Hei!
Olen täyttämässä esikouluhakemusta ja samalla aloin miettiä poikani kouluun menoa.
Olen yh-äiti ja teen vuorotyötä. Ja kauhulla mietin miten poikani pärjää illat kun olen töissä.Isää ei lapsenhoitoapuna voi käyttää...: (
Tällä hetkellä Turn aamu ja iltapäiväkerhot tarjoaa hoitoa aamulla 7.30 ---> ja iltapäivähoitoa klo 17 asti. Mutta mitäs sitten?
Oletetaanko että ekaluokkalainen on yksin klo 17-22 kun vanhempi saapuu kotiin?
Amukin hieman mietityttää kun työni alkaa klo 7 ja aamuhoito 7.30.
Olen miettinyt kaikkea,pitääkö vaihtaa päivätyöhön,mutta sitten tippuvat tulot. Samoin 78 % työaika vois hieman helpottaa mutta sama juttu tulojen suhteen ja hoitoalan tulot ei lisineenkään päätä huimaa...
Ja tuskin olen ainoa yksinhuoltaja Turussa.
Onko kaupungilla velvollisuutta järjestää pienille koululaisille hoitoa jos tarvetta on???
Kaipaan vinkkejä ja kokemuksia miten vastaavassa tilanteessa olette toimineet.
Koululaisen aamu-ja iltahoito Turussa
äiti Turusta
4
287
Vastaukset
- ,,
Miksi et hae vuorohoitopäiväkotiin, kyllä nekin järjestää esikoulua, kun on sen ikäisiä lapsia hoidossa.
- eskari-eka
Edellinen vastaaja ei tainnut lukea ekaa viestiä ihan kunnolla. nythän puhuttiin ekaluokkalaisen iltahoidosta...
- äiti Turusta
Nimenomaan,se esikoulu ei ole ongelma,hän on jo vuorotarhassa....
- ypph turku
turun seudun yksityiset päivähoitajat ry:n sivuilta voisi löytyä hoitaja joka ottaa lapsen hoitoon.
kannattaa kysyä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem993231HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752496Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo11933Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k641463Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901432Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161025Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184945Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N331937Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10857- 50824