Negombossa

Visa/Master-automaat

Löytyykö automaatteja vai täytyykö vaihtaa euroja?

14

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 280112

      Negombossa on ainakin netin mukaan yksi automaatti keskustassa. Itse lähden asumaan Paradise Beach -hotelliin ja tuonne lähimmälle automaatille on parin kilometrin kävely. Mukaan kannattaa kuulemma ottaa käteisenä pieni summa euroja joita voi vaihtaa ensialkuun hotellin respassa. Muuten sitten Visalla... Se, miten se automaatti toimii, onkin sitten eri asia!

      • kokemusta on

        kannatta ottaa sitten, vähän isompisumma ,jos se ei toimikaan kannattaa ottaa
        rahaa ei,kortteihin voi luottaa,no kunhan menet paikanpäälle niin näet,mitä kannattaa


    • qwas123

      Löytyy Negombon keskustasta, ei hotellialueelta. Tuk-tuk -kuskit tietävät paikan.

      • Löytyykö Master-card

        automaatteja?


    • Vastaan itse itselle

      Negombon Commercial bankin automaateista saa Mastercardilla rahaa.

      katso: ei tarvinnut edes käydä paikan päällä kun sai tiedon.

      Kiitän itseäni.

    • sdffgfg

      Passilla ja luottokortilla saa pankin tiskiltä rahaa... Pitää vaan olla kärsivällinen, saattaa pankki keikka kestää tunnin, mutta onnistunee :-)

      • Kyllä varmaan

        Tykkään itse automaateista...


    • Diibadaaba

      Netissä on aivan liian vähän tietoa Sri lankasta. Itse olen juuri hiihtolomalla menossa sinne, mutten löydä tarpeeksi informaatiota... :(

    • Nawas Caffoor

      Sri lankassa hyvää kun vaihda rahaa mustina(Black money change)silloin saat iso rahaa arvoja muuten pankissa nyt euro rahaa arvo laskussa.

      Muuten sri lanka kiva maa,ihmiset tosi ystävälliiä......kannata hyvin mukavia matka opastaja seurasta!Olen sri lankalainen asun työn vuoksi suomessa!

      • Joo no

        automaatteja on vain keskustassa ja sinne voi olla hieman matkaa, joten naapurin kauyppiaskin vaihtaa nhyvaan hintan.


    • arrakisti

      Negombon kaupungilla on monta pankkiautomaattia. Sinne siis se parin kilsan matka hotellialueelta, mutta vastikään on avattu Topaz-hotellille (Lewis Placella) hotellialueelle. Turhaa siis kantaa hirveesti euroja mukanaan. Eurojakin saa kyllä vaihdettua ihan hyvällä kurssilla hotelleilta ja kultakauppiailta.

    • kale62

      Uusi automaatti Topaz hotellin yhdeydessä Portukala Roadilla Negombossa toimi moitteettomasti viime viikolla

    • Nina+Juha

      Negombossa beachin alueella on todellakin uusi automaatti TOPAZ-hotellin yhteydessä!
      Olimme vuoden vaihteessa reissussa 2 vkoa ja nou broblemos!

      • No joo joo

        Topasz ja Topaz.

        En löytänyt hotellia ensimmäisen viikon aikana.

        OLIN LIIAN KÄNNISSÄ!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe