa, enkä mä nyt tajunnut, että ketään olisi tullut saunaan vielä.
      No mä tulin sit alasti tietysti vauhdilla löylyhuoneeseen, niin tää naapurin mimmi olikin jo löylyissä, istui ylimmällä lauteella jalat koukussa ja levällään ja mä näin sitten koko kauneuden, mikä oli tietysti just suoraan ovea kohden näkysällä. Vähän yllätyttiin ja mä nyt tietysti jähmetyin ja vaistomaisesti katsoin tän tytön pimppaa, mikä pullotti sieltä reisien välistä häppärit vähän raollaan ja totta kai mulle tuli sekunnissa ihan älytön seisokki. En nyt sentään siemensyöksyä saanut, mutta ei sekään nyt varmaan niin kauhean kaukana ollut, et sen verran kovasti ne kierrokset nousi tosiaan ennen kuin mä edes sit kunnolla tajusin sen tilanteen.
      Tää tyttö oli kans aika silmät pyöreänä, totta kai näki kans vastaavasti kun mun koko komeus pamahti täyslerpusta paraatikuntoon ja varmasti kyllä tajus että ihan hänen ansiostaan.. Siitä mä äkkiä sit nilkutin saunan eteiseen jäähylle, mutta sit mä tajusin, et se seisokki ei taida ihan helpolla poistua ja sit kun likan porukat tulee siihen, niin siinä on varmaan aika selitys, et mitä helvettiä mä istun heidän saunassaan muna pystyssä yksinäni, joten ei muuta kuin kauheata vauhtia järveen.
      Näin kyllä vielä kun tää naapurin tyttö sit katseli ikkunasta mun perään mun mennessä piiloon. Ja jouduin kyllä vetämään käteen, ennen kuin sain itseni siihen kuntoon, et pystyin palaamaan takaisin saunaan.
      Oli kyllä aika helvetin noloa, vaikka kyllä siinä nyt saunottiin ihan hyvässä hengessä eikä hänen porukat ainakaan sanoneet mitään, ettei mimmi ollut sanonut heillekään mitään. Ja opinpahan itsekin hieman varovaisemmaksi sen jälkeen ja ne vilkuilut myöhemminkin tein vai vihkaa sivusilmällä, mitä nyt joskus tuli vilkuiltua.
      Mut kyllä sit muutama kuukausi sen jälkeen oli sellainen tilanne, et tää tilanne tuli tän naapurin tytön kanssa puheeksi ja ei hän nyt ollut siitä mitenkään loukkaantunut onneksi.
      Päinvastoin, sanoi kyllä, että hän oli sit tilanteen tosiaan tajuttuaan ollut itse vähän nolona, kun hän oli niin selvästi esillä ja aiheuttanut osaltaan aika nolon tilanteen, mikä olisi voinut päätyä vielä nolommin, jos hänen porukat olis sattuneet siinä aiheessa paikalle.. Mut ei siitä mitään traumoja jäänyt kummallekaan.
      Hän kyllä sanoi muuten pitäneensä siitä, mitä näki. Saattoi kyllä kiusoitellakin mua, eikä meillä nyt mitään tapahtunut muuten fyysisesti, mutta kuitenkin..Oli kuitenkin kuulemma eka kerta, kun hän näki erektion, joten kai se sit oli hänellekin iso juttu. Tiedä sitten, mut tiedä vaikka oli mun takia tehnyt saman, minkä mä jouduin siellä järvessä tekemään itse silloin hänen takiaan.

