Ei ainakaan tänne töihin!

Huiputusta!

Olen ollut asiakkaana, ja minulla myös ystävinä pankkilaisia,,,ja sen mitä olen asiakkaana kokenut ,ja seurannut sivusta muutaman ystäväni jaksamista kyseisessä pankissa, joka alkaa A:lla....Aivan julmaa touhua,,,,asiakkaat eivät saa pysyvää henkilökohtaista neuvojaa (ellei tietysti ole huippu myyjä), ja ihmisellä /työntekijällä ei mitään arvostusta ilmeisestikkään ellet ole kokoajan paras,,,muuten ulko-ovi häämöttää...eli raada itsesi loppuun tai muuten et kauan palkkalistoilla keiku,,,,ja vielä parempi kun et ole perheellinen,,,koska perhe, ja varsinkin lapset häiritsevät työntekoa...Eihän elämä voi olla sellaista,ja onneksi on toisia pankkikonsernia, joissa arvostetaan ammattitaitoa, ja hyvää työnjälkeä!!! Joten uudet ja vanhatkin pankkialalle pyrkivät onneksi Suomessa löytyy pankkimaailmasta vielä inhimilliäkin pankkeja työnantajina!ja meidänkin perhe vaihtoi kiireesti pankkia, missä saa palvelua, ja työntekijät hyvillä mielin töissä,koska ei tarvitse pelätä työpaikkansa puolesta ellet ole joka kuukausi parhaiden joukossa.Ja kun kyseinen konserni ei edes pysty lainamarginaaleilla eikä vakuutuspuolella saati palvelumaksuissa kilpailemaan, niin hei haloo...Nyt järki käteen!!!!

4

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhat arvot !!!

      No tuntuupa tutulta,,,,mihin tämä työpaikkojen tilanne on menossa,,,kun kuuntelen vanhaa sukupolvea ,,,niin vain jaksavat ihmetellä ,että eikö enää kunnollisella työnteolla ole merkitystä..

    • Oikeus kunniaan!

      No toden totta! Asiakas onneksi saa itse valita mihin rahansa tai lainansa laittaa,,,!!!

    • Asiakaspalveluako ?

      Vissiin se aika on ohi jolloin työntekijä piti omaa ammattitaitoa yllä.Tässä on nyt mennyt 2kk.taistellessa ,että saisimme uuninasennuksen viimeinkin kuntoon .asentaja kävi kyllä "korjaamassa " uunia ,mutta ei se ole vieläkään asianmukaisesti tehty.Kaiken huipuksi asiakaspalvelu kyseisen uunifirman palkkalistoilla on aivan ... en viitsi tässä kertoa mistä kotoisin.Meitä tuotteen hankkineina ja maksaneina asiakkaina luulisi pidettävän kuin kukkaakämmenellä.Eilen viimeksi jouduin haukunnan kohteeksi kyseisen firman pohjois-suomen piirin päällikön toimesta.olisi kiva kuulla onko toisilla vastaavia kokemuksia Nunnauunin asiakkaina Lapin alueella.

    • terv.tuloanykypäivää

      No tervetuloa Nordeaan tai Sampoon... meillä on ihan sama, että myynnillisyyttä on pakko löytyä. Jos myynti ei kiinnosta, kannattaa etsiä työpaikka muualta. Mutta sitä se pankkimaailma(kin) vain on tänä päivänä. Näiden lisäksi työskentelin 20v sitten OP:ssa, myynnillisyyttä ei vaadittu, mutta aika oli toinen.

      Nyt ei pankkilainen pääse myyntitavoitteita karkuun kuin vaihtamalla alaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe