Ok, siis suunnitelmana olisi yrittää iskeä itselleen täysin tuntematon tyttö käyttämättä kirjaimia L,R,H,A lauseessa.
Pointtina tässä on lähinnä tutustua tyttöön vähän (saada aikaan parin minuutin keskustelu ja tutustua vähän) jonka jälkeen pyytää puhelinnumeroa.
Miten iskeä tyttö ilman 4-kirjainta?
10
503
Vastaukset
- fbhdxdfgbg
Nätit simmut, nussix?
- ääääääää
KIRJOTUSVIRHE äääääääääää trolololo!!!!!!!!!!
Asiaan nussix on oikeesti nussiks.
- -_- @
Miksei saa olla noita kirjaimia
- Mr Frasier
Veikkaisin puhevikaa aloittajalla eikä hän pysty sanomaan kunnolla noita kirjaimia.
Moi, miten menee? - 23456765432
Puhu normaalisti, ei tytöt jonku puhevian takia sua jätä huomaamatta, ellei oo joku h*lvetinmoinen pissis. Jos sei hyväksy sua sellasen ku oot ni sillon on aika vittumainen jätkä sulla kiikarissa.
- 11+2
Niin,edeltäjä on oikeassa,puhut vaan ihan normaalisti.Jos se lähtee puhevian takia menemään niin oma on häviönsä,on nimittäin todella pinnallista.Toisekseen,miten ajattelit puhua jatkosssa... Joten,koko kirjain repertuaari käyttöön ja iskemään.:)
- mhmhmm
Juuh.. mua tais vajottaa aika paljon ku alotin tälläsen, mutta ok, jos ei tytölle kelpaa puhevian takia niin ei siinä sit mitään. En normaalisti häpeä puhevikaa ja puhun aika paljon esim. kavereiden kaa. En oikeasti tiiä ollenkaan miksi alotin tän keskustelun mut kiitti vastauksista.
Mua on tosin kiusattu yläasteella puhevian takia mutta kun aloin nyrkkeilemään niin kummasti loppu kaikki vittuilu ja jatkan vieläkin nyrkkeilyä ja olen jo lukion toisella :P
Pystysittekö tytöt seurusteleen ok-näkösen pojan kaa jolla on puhevika? ei tää mun puhevika mitenkään paha oo mutta joskus vituttaa miten vaikeeta joskus on lausua nuo... - Arkkienkeli Mikael
Mulla on itellä tosi vaikee R-vika, eikä mun puheesta juurikaan saa selvää, jos sanassa tuo R-kirjain on..
Ei se silti elämää haittaa ja tyttöystävänkin mielestä se on häijyllä tavalla söpöä. - kkkko
Kyllä se tottakai tulee esille jossain vaiheessa jos sulla puhevika on joten turhaan piilottelisit. Kunhan ite näytät ettei se sua haittaa nii tuskin ketää muutakaan.
Enemmän on väliä, että mitä sä puhut, eikä sillä millä tavalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666