    • kylmäonsyli

      Tuliski joskus joku tyttö syliini istumaan, tai kävis ees istahtamassa

    • Olin kerran ATK-luokassa mastruboimassa ja atk-vastaava tuli sisään

    • OonKOVA

      Oltiin kerran jätkien kans uimahallissa ja päätettiin sit mennä saunaan. Jätkät sit meni eeltä jo suihkutiloihin, ja jostain ihme syystä kukaan ei huomannut, että kyseessä oli naisten suihkutilat.. No siihen sitte 5 teinipoikaa jäi ihmeissään miettimään, että ei ollutkaan poikien puoli. Siellä tietty oli meidän ikäisiä tyttöjä ja jotain muita. Siitä sitten äkkiä lähdettiin pois, mutta kyllä muna muistaa tuon hetken ikuisesti <3

    • TheWeeboy

      Mulle on käynyt monesti oppitunneilla siten, että muna hävöttää sieltä boksereiden ulottuvista niin, että kaikki höröttää siitä koko loppupäivän, ja ne on varmaa kateellisia mun stondiksesta - erityisesti ne koulukiusaajat :(

      • Anonyymi

        Miten se liittyy tähän?


    • GTX1080Ti

      Tyttöystävän kaa koulun limudiskon hitaissa,onneks ei tajunnu :P

      • Ryzen_5_1500x

        Ei pahal mut ookko pikkase nörtti ku laitoit nimimerkiseks näyttiksen mallin???😂


    • ettoisjotaikaunista

      Aihees ois gutaa tonne gayosioon. Häivy sinne pliis.

    • Kkhgh

      Juoksin poikaa päin koulussa ja kaaduttiin päällekkäin ;)) Muut vähä katto.

      • boy15

        Olix sulla tiukat farkut?


    • Uimari2

      Kerran vesiliukumäkeä laskiessani munani hieroi sitä mäkeä ja kiihotuin.

      En vitsaile. Nolo tapaus.

      • cringealerttt

        sä oot nolo :D


    • Jerryboyzy

      Isän luona pitkästä aikaa ollessa alkoi jöpöttää... Oli työ ja tuska peitellä erektiota isiltä...

    • Moopeliboy

      No ens vuonna yläasteelle alan käyttää farkkuja nii stondikset ei näy

    • Herkkäpippeli

      Kerran mun exäni kanssa sanoin ett halutko pussata ja se sanoi joo silloin stondas ja toisen kerran niin sanoin voitko istuu mun syliin niin se istui mun syliin ja mulla alkoi seisoo mutta ei hävettäny olin ylpee aattelin ett näin se pitää olla tyttö varmasti tunsi sen ei nolottanu lainkaan tavallinen juttu joka tapahtuu kun tykkää tytöstä ei siinä mitää mä tunsin itteni niin ylpeäksi kun seisoi tunsin itseni oikeen mieheksi :D

    • 03boiiiiiiii

      No kerran kävikin niin että siinähän oli sitten päiväpano meneillää omassa huoneessa ja kesken kaiken pikkuveli, mutsi ja puolfaija tulee huoneeseen sisään kun puolfaija halusi esittäytyä mun muijalle. No siinä sitten olikin vähän erikoinen ja nolo esittäytyminen kaikenkaikkiaan

    • ..........ja sitte mä heräsin trollin unestani ja sipsuttelin wc-runkulle,oienen pippelini kera.....

    • Anonyymi

      Mulla alkoi stondaamaan viime jouluna kun istuin joulusaunassa ja aloin tyydyttää itteeni enkä uskonut kenenkään tulevan paikalle mut sitten äiti tulikin paikalle ja mä yritin jotenkin saada vehkeeni piiloon mut nii kapeet reidet ettei se niidenkään välissä pysynyt ja sen taittaminen sattui aivat v*tun kovaa! En voinut lähteä stondiksen kanssa koska talo oli täynnä vieraita joten jäin saunaan. Äiti tuli saunaan ja hieman vilkuili mun stondista eikä puhuttu mitään. Kun se lopulta omia aikojaan laski niin mä lähdin pois todella nolona ja pää punaisena muunkin kuin löylyjen ansiosta ja menin huoneeseeni.

    • Anonyymi

      Ompas tällä keskustelulla pajon katsojia verrattuna siihen kuinka paljon tähän on kukaan vastannut. Siitä huolimatta, että olisikin vanha keskustelu.

