Elikkäs tarvitsisin tiedon miten voin asettaa puhelimeni viesteihin turvalukituksen. Normaalin turvalukituksen näytölle osaan kyllä laittaa, mutta viesteihin sitä ei oikein tunnu löytyvän. Monilta olen kuullut että sellasen voisi laittaa. Muutamilla kavereillanikin on sellainen... Joten olisi kiva jos viestit säilyisi salaisina ja voisi puhelimen antaa huoletta ihmisten käsiin. Että jos vaan joku olisi kiltti ja viitsisi kertoa asiasta? Kiitos jo etukäteen (:
Kaikki Samsungin älypuhelimia käyttävät, apu tarpeen!
Sumsang
6
115
Vastaukset
- Sumsang
ja jos tarvitsette tiedon. puhelin on malliltaan samsung galaxy s plus
Kysy kavereilta että mikä sovellus se on. Ainakaan minun Android luurissa ei tuollaista ominaisuutta ole valmiina...
- sumsang
aijaa, no sehän on ihme juttu. pitää varmaan kysäistä kavereilta asiasta kun tulee nähtyä.
- djlj
SMS-lock ainaki näyttäis olevan ilmainen sovellus tuohon Android Marketissa.
- sumsang
okei. kiitos tiedosta, yritän löytää sen sitten sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk451539Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72981Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää449917Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta150864