liikkeellä pariskunta,joka huijasi vanhaa naista.Tuntomerkkinä nainen tummatukkainen,ruskeasilmäinen,valkoinen paita ja tumma hame.Mies oli myös tummatukkainen ja tummat vaatteet.Homma täysin selvä ovat lapin kansallispukuisia
huijaripariskunta
16
428
Vastaukset
- Kuiva Olli
Antamasi tuntomerkit viittaavat suomen hyväosaisimpiin,joille ei lait Suomen eikä Ruotsin valtakunnan alueella aseta rajoituksia. Heitähän suojelee valtapuolueet valtion ylimmän johdon tuella.
- Tenho.fi
Missä kohtaa suomen laissa,nämä yli-oikeutetut saavat tehdä mitä haluaa ?
- Märkä Jukka
Se on kirjoittamaton laki, kanttihousut ja samettihameiset saavat tehdä mitä halua, ja jos juku toruu niin sehän on rasismia.
- Vainukoira
Kauppa-alalla 40 vuotta työskennellyt.Tiedän nämä samettipukuiset joilla on taskut sisälläpäin . Röyhkeitä ,kehtaavat varastaa sun silmäin edessä ,ja jos seuraat heitä olet koirahuora pedofiili ym, itse pitää olla hiljaa ,ettei ole rasisti .Onneksi pääsen kohta eläkkeelle ,hoitakoot muut nämä näpistelijät ynnä muut dieselvarkaat,jotka vain korjaavat suuremman sadon tästä hintojen korotuksesta.
- demari63
tämän palstan kaikki kommentit kirjoitin minä itse,mitähän tykkäätte,olenkos fiksu.Mitä tykkäätte?ja kerran vielä tykkäättekö?
- demari63
joo ja miulla on kanttihousut hai
- demari63
hauskinta tässä on,että meillä molemmilla on sama ip-osoite,jonka huomasin taannoin,siitä tämä jäynä.Eikö olekin mielenkiintoista?
- TOSIrealisti Kokkola
demari63 kirjoitti:
hauskinta tässä on,että meillä molemmilla on sama ip-osoite,jonka huomasin taannoin,siitä tämä jäynä.Eikö olekin mielenkiintoista?
Mitä hittoa ! Minullakin on sama IP-osoite kuin teillä. Mitä pissiäisiä.....?
- Reijo R
Mitä Jumalan nimeen te oikein höpäjätte ???
- pelimies12
Näköjään tänään on happy houers kiitos vain, kun joku aikoinaan
varasti nimimerkkini ja nyt pääsen vihdoin käyttämään sitä edes kerran :) - Tenho.fi
Jessus miten tässä nyt näin kävi,kuka tämän maksaa,kun näin paljastuin?
- Kuiva Olli
Taitaa olla tämäkin nimimerkki samaa ip kauraa.
- Vainukoira
kokeillaan nyt varmuuden vuoksi tätäkin veikkaan menevän
samalla ip.llä läpi. - ip-guru
Mitäs kuulkaa nyt tehdään demari?näyttäisi menevän kaikki nicnamet läpi minun ip.llä ilman kepuli konsteja tuosta vaan kirjoittamalla tai copy/paste nämä nimimerkit,onko saunalahti/elisa turvaliinen enään kysyn minä?
- nunnukalailaa
joo se on varmaan se akka joka potkii ja ukko kattoo vierestä
- Bone 5
Kyöstiiii Tamaraaa töissä, heh ja nämä meidän elätit vielä kehtaa väittää että vanhuksia kunnioitetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286