    • Anonyymi

      Minun perheellä on tapana ottaa perhekuva aina sinä päivänä kun kesäloma alkaa. Taustalla näkyy meidän kesämökki ja me seistään siinä edessä. Ihan normaali perinne varmasti monelle. Itselle kävi kuitenkin vähän aika sitten nolo tilanne kun tulin koulusta. Mun kaks siskoa ja äiti näyttivät viimekesäistä kuvaa ja siinä mulla oli niin kova seisokki ettei sitä voinut olla katsomatta. Sama näky oli monissa muissakin kuvissa joita on myös äitini kavereilla ja toki isovanhemmilla ja muillakin ne kuvat. Se on noloo ku muistutellaan niistä seisokeista. Pitää nykyään ottaa farkut ku otetaan joku perhekuva.

      • Anonyymi

        Itsekin parivuotta sitten jouduin perhekuvaan. Nimittäin mökki naapurien perhekuvaan. Minulla oli hieman outo tapa ottaa aurinkoa alasti meidän mökkitontin keskellä. Mietin ettei kukaan näe ja jos näkee niin sittenpähän näkee. Mökkinaapurit kutsuivat minut leikkomaan heidän nurmen, koska lähes 60vuotias perheen isä ei kuukausi takaperin olleen sydäninfarktin takia sitä saanut tehdä. Leikattuani nurmikon perheen äiti tarjosi minulle pari palaa pullaa ja kahvia. Kerroin olevani kiinnostunut vanhoista moottoripyöristä, kun hän halusi tietää jotain minusta. Hän kertoi, että hänen isällään oli jokin vanha moottoripyörä jonka merkkiä hän ei tiedä ja, että sen kuva on kirjahyllyllä. Menin siis olohuoneeseen ja aloin käymään tauluja läpi. Katselin melko hitaasti niitä tauluja ja yhtäkkiä pysähdyin vielä kehystämättömän kuvan paikalle. Siinä olivat mökki naapuriperhe koolla ja he hymyilivät ja vilkuttivat kameralle. Taustalla näin pitkän laihan pojan pinkeissä boksereissa täys seisokki päällä naapuritontilla auringonottotuolissa puhelin kasvojen edessä. Olin lyyhistyä maahan järkytyksestä. Minä olin päässyt mukaan heidän perhekuvaansa! Olin yhtä aikaa nolona ja huvittunut. Kieltämättä aloin miettiä mitä perheen suht hyvännäköinen tytär on kuvasta ajatellut. Ne pinkit bokserit eniten mua häiritsi. Ne olivat jotkut isän käytettynä saamat takapuolelta hieman rikki olevat bokserit joita en halunnut pitää, mutta ne oli silloin niin kätevästi siinä sängyn päädyssä olleet aamulla. Toivoin, että olisin vain ollut alasti, koska sitä en olisi niin paljon hävennyt. Oli se perhe mut vuatta aiemmin alastikin nähnyt joten ei olisi ollut edes uusi asia. Silloin olin tosin ollut saunassa heidän kanssaan. Se kuva on yhä siinä hyllyssä. Tuli muuten kerran yritettyä seksiä sen perheen tyttären kanssa kun hän itse meidän auton takapenkillä siyä ehdotti, mutta mulle iski niin kauheet suorituspaineet ettei siitä mitään tullut. En oo nimittäin ikinä kenenkään kanssa ollut yhdynnässä joten pakostakin tulee paineita, kun se tyttö oli vanhempi ja käsittääkseni kokenutkin.


    • Anonyymi

      Vaikka se ku kuulin mun exän pierasevan ekaa kertaa nii se oli kyl

    • Anonyymi

      Iskikö tiktoktylsyys?

    • Anonyymi

      olin uskonnon tunnil ja menin terottaa kynää mulla ei ollu stondis se vaan nöytti sillee kun mun vfarkut tuli sillee vyön alta ihastus äkkäs et ois stondis niin huomasin kuinka rupes nauraa mulle huomasin et ne housut oli sillee vasta kun olin isunut omalle paikalle vielä se tyttö siel etupenkil naureskeli

    • Anonyymi

      Mä otan vaan yhden stripparin syliin en ketään muuta.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe