Uskaltaako lähteä kurssille?

Opiskelija m23

Olisin lähdössä opiskelijoille tarkoitetulle tanssikursseille, kuitenkin ongelmana on käteni arpisuus ja tiedusteluni mukaan siellä on yleensä aika kuumaa, joten pitkähihaisessa hikoilisin aivan liikaa. Kumpi olisi hyväksyttävämpi vaihtoehto t-paita, jolloin arpeni näkyisivät, pitkähihainen, jolloin vain hikoilisin enemmän ja kuitenkin ihan kämmenen alapuolella olevat arvet näkyisivät. Vai pitäisikö jättää kokonaan väliin, koska keräisin vain turhia katseita.

11

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pauli 057

Ei tanssilursseilla niin kuuma ole, kuin itse tansseissa. Älä välitä käsivarsista,vaan iloinen ilme ja kova into päälle oppimaan. Tanssi siellä kuitenkin on se pääasia.

• Vipeltäjä:)

Älä ihmeessä jätä menemättä jos mieli kerta tekee! Riippuu ihan miten itse kestät noit katseita, mut joku ohut pitkähihainen menettelee kyl ihan hyvin, tuskin siel nyt niin kova hiki tulee. Pilkettä silmään ja menoks:)

• tsemppiä sinulle

No voi hyvänen aika sentään Sinun ongelmaasi! Älä anna tuollaisen asian vaikuttaa noin paljon elämääsi ja tekemisiisi, että mitä muut ajattelee asiasta.Jos kätesi ja arpesi ei aiheuta kipua tai muuta haittaa, kun vain kosmeettisen haitan, niin mitä siitä tehdä koko elämää haittaavan asian.Olen nainen ja esim. minua on hakenut tanssimaan mm. mies jolta puuttui käsi olkapäästä alkaen, joka oli korvattu tekokädellä.Tanssiamme se ei haitannut, eikä minua sen enempää , kuin että asian havaitsin.Siis iloisin mielin harrastamaan, älä mieti turhia, maailmassa on paljon pahempia asioita kuin käden arvet.

• opiskelija m23

Siis ongelmani ei ole se että on arpeja, vaan se että on ilmiselvä, että olen itse tehnyt niitä. Pelkään tuomitsevia katseita hyvin paljon, kuitenkin kiitos teidän vastauksista, käyn ainakin kokeilemassa pitkähihaisessa.

• tsemppiä sinulle

Sellaista elämä on, asiat ei aina mene niinkuin itse haluaisi. tai oli suunnitellut.Hyvä että olet päättänyt lähteä, ja älä välitä yuomitsevista katseista, jos niitä nyt joku loisi.En usko,että kukaan niihin kiinnittää sen kummempaa huomiota.Laita se pitkähihainen,jos se antaa Sinulle itsevarmuutta.Hyvä että olet päässyt elämässä eteenpäin.
        p.s. kerro myöhemmin miten meni. . .

• opiskelija n22

Tsemppiä kurssille! Ihan mahtavaa minustakin, että olet päättänyt ruveta tanssimaan :).
      Sopivaa materiaalia oleva pitkähihainen voi hyvinkin olla jopa viileämpi kuin joku lyhythihainen. Eikä tanssi niin kauheasti ole välineurheilua, treenaus on kivaa juuri itselle mukavissa vaatteissa, vaikka hiki tuleekin...

Mutta jos ajattelen, miten itse suhtautuisin tanssikurssilla selvästi näkyviin arpiin, niin kyllä varmaan kiinnittäisin huomiota, mutta tuomitsemisen sijaan säikähtäisin puolestasi, että onko Sinulla kaikki hyvin. Kaikkein eniten kuitenkin vaikuttaa olemus ja käytös; kun olet rohkeasti kurssillakin juuri oma itsesi ja heittäydyt harrastukseen mukaan, niin äkkiä ne arvet muilta unohtuvat. Kasvoihinhan tanssiessa enemmän katsotaan kuin käsiin :)

Tosi paljon tanssin iloa ja mukavia harrastushetkiä sinulle! :D

• opiskelija m23

Noniin, tänään oli se päivä, kun kurssi alkoi. Valitettavasti olen näiden 10 päivän aikana lipsunut pariin otteeseen, joten joka tapauksessa jouduin peittämään ensisiteellä pitkähihaisen alta näkyvän ranteen osan.
      Vaikka huomasin, että olen ainoa mies kurssilla, joka peitti ranteitaan (muilla oli joko t-paita tai käärityt hihat), sain kuitenkin uskotettu itselleen, ettei ihmiset oleta nuoren miehen viiltelevän. Kurssilla oli hyvinkin kuumaa, vanhassa talossa ilmastointi ei ollut kovin hyvä ja ihmisiä oli aika paljon. Onneksi osasin arvioida tilanteen ja laitoin deodoranttia lähes joka paikkaan ja näin säästyin hien hajulta.
      Pelkäsin kuitenkin eniten, että joku tuijottaisi rannettani tai kysyisi siitä. Kahden tunnin aikana huomasin vain yhden naisen kiinittävän huomion siihen, onneksi ei kuitenkaan kysynyt. Ehkä olin lian vainoharhainen, eihän ensiside miehen ranteessa kerro mistään.
      Loppujen lopuksi voin todeta, että ilta meni oikein mukavasti ja toisella tunnilla unohdin jo ranteeni ja kaikki muut ongelmani. Varmasti käyn koko kurssin läpi. Harmittaa vain, että ne on vain kerran viikossa.
      Kiitos kaikille rohkaisevista vastauksista.

• Humppa on kivaa

Tuota.. sinäkö siis viiltelet itseäsi edelleen? Vaarallista puuhaa, vaikka tarkoituksesi ei varmaan olekaan suoranaisesti vahingoittaa itseäsi. Koitahan tsempata ja jättää viiltelyt väliin, niin on vähemmän stressaavaa käydä tanssimassakin. Tsemppiä tanssiharrastukseen.

• Neeeetta

Kiva kun tulit raportoimaan! Onnea ja tsemppiä uudelle harrastukselle! Älä kanna huolta arvista, upeaa että lähdit kurssille, kesällä sitten lavoillekin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4963
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      116
      4056
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3525
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2927
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      30
      2079
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe