Aika moni näkyy kyselevän latujen kunnosta eri puolilla maata. Keski-Suomessa on tällainen sivusto:
http://www.jyvaskylanseutu.fi/kannat/latuinfo/
Kunnat ylläpitävät tuota ja tilanne päivittyy aika hyvin heti, kun latu on kunnostettu (vaatii tietysti ladun kunnostajan toimenpiteitä). Eli jos tuohon on päivitetty, että joku latu on kunnostettu, niin se on kunnossa. Olen kierrellyt useissa paikoissa ja homma toimii. Vaatikaa omalla seudullenne samanlainen.
Latujen kunto tällä hetkellä ja tulevaisuudessa
2
146
Vastaukset
- Iso A
Varauksella noihin tietoihin kannattaa luottaa tämän hetken lumi tilantessa. Esim. Laajiksessa ei ollut 30.12. metriäkään perinteistetä. Tosin vapaalla kyllä oli hyvä mennä. Joku oli netistä nähnyt, että Pohjois-Himoksella on latupohja ajettu(4.1.) kävin toteamassa, että neljänkilsan pertsa reitti oli ihan hyvä, lukuunottamatta paria kohtaa missä näkyi maata.
- inssi'
Laajavuoressa ei olekaan tällä hetkellä yhtään metriä perinteisen latua eli tiedot ovat ajan tasalla.
Tämä info on pitänyt lähes 100 %:sti paikkansa ainakin sen kymmenisen vuotta, mitä minä olen sitä seuraillut. Ei tarvitse kilautella kavereille, vaan kaikki ladut näkee lähes on line. Kerrassaan loistava palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001