Olen ollut asiakkaana, ja minulla myös ystävinä pankkilaisia,,,ja sen mitä olen asiakkaana kokenut ,ja seurannut sivusta muutaman ystäväni jaksamista kyseisessä pankissa, joka alkaa A:lla....Aivan julmaa touhua,,,,asiakkaat eivät saa pysyvää henkilökohtaista neuvojaa (ellei tietysti ole huippu myyjä), ja ihmisellä /työntekijällä ei mitään arvostusta ilmeisestikkään ellet ole kokoajan paras,,,muuten ulko-ovi häämöttää...eli raada itsesi loppuun tai muuten et kauan palkkalistoilla keiku,,,,ja vielä parempi kun et ole perheellinen,,,koska perhe, ja varsinkin lapset häiritsevät työntekoa...Eihän elämä voi olla sellaista,ja onneksi on toisia pankkikonsernia, joissa arvostetaan ammattitaitoa, ja hyvää työnjälkeä!!! Joten uudet ja vanhatkin pankkialalle pyrkivät onneksi Suomessa löytyy pankkimaailmasta vielä inhimilliäkin pankkeja työnantajina!ja meidänkin perhe vaihtoi kiireesti pankkia, missä saa palvelua, ja työntekijät hyvillä mielin töissä,koska ei tarvitse pelätä työpaikkansa puolesta ellet ole joka kuukausi parhaiden joukossa.Ja kun kyseinen konserni ei edes pysty lainamarginaaleilla eikä vakuutuspuolella saati palvelumaksuissa kilpailemaan, niin hei haloo...Nyt järki käteen!!!!
Ei ainakaan tänne töihin!
4
446
Vastaukset
- Vanhat arvot !!!
No tuntuupa tutulta,,,,mihin tämä työpaikkojen tilanne on menossa,,,kun kuuntelen vanhaa sukupolvea ,,,niin vain jaksavat ihmetellä ,että eikö enää kunnollisella työnteolla ole merkitystä..
- Oikeus kunniaan!
No toden totta! Asiakas onneksi saa itse valita mihin rahansa tai lainansa laittaa,,,!!!
- Asiakaspalveluako ?
Vissiin se aika on ohi jolloin työntekijä piti omaa ammattitaitoa yllä.Tässä on nyt mennyt 2kk.taistellessa ,että saisimme uuninasennuksen viimeinkin kuntoon .asentaja kävi kyllä "korjaamassa " uunia ,mutta ei se ole vieläkään asianmukaisesti tehty.Kaiken huipuksi asiakaspalvelu kyseisen uunifirman palkkalistoilla on aivan ... en viitsi tässä kertoa mistä kotoisin.Meitä tuotteen hankkineina ja maksaneina asiakkaina luulisi pidettävän kuin kukkaakämmenellä.Eilen viimeksi jouduin haukunnan kohteeksi kyseisen firman pohjois-suomen piirin päällikön toimesta.olisi kiva kuulla onko toisilla vastaavia kokemuksia Nunnauunin asiakkaina Lapin alueella.
- terv.tuloanykypäivää
No tervetuloa Nordeaan tai Sampoon... meillä on ihan sama, että myynnillisyyttä on pakko löytyä. Jos myynti ei kiinnosta, kannattaa etsiä työpaikka muualta. Mutta sitä se pankkimaailma(kin) vain on tänä päivänä. Näiden lisäksi työskentelin 20v sitten OP:ssa, myynnillisyyttä ei vaadittu, mutta aika oli toinen.
Nyt ei pankkilainen pääse myyntitavoitteita karkuun kuin vaihtamalla alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391