huijaripariskunta

demari63

liikkeellä pariskunta,joka huijasi vanhaa naista.Tuntomerkkinä nainen tummatukkainen,ruskeasilmäinen,valkoinen paita ja tumma hame.Mies oli myös tummatukkainen ja tummat vaatteet.Homma täysin selvä ovat lapin kansallispukuisia

16

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuiva Olli

Antamasi tuntomerkit viittaavat suomen hyväosaisimpiin,joille ei lait Suomen eikä Ruotsin valtakunnan alueella aseta rajoituksia. Heitähän suojelee valtapuolueet valtion ylimmän johdon tuella.

• Tenho.fi

Missä kohtaa suomen laissa,nämä yli-oikeutetut saavat tehdä mitä haluaa ?

• Märkä Jukka

Se on kirjoittamaton laki, kanttihousut ja samettihameiset saavat tehdä mitä halua, ja jos juku toruu niin sehän on rasismia.

• Vainukoira

Kauppa-alalla 40 vuotta työskennellyt.Tiedän nämä samettipukuiset joilla on taskut sisälläpäin . Röyhkeitä ,kehtaavat varastaa sun silmäin edessä ,ja jos seuraat heitä olet koirahuora pedofiili ym, itse pitää olla hiljaa ,ettei ole rasisti .Onneksi pääsen kohta eläkkeelle ,hoitakoot muut nämä näpistelijät ynnä muut dieselvarkaat,jotka vain korjaavat suuremman sadon tästä hintojen korotuksesta.

• demari63

tämän palstan kaikki kommentit kirjoitin minä itse,mitähän tykkäätte,olenkos fiksu.Mitä tykkäätte?ja kerran vielä tykkäättekö?

• demari63

joo ja miulla on kanttihousut hai

• demari63

hauskinta tässä on,että meillä molemmilla on sama ip-osoite,jonka huomasin taannoin,siitä tämä jäynä.Eikö olekin mielenkiintoista?

• TOSIrealisti Kokkola
        demari63 kirjoitti:

hauskinta tässä on,että meillä molemmilla on sama ip-osoite,jonka huomasin taannoin,siitä tämä jäynä.Eikö olekin mielenkiintoista?

Mitä hittoa ! Minullakin on sama IP-osoite kuin teillä. Mitä pissiäisiä.....?

• Reijo R

Mitä Jumalan nimeen te oikein höpäjätte ???

• pelimies12

Näköjään tänään on happy houers kiitos vain, kun joku aikoinaan
      varasti nimimerkkini ja nyt pääsen vihdoin käyttämään sitä edes kerran :)

• Tenho.fi

Jessus miten tässä nyt näin kävi,kuka tämän maksaa,kun näin paljastuin?

• Kuiva Olli

Taitaa olla tämäkin nimimerkki samaa ip kauraa.

• Vainukoira

kokeillaan nyt varmuuden vuoksi tätäkin veikkaan menevän
      samalla ip.llä läpi.

• ip-guru

Mitäs kuulkaa nyt tehdään demari?näyttäisi menevän kaikki nicnamet läpi minun ip.llä ilman kepuli konsteja tuosta vaan kirjoittamalla tai copy/paste nämä nimimerkit,onko saunalahti/elisa turvaliinen enään kysyn minä?

• nunnukalailaa

joo se on varmaan se akka joka potkii ja ukko kattoo vierestä

• Bone 5

Kyöstiiii Tamaraaa töissä, heh ja nämä meidän elätit vielä kehtaa väittää että vanhuksia kunnioitetaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4331
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4261
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2937
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      60
      2810
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2069
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      110
      1358
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe