Eli tuli sellane vaan mieleen, että asutaan toisessa kerroksessa, ei ole hissiä talossa. Pitäisikö pentu kantaa portaat ylös ja alas, kun lähdetään käymään ulkona? Jos pitää, kuinka suureen ikään saakka? Riippuuko ihan pennun koosta ja kehityksestä? Kiitos kaikille jotka nyt jaksavat tyhmää auttaa! (:
Vastaukset 4
- demjen
Minä kantaisin varmuuden vuoksi aluksi, kun pentu ei ole vielä sisäsiisti. Ettei tulisi "vahinko" portaikkoon. Pennun koko vaikuttaa muuhun kantamistarpeeseen, pieniä rotuja pidempäänkin kannettava. Liikunnallisen rodun nelikuinen jo pistelee portaat kevyesti.
- Tokakerros
Kiitos vastauksestasi! (:
- Varovasti alas
Muutenkin alas mentäessä kannattaa varoa ettei pääse loukkaamaan kyynäriään.
- myös tokakerros
Asutaan myös toisessa kerroksessa ja meille kasvattaja neuvoi, että lonkkien takia kannattaa kantaa niin kauan kuin jaksaa kantaa. Kannettiin ehkä noin pari kuukautta, vaikka olisi vielä kokonsa puolesta sylissä mennyt, koska pentu alkoi rimpuilemaan sylissä ja halusi välttämättä mennä itse portaat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431061
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.271002Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585