olen 14v tyttö ja seurustelen 15v poikaystäväni kanssa ollaan oltu piaan 5kk yhes ja monet aikuset luulee että lapsen seurustelus on seksiä. mistä te päättelette niin? ite en ole harrastanu ja en oo valmiskaan mutta poikaystäväni olis. se kuitenki sano että se ei halua painostaa mua joka on mukava kuulla =) olemme melkeen joka viikonloppu toisillamme yötä ja ihan tavallista suutelua ja lempeilyä on ollu eikä mitään muuta =). kertokaa te omia mielipiteitä lasten seurustelusta.
mitä mieltä aikuset on lapsen seurustelusta?
3
103
Vastaukset
- Totuus tästä asiasta.
Minusta kaikki teinityttöjen äidit tällä palstalla kieltää seurustelun. Luin itse äsken tältä palstalta että äiti ei antanut 15v tytön olla parin pojan kanssa puistossa ja oli vienyt hänet kotiin. Kaikki äidit tällä palstalla luulevat että teinitytöt harrastavat seksiä poikaystävän kanssa. Asia ei todellakaan ole niin. En itsekään vielä haluaisi seksiä ja olen 16v tyttö. Poikaystäväni on usein meillä yötä, emmekä ole harrastaneet seksiä. Vain suuriin ja hyväilimme toistemme kehoja. Minä saan poikaystävältäni lämpöä ja rakkautta, enkä halua seksiä.
- Ohoh..........
suutelimme* ja hyväilimme...
- tyttö
en kyllä ymmärrä mikä useita aikusia vaivaa.... =S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069