Pitkä reissu..Tarvii paljon vinkkejä:D

hsllksnhpikrsnhpsn

Täällä kirjoittelee 18v tyttönen, jolla olis kova halu päästä kesälomalla 2vk-2kk kestävälle ei-turistirysä-matkalle halvalla ja tod. näk. yksinään:)

Kohteella ei kovin paljon ole väliä, olisi kuitenkin kiva että siellä edes joku osais enkkua..
Olen harkinnut vapaaehtoistyöhön lähtemistä, esimerkiksi KVT:n kautta, Ekakertalaisena sieltä ei kyllä kehitysmaihin pääsis, mutta eipä tuo niin kamalaste haittaa. Tällöin ei tarviis käytännössä maksaa kuin matka, ruoka ja majoitus hoidetaan yhdistyksen puolesta.

Onko kukaan ollut tällaisessa vapaaehtoistyössä?

Ja mä..no tykkään luonnosta, et en ehkä mihinkään cityyn halua muttei toisaalta sitte ihan pusikkoonkaan:D Sitte oon aika tarkka mun ruokavaliosta ja pelkään, että joutuu siellä paikassa syömään köhää kasvisruokaa..

no mitäs vaihtoehtoja olis, olis just kiva että vois jonkunlaisia töitä tai "töitä" päästä siellä tekemään:)

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldmhfdnknsflnljfn

ja hei jos tiedät hyödyllisiä nettisivuja nii linkkiä ihmeessä!:D

• Sulla on

noita reunaehtoja sen verran, ja lisäksi olet ilmeisesti vähän kokemattomampi matkailija, joten suosittelen että teet ensin jonkin omakustanteisen omatoimireissun enne vapaaehtoistyöhön lähtöä. Siinä teet palveluksen niin itsellesi, kuin mahdolliselle vapaaehtoistyöntekokohteellesi.

Testaat vähän omia rajojasi ja sietokykyäsi, ja arvioit tilanteen uudestaan sen jälkeen. Ja sen verran vielä vinkkinä, että älä koskaan lähde matkaan sillä ajatuksella että menet tekemään vapaaehtois'töitä'. Kyllä se on ihan oikeaa työtä sielläkin, ei lomaa!

• sdnhgndsonhdlsnhplks

kiitos vastauksesta!
      totta olen kyllä sinänsä kokemattomampi, että yksin en ole ulkomailla ollut. mutta vuosi takaperin oltiin kaverin kanssa kahdestaan sellaisessa turistirysässä, ja lapissa olen vaeltanut paljon, en tosin yksin.
      Tuossa nimenomaan houkuttelisi se, että pienellä kansainvälisellä ja ennestään tuntemattomalla porukalla mentäis sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      248
      4078
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe