miten saa toimii mad catz mikin

mad catz headset

5

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AstroB

sun pitää asentaa se eka. meet bluetooth asetuksiin sieltä ja lisää uusi laite. pakkauksen mukana tulee ohjeet. painat nappia tai pidät pohjassa ja etsit sen ps3:lla. siten vaa lisäät.

• Siis mä ostin verkkokauppa.comista madin ja ps3 ei meinaa milää löytää sitä... 10 minuuttii se sitä pyöritti ja sit palo hermot...... Näin mä sen laitoin : Ekaks menin asetuksiin ja lisälaitteisiin.. sit bluethoot ja se sano että rekisteröi laite... painoin rekisteröi ja sitte ootin justiisa sen 10 minuutti ja palo hermot... MITÄ TEHDÄ!!!! ?????

• apu ja vaikeus

pidä mikin käynistys nappulaa niikauan pohjassa kunnes sininen ja punanen välkkyy vuorotellen.Kun mä olin tehny sen nii tuli uus vaikeus mun mikki ei jostain syysta ota kuitenkaan yhteyttä vaikkamä oonki rekisteröiny sen.

• näin

sitte pitää mennä sinne lisälaiteasetuksien siihen äänen ulostulo kohtaan ja valita sieltä se 60601 (mad catzin numerosarja)

• jere2410

mikä on tunnistekoodi? ku se kysyy sